Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34361 replies to this topic

#25461
ludovikusz

ludovikusz

    vendég

  • fórumtag
  • 20 posts

üdv!
bocs,nem technikai hozzászólás
nincs tévém és tökre sajnáltam, hogy idén nem lesz giro nézés, ezért egy jó ideje valami online közvetítést kerestem, de nem találtam.ma véletlenül rábukkantam egy orosz eurosportra itt, a lap közepefelé ahol az élõ adások vannak: 2010 Giro d'Italia Live Video, Route, Preview, Results, Photos, Teams aka Tour of Italy gondoltam, ugyan egy szót sem tudok oroszul, azért legalább a képeket láthatom.amikor megnyitottam nem hittem a fülemnek: magyar :D
E1_000001035 on USTREAM: 11:57 UK SUPERBIKE SUPERBIKE: Superbike Corner - This month, Superbike fans can enjoy, in Monza, Superbike Corner, a special show...
remélem másnak is hasznos lehet!


Köszi szépen, nem hittem volna, hogy meló közben Girót fogok nézni :-)

#25462
kenguru

kenguru

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 472 posts
Mi is ott leszünk Esztergomban, a végére tartalékoljatok, mert az utolsó 5km elég ütõs

#25463
nicecleanpot

nicecleanpot

    vendég

  • fórumtag
  • 158 posts
üdv!
bocs,nem technikai hozzászólás
nincs tévém és tökre sajnáltam, hogy idén nem lesz giro nézés, ezért egy jó ideje valami online közvetítést kerestem, de nem találtam.ma véletlenül rábukkantam egy orosz eurosportra itt, a lap közepefelé ahol az élõ adások vannak: 2010 Giro d'Italia Live Video, Route, Preview, Results, Photos, Teams aka Tour of Italy gondoltam, ugyan egy szót sem tudok oroszul, azért legalább a képeket láthatom.amikor megnyitottam nem hittem a fülemnek: magyar :D
E1_000001035 on USTREAM: 11:57 UK SUPERBIKE SUPERBIKE: Superbike Corner - This month, Superbike fans can enjoy, in Monza, Superbike Corner, a special show...
remélem másnak is hasznos lehet!

#25464
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts
YouTube - SRAM Red & Cervelo R3 Problems

ezt a hangot érdemes csekkolni

#25465
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts
szerintem 4szöges BB-UN-53 + shimano 600 (fc-6400) vs BB-5500 + shimano octalink ultegra (fc-6500) közt nincs érezhetõ különbség, a 10-es rendszerekrõl nincs tapasztalat (intergált hajtómûvek)

#25466
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 posts
talán terhelésre kéne beálltani

#25467
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts
shi octalink általában bevált, aki merevséget figyelte. ultegra karok+közép újonnan talán megáll 25-30e

#25468
vcsabesz

vcsabesz

    vendég

  • fórumtag
  • 39 posts
Ez lenne a bringa: Magellan Gemini 2007
Az átdobó szerintem jól van beállítva mert 53-12-ben sem ér hozzá a lánc.
Terhelés hatására ér csak hozzá a nagytányér.

#25469
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,821 posts
Általában úgy vagyok vele, hogy ha valami mûködik, akkor azt nem cserélem le másra, csak azért mert könnyeb, szebb és újabb. Ellenben a négyszögtengelyes és az integrált közti különbség szerintem annyira látványos, hogy azt mindenképp érdemes cserélni. Biztos, hogy a Campagnolo tökélyre fejlesztette az elöbbit is, de most Truvativról beszélünk és nekem is azzal van tapasztalatom.

#25470
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts
én erõs nem vagyok, ellenben nehéz igen (90-93 kg), de a 4szöges shi 600 hajtómû teljesen frankón mûködött, nem hajlott, szerintem a truva se gáz. átdobó tuti jól van beállítva?

csak azért kérdem mert van aki úgy állítja be az átdobót hogy mindkét tányéron csak 1 átdobó pozíciót használ. szerintem ez kistányérról oké, de a nagytányér igényli a 2 pozíciót, ha végig akarod lõni mind a 9 vagy 10 fokozatot. persze tudom keresztbeváltás, de néha jól jön a kisebb, rövidebb emelkedõkön az 53/21, arra a kis idõre. és így lesz elég hely a lánc és az átdobó közt a legnehezebb áttétel esetén is

van persze rossz példa: elsõ bringámon hulladék prowheel hajtómû volt, na az tudott érdekeset. 13-assal kezdõdõ sornál 52/15-öt bele lehetett hajtani erõlködés nélkül, ráadásul a váz is kaki volt

milyen vázon van most ez a truvatív cucc?

#25471
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,925 posts

Erre az évre kitûztem az Erste Tour végigcsinálását, elvileg az egy amatõr versenysorozat. Most tekerek majd életemben elõször bolyban, a cél tényleg a végigmenetel lesz, az utolsó szakaszban azzal igyekszem majd durrantani, hogy tartom a sebességem, és továbbra is igyekszem nem elesni :)
Ha ehhez képest valakit azon kapok, hogy szándékosan felbuktat, akkor a célban egy saller a minimum.
Azt még megértem, hogy mondjuk az elsõ 5-10 versenyzõ vérre megy, de hogy a sokadik és a sokadik+1. helyezés közti versengés során minek veszélyeztetjük egymást...

Amirõl én beszéltem, az konkrétan az elsõ 5-10 helyért történt :)
btw, szombaton találkozunk esztergomban! :D Ott nekem a teljesítés lesz a cél, hegyen még elég szar vagyok...

#25472
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 posts
hát vagy az a tiagra, egyébként lehet ha játszol még a beállításokkal akkor jó lesz

Tehát akkor elméletileg ez is jó lenne?
Ker
Bocsi a sok hülye kérdésért...



#25473
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11,904 posts
Erre az évre kitûztem az Erste Tour végigcsinálását, elvileg az egy amatõr versenysorozat. Most tekerek majd életemben elõször bolyban, a cél tényleg a végigmenetel lesz, az utolsó szakaszban azzal igyekszem majd durrantani, hogy tartom a sebességem, és továbbra is igyekszem nem elesni :)
Ha ehhez képest valakit azon kapok, hogy szándékosan felbuktat, akkor a célban egy saller a minimum.
Azt még megértem, hogy mondjuk az elsõ 5-10 versenyzõ vérre megy, de hogy a sokadik és a sokadik+1. helyezés közti versengés során minek veszélyeztetjük egymást...

#25474
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,954 posts
A tömegversenyekben mindíg vannak általunk sunyi, szerintük taktikus versenyzõk, akik a mezõnyben megbújnak a táv 90%án, aztán az utolsó szakaszban durrantanak.. ez van. Egyik triatlonversenyen összeálltunk 4en, hogy majd felérünk valahogy egy nagyobb bolyra ami ott ment elõttünk vagy 5kmen keresztül 2-300mre. Iszonyatos tempót mentünk (na jó nem volt annyira az, kb 40-42vel :) de nekem annak tûnt) kb a 60%át én mentem elöl, nagy nehezn felértünk a bolyra, de úgy elkészültem az erõmmel, hogy leszakadtam róla aztán. Szvsz felvittem 3 embert :) utána már nem is erõlködtem bevártam egy üldözõcsapatot, aztán azokkal "végigpihentem" a táv hátralevõ részét. Minden ilyen esetbõl tanulni kell.

#25475
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,821 posts
Szerintem a magyar amatõr versenyeken a kilencven százalék úgy vesz részt, mint egy teljesítmény túrán, csak végig akar menni, azt kész. Nézzétek meg az idõfutam fotókat, hányan vannak, akik a fotósnak integetnek, bárgyú vigyorral a képükön. Dombos versenyeken az elit versenyzõk nagyon keményen szétszaggatják az elsõ emelkedõn a mezõnyt, aztán aki lemarad az várhatja, hogy az ilyen dolgozni akarjon.

#25476
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,378 posts

Van egy jó megoldás ez ellen. Páran összeálltok, aztán sprint, satufék, sprint, satufék. Hatalmas bukások + a gyengék lemaradnak. Nem fogja élvezni a mezõny, de ha b@sznak vezetni, megérdemlik.


kicsit "érdekes" a hozzáállás. mondom én,aki vagy 10 éve nem indult versenyen. ha már nagyon le akartok vlkit szakítani,és csak tempóból,akkor talán le kéne szélezni + lánctalpaba felállni. kevesen bírnak 50 fölött menni 10-15 percnél tovább. aki meg bírja,az hagy maradjon. így nem lesz talán baleset.

#25477
vcsabesz

vcsabesz

    vendég

  • fórumtag
  • 39 posts

a probléma a négyszögtengely rugalmasságában van. integráltra cseréléssel megoldható. (ez középrészt és hajtómûvet jelent)


Tehát akkor elméletileg ez is jó lenne?
Ker
Bocsi a sok hülye kérdésért...

#25478
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
Azert valahogy boldogultak vele eleg eros emberek regen. :)
Szerintem ez komplex dolog, mert maga a vaz is adhatja az elhajlast.
Nekem a regi negyszogesen sem volt ez problema, igaz se eros nem vagyok, se nehez.

#25479
stp1

stp1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,283 posts
a probléma a négyszögtengely rugalmasságában van. integráltra cseréléssel megoldható. (ez középrészt és hajtómûvet jelent)

#25480
vcsabesz

vcsabesz

    vendég

  • fórumtag
  • 39 posts
Akkor mit ajánlanátok a jelenlegi hajtómû helyett?

Hajtómû: TruVativ Isoflow Road; 170 mm; 39/53 fog (792 g)
Középrész: TruVativ Square LE; 108 / 68 mm

A problémám az vele, hogy terhelésnél a lánc a nagytányéron hozzáér az átdobóhoz.
Vagy lehet elég lenne tányért cserélni?