Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#25461
Írta 2010. május 10. - 16:02

A vege tenyleg eleg fingatos, rovidebb szakaszokon akad 10% feletti resz is, de azert nem tul hosszu.
Raadasul ugye a tav sem a szokasos 80km, hanem 114. A szintkulonbseg alapjan nem gondoltam volna ilyen fingatos palyanak. Azt remeltem lesz 2-3 nagyobb "hegy" azt kesz.
Egyebkent a palya kozepen (a korben) egyes helyeken elkepesztoen rossz aszfalt van, egyszeruen nem lehet kikerulni a godroket.
#25462
Írta 2010. május 10. - 11:15

üdv!
bocs,nem technikai hozzászólás
nincs tévém és tökre sajnáltam, hogy idén nem lesz giro nézés, ezért egy jó ideje valami online közvetítést kerestem, de nem találtam.ma véletlenül rábukkantam egy orosz eurosportra itt, a lap közepefelé ahol az élõ adások vannak: 2010 Giro d'Italia Live Video, Route, Preview, Results, Photos, Teams aka Tour of Italy gondoltam, ugyan egy szót sem tudok oroszul, azért legalább a képeket láthatom.amikor megnyitottam nem hittem a fülemnek: magyar
E1_000001035 on USTREAM: 11:57 UK SUPERBIKE SUPERBIKE: Superbike Corner - This month, Superbike fans can enjoy, in Monza, Superbike Corner, a special show...
remélem másnak is hasznos lehet!
Köszi szépen, nem hittem volna, hogy meló közben Girót fogok nézni :-)
#25463
Írta 2010. május 10. - 09:27

#25464
Írta 2010. május 09. - 23:58

bocs,nem technikai hozzászólás
nincs tévém és tökre sajnáltam, hogy idén nem lesz giro nézés, ezért egy jó ideje valami online közvetítést kerestem, de nem találtam.ma véletlenül rábukkantam egy orosz eurosportra itt, a lap közepefelé ahol az élõ adások vannak: 2010 Giro d'Italia Live Video, Route, Preview, Results, Photos, Teams aka Tour of Italy gondoltam, ugyan egy szót sem tudok oroszul, azért legalább a képeket láthatom.amikor megnyitottam nem hittem a fülemnek: magyar

E1_000001035 on USTREAM: 11:57 UK SUPERBIKE SUPERBIKE: Superbike Corner - This month, Superbike fans can enjoy, in Monza, Superbike Corner, a special show...
remélem másnak is hasznos lehet!
#25465
Írta 2010. május 09. - 22:22

#25466
Írta 2010. május 09. - 18:12

#25467
Írta 2010. május 09. - 14:02

#25468
Írta 2010. május 09. - 14:02

#25469
Írta 2010. május 09. - 13:52

Az átdobó szerintem jól van beállítva mert 53-12-ben sem ér hozzá a lánc.
Terhelés hatására ér csak hozzá a nagytányér.
#25470
Írta 2010. május 09. - 12:37

#25471
Írta 2010. május 09. - 12:18

csak azért kérdem mert van aki úgy állítja be az átdobót hogy mindkét tányéron csak 1 átdobó pozíciót használ. szerintem ez kistányérról oké, de a nagytányér igényli a 2 pozíciót, ha végig akarod lõni mind a 9 vagy 10 fokozatot. persze tudom keresztbeváltás, de néha jól jön a kisebb, rövidebb emelkedõkön az 53/21, arra a kis idõre. és így lesz elég hely a lánc és az átdobó közt a legnehezebb áttétel esetén is
van persze rossz példa: elsõ bringámon hulladék prowheel hajtómû volt, na az tudott érdekeset. 13-assal kezdõdõ sornál 52/15-öt bele lehetett hajtani erõlködés nélkül, ráadásul a váz is kaki volt
milyen vázon van most ez a truvatív cucc?
#25472
Írta 2010. május 09. - 10:56

Amirõl én beszéltem, az konkrétan az elsõ 5-10 helyért történtErre az évre kitûztem az Erste Tour végigcsinálását, elvileg az egy amatõr versenysorozat. Most tekerek majd életemben elõször bolyban, a cél tényleg a végigmenetel lesz, az utolsó szakaszban azzal igyekszem majd durrantani, hogy tartom a sebességem, és továbbra is igyekszem nem elesni
Ha ehhez képest valakit azon kapok, hogy szándékosan felbuktat, akkor a célban egy saller a minimum.
Azt még megértem, hogy mondjuk az elsõ 5-10 versenyzõ vérre megy, de hogy a sokadik és a sokadik+1. helyezés közti versengés során minek veszélyeztetjük egymást...

btw, szombaton találkozunk esztergomban!

#25474
Írta 2010. május 09. - 09:54


Ha ehhez képest valakit azon kapok, hogy szándékosan felbuktat, akkor a célban egy saller a minimum.
Azt még megértem, hogy mondjuk az elsõ 5-10 versenyzõ vérre megy, de hogy a sokadik és a sokadik+1. helyezés közti versengés során minek veszélyeztetjük egymást...
#25475
Írta 2010. május 09. - 09:03



#25476
Írta 2010. május 09. - 08:16

#25477
Írta 2010. május 09. - 07:41

Van egy jó megoldás ez ellen. Páran összeálltok, aztán sprint, satufék, sprint, satufék. Hatalmas bukások + a gyengék lemaradnak. Nem fogja élvezni a mezõny, de ha b@sznak vezetni, megérdemlik.
kicsit "érdekes" a hozzáállás. mondom én,aki vagy 10 éve nem indult versenyen. ha már nagyon le akartok vlkit szakítani,és csak tempóból,akkor talán le kéne szélezni + lánctalpaba felállni. kevesen bírnak 50 fölött menni 10-15 percnél tovább. aki meg bírja,az hagy maradjon. így nem lesz talán baleset.
#25479
Írta 2010. május 09. - 00:29


Szerintem ez komplex dolog, mert maga a vaz is adhatja az elhajlast.
Nekem a regi negyszogesen sem volt ez problema, igaz se eros nem vagyok, se nehez.
#25480
Írta 2010. május 09. - 00:12
