Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#25481
Írta 2010. május 08. - 23:38

#25482
Írta 2010. május 08. - 23:06

>Hatalmas bukások + a gyengék lemaradnak. Nem fogja élvezni a mezõny, de ha b@sznak vezetni, megérdemlik.
Mar ne is haragudj, de ilyet meg gondolni se nagyon szabadna. Autopalyan is akad par ilyen "tanar".
Aki joval hatrebb (a leszakadas ellen kuzdok kozott) egy ilyen fekezo miatt tori el a kulcscsontjat, az mit tehet a frusztralt elol levok problemajarol???
KURVARA nem erdemli meg egy "lusta" mezony sem ezt!!!
Egyebkent olvasd mar el a forum szabalyzatot. Bikemag FAQ (2. pont)
Nincs ebben semmi illegális és törvénytelen. Ez a játék része. Kegyetlen az országúti versenyzés.
A sebesség mindent megold.
#25483
Írta 2010. május 08. - 23:04

azért ekkora blõdséget ne írjunk már le
#25484
Írta 2010. május 08. - 22:59

azért ekkora blõdséget ne írjunk már le
#25485
Írta 2010. május 08. - 22:53

nem 100% de szerintem nem lesz jó. többiek?
ha 4szöges a közép, akkor arra 4szöges crank kell. szerezz egy szép fc-6400-t. könnyû, merev és az egyik lexebb
#25486
Írta 2010. május 08. - 22:34


Zino,
A felsocso alapjan a nagyobbat kellene valasztanod, szerintem. 560-ashoz lehet 140-es stucni kellene, foleg egy kompakt kormannyal.
570 viszont biztos nem lesz tul hosszu. (Szerintem!)
#25487
Írta 2010. május 08. - 22:26

Mar ne is haragudj, de ilyet meg gondolni se nagyon szabadna. Autopalyan is akad par ilyen "tanar".
Aki joval hatrebb (a leszakadas ellen kuzdok kozott) egy ilyen fekezo miatt tori el a kulcscsontjat, az mit tehet a frusztralt elol levok problemajarol???
KURVARA nem erdemli meg egy "lusta" mezony sem ezt!!!
Egyebkent olvasd mar el a forum szabalyzatot. Bikemag FAQ (2. pont)
#25488
Írta 2010. május 08. - 22:20

Feher-fekete LOOK. (En #211 voltam, te?)
De ha az nagy kort meg a mezonnyel mented, akkor biztos nem mentunk egyutt. En szokas szerint beszoptam a "lassu" rajtot.
Én 199, kék merida, kék-zöld merida ruha. Azabaj hogy láttam több lookot is

mjani: majd legközelebb ,ha g3cizõs kedvemben leszek

repasi: volt valami...
#25489
Írta 2010. május 08. - 22:07

Az amator mezony abban kulonbozik a profiktol, hogy amatorben nem nagyon vannak egy emberert dolgozo csapatok. Igy aki nyerni akar, nagyon nem maradhat hatul, de ha elol huzza a sort akkor erosen csokkenek a nyeresi eselyei.
#25490
Írta 2010. május 08. - 22:02

De ha az nagy kort meg a mezonnyel mented, akkor biztos nem mentunk egyutt. En szokas szerint beszoptam a "lassu" rajtot.
#25491
Írta 2010. május 08. - 22:01

Az elsõk még megússzák, fõleg ha jelzed/szólsz hogy megállsz. Hátrébb viszont hatalmas esések lesznek.szerk.: mjani: jah, csak ha az én seggembe jönnek bele, és löknek fel, akkor az nempálya

A sebesség mindent megold.
#25492
Írta 2010. május 08. - 21:57

#25493
Írta 2010. május 08. - 21:56

az elõzõ tulaj lebarmolta a szemeket, majd félúton rájött, hogy mégse ez a váz kell neki fixisítésre, így én fejeztem be a fûrésszel gányolt mestermûvet.nem tudod megszakítva futtatni? Minek hátsófék?
racsnis egysebi, mert a térdem nem bírná el a fixet.
azért ennyire nem tragikus a helyzet, csak az elsõhöz képest nagy a difi.
#25494
Írta 2010. május 08. - 21:52

A felsocso alapjan a nagyobbat kellene valasztanod, szerintem. 560-ashoz lehet 140-es stucni kellene, foleg egy kompakt kormannyal.
570 viszont biztos nem lesz tul hosszu. (Szerintem!)
#25495
Írta 2010. május 08. - 21:52

Nagyon szep eredmeny, grat!! Ez egy tok sik palya, jol gondolom? A 37 km/h tenyleg nem sok, nem voltak a hazai "profi" csapatok, vagy mi? Vagy nagy szel volt? Vagy a hosszu lassu rajt huzta le az atlagot?
Undorito, vagy sem, valahol ez megy a profiknal is. Ha egyben marad a mezony, minek kellene 50-nel menni? Mezonynek gyorsan csak azert kell menni, hogy ne legyen sikeres szokes. (hogy ne tudjanak megszokni, illetve ha mar megszoktek, hogy visszahozzak oket)
Mondom ezt ugy, hogy ha nagyon belassulunk akkor en is mindig eloremegyek, es ha rendesen forgunk, nem amerikazok. (Bar a rendes forgas nagyon ritka, vegulis amator verseny)
Persze en nem kockaztatok semmit, mivel sosem az elmezonyben nyomulok. pl. Dabason 36-os atlaggal 20 percet kaptam a gyoztestol.
Jólvan, hát dabason énis 18percet kaptam az elsõtõl....
Itt tök sík pálya, ksi-bvsc nem volt, szél az volt, meg hosszú lassúrajt is....
Amúgy engem nem az zavart hogy lassan mentünk hanem hogy nem vette ki a részét a dologból, a végén pedig szépen kipihenten "állva hagyott" (az a 3mp...). De végülis igaza van, Õ csinálta jól, mert Õ nyert és nem Én.
btw: milyen bringád van? lehet hogy hajtottunk együtt dabason...
szerk.: mjani: jah, csak ha az én seggembe jönnek bele, és löknek fel, akkor az nempálya

#25496
Írta 2010. május 08. - 21:49

Van egy jó megoldás ez ellen. Páran összeálltok, aztán sprint, satufék, sprint, satufék. Hatalmas bukások + a gyengék lemaradnak. Nem fogja élvezni a mezõny, de ha b@sznak vezetni, megérdemlik.Ma voltam a tiszatómaratonon versenyezni, összetettben 10. lettem, de nagyon felb@szták az agyam egyesek...megyek, vezezetem az élmezõnyt, állnék ki, és bazeg kanyarog mögöttem, nem hajlandó jönni vezetni. Õ úgy gondolta hogy majd én végig tartom neki a szélárnyékot. Aha persze. Gyakorlatilag úgy kellett magamat befékeznem a mezõnybe. Páran összeverõdtünk elöl és mi vezettünk, a többiek meg szépen ellustultak a szélrányékunkban. DE ha szökni próbáltunk akkor bezzeg egybõl pörögtek a lábak és mindenki kurvaerõs volt...undorító ez a hozzáállás...a vége elõtt 3km-el meg persze mindenkinek nagy volt a szája és toltákneki, a sprintnél meg elõreverekedték magukat, és kb kipihenten bementek a célba... nembaj, tapasztalatszerzésnek jó volt. Korosztályban 3. lettem.
A mezõny lustaságát jól jellemzi az, hogy 37-es átlagot mentünk 65km-en...
A sebesség mindent megold.
#25497
Írta 2010. május 08. - 21:39

Undorito, vagy sem, valahol ez megy a profiknal is. Ha egyben marad a mezony, minek kellene 50-nel menni? Mezonynek gyorsan csak azert kell menni, hogy ne legyen sikeres szokes. (hogy ne tudjanak megszokni, illetve ha mar megszoktek, hogy visszahozzak oket)
Mondom ezt ugy, hogy ha nagyon belassulunk akkor en is mindig eloremegyek, es ha rendesen forgunk, nem amerikazok. (Bar a rendes forgas nagyon ritka, vegulis amator verseny

Persze en nem kockaztatok semmit, mivel sosem az elmezonyben nyomulok. pl. Dabason 36-os atlaggal 20 percet kaptam a gyoztestol.
#25498
Írta 2010. május 08. - 21:32

Placebo hatás. A bowden az akkor is csak egy drót, ha 100 forintos nevenincs, vagy ha többezer forintos Dura Ace. Mondjuk szerintem stp esetében a legnagyobb ludas az a végigfutó bowdenház lehet.
Magyar amatõr versenyeken már csak így megy.
utólag visszaolvasva egyértelmûen félreérthetõen (??

stp: nem tudod megszakítva futtatni? Minek hátsófék?
#25499
Írta 2010. május 08. - 21:09

hossz az sanszos, mert az elsõfék ~40centi bowdennel harap.
a fékpofára meg azért gyanakszom, mert ha behúzom elõször a hátsó sarka koppan, majd kiflibe tudom ráhajlítani a felnire, ott is elég sok rugalmasság van így. de akkor majd játszok még a beállítással.
bloke köszi a rögzítéses tippeket, kiskubai neked meg grat.

sasi: minden zsír új, 50km-nél kevesebbet futott.
#25500
Írta 2010. május 08. - 21:05

Nekem is hasonló gondom volt húztam a féket és véghatás alig volt valami... Kicseréltem a bowdeneket, majd kiderült, hogy fékeim egyszerûen csak megszenvedték nagyon a telet és a feszítõ rugó is nagyon elfáradt. Tehát nem bowden volt a ludas , hanem a féktest.