Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34366 replies to this topic

#25301
etilin

etilin

    vendég

  • fórumtag
  • 228 posts

Milyen hátrányai vannak egy tripla hajtómûnek (az igazi országútisok lesajnáló pillantásait leszámítva)? Súly nem érdekel, de ha sokkal szélesebb, mint a dupla, az már baj.


Nekem tripla van. Szerintem egy kompakt hajtómû jobb kompromisszum.
A súllyon kívül a nehezebb beállíthatóságot mondanám hátránynak. Ha úgy állítom be hogy alul vigye a 30/23-at akkor felül már nem viszi a 50/19-et. Emellett ha harmincason van elöl akkor csak a 23-17ig használható a hátsó sor.
Ellenben Tiagra hosszúkanalasnál nyugodtan használhatóak a monain bike-os hátsó sorok. Ami azért megnyugtató tud lenni ha a Zoncolant kell megmásznod:) Semmi se öl le jobban mint amikor 40-es pedálfordulattal és 200-as pulzussal tekersz fölfele.

#25302
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,821 posts

sziasztok asz lenne a kérdésem hogy a shimano 600 az eggyel újabb között és a shimmano 600qx között(fékek váltók pedálok agyak hajtókarok)
mi a külömbség??teljesítményre meg árra??


A Shimanonál az ax megjelölés az aerodynamics rövidítése, minden alaktrésznél ez volt a szempont. A lényeges különbség a hatalmas átmérõjû pedálmenet volt.
VeloBase.com - View Group
A kérdésednek a "shimano 600 az eggyel újabb között" részét nem értem.

#25303
shimano600

shimano600

    újonc

  • felfüggesztett
  • 3 posts
sziasztok asz lenne a kérdésem hogy a shimano 600 az eggyel újabb között és a shimmano 600qx között(fékek váltók pedálok agyak hajtókarok)
mi a külömbség??teljesítményre meg árra??

#25304
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
Azert tul sok oversize-os pipa stucnit en nem ismerek. Konkretan egyet se. Igy nekem muszaj volt adapterezni, bar teny, hogy ez igy joval nehezebb lett. 180g adapter + 180g stucni, a korabbi Profile pipa meg 206g volt osszesen. No nem mintha 10kg korul ez sokat szamitana.

#25305
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,459 posts

sajna kint elég drágák. de tegnap sikerült szereznem egyet olcsóért, igaz nem 6 hanem 7 sebességes.. ezt tudom 6hoz pozicionálni vagy egyszerûbb ha szerzek hozzá váltókart meg fogassort?


jó lehet a 7-es váltó is. ha menetes a villanyak,akkor csak is régebbi stucni. az a-head-es már kókányolás. kell hozzá az az átalakító.

#25306
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,459 posts

és pipával a pályakormány?


az a-head elött is volt élet.

#25307
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,459 posts

Szvsz. a sulyon kivul igazan csak a szelesseg a gond, no meg, ha ez szami, hogy hosszu kanalas hatso valto kell, illetve elol is 3-as atdobo.
Sheldon Brown bacsi ket generacioval ezelotti Ultegra (6500) eseten 147mm vs. 156mm Q faktorrol ir, ez azert nem kis kulonbseg.


meg a baloldali fékváltókarnak is triplához való kell legyen

#25308
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
Szvsz. a sulyon kivul igazan csak a szelesseg a gond, no meg, ha ez szami, hogy hosszu kanalas hatso valto kell, illetve elol is 3-as atdobo.
Sheldon Brown bacsi ket generacioval ezelotti Ultegra (6500) eseten 147mm vs. 156mm Q faktorrol ir, ez azert nem kis kulonbseg.

#25309
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,821 posts
Milyen hátrányai vannak egy tripla hajtómûnek (az igazi országútisok lesajnáló pillantásait leszámítva)? Súly nem érdekel, de ha sokkal szélesebb, mint a dupla, az már baj.

#25310
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,821 posts

Hahó!
Ti mit tudtok a CUBE Litening GTC biciklirõl? Szerintetek 250ért megéri? Mit ajnlanátok még használtan hasonló kategóriában?
Az eladó azt írja hogy full carbon, 8,4 kiló, Ultegra 3x10es szettel. Interneten nem találok pontosan ilyen biciklit, a gyártó honlapján sem. Megfejtés?

D


Így láttatlanban azt mondanám, hogy megéri, mert ennyiért általában Tiagra/105 környékén vannak alu bringák.

#25311
vendég_konadew88_*

vendég_konadew88_*
  • vendég
Hahó!
Ti mit tudtok a CUBE Litening GTC biciklirõl? Szerintetek 250ért megéri? Mit ajnlanátok még használtan hasonló kategóriában?
Az eladó azt írja hogy full carbon, 8,4 kiló, Ultegra 3x10es szettel. Interneten nem találok pontosan ilyen biciklit, a gyártó honlapján sem. Megfejtés?

D

#25312
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
Mar irtam, hogy eltort a Kinok Kinjan a Fizik nyeregtaskam. Tegnap este megreklamaltam a Fizik.it szajtjan.
Ma meg visszairt Renata, hogy sajnalja, es hova kuldjek az ujat... Hoppsz, ezt nevezem! Fizik rulez!
Feltöltött kép

#25313
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,925 posts
Ez a deda pályakormány pályára van kitalálva. Mivel pl sprintnél rövidebb távokon kiállva tekernek nagyon magas pedálfordulattal, úgy van kitalálva hogy ne tudják beverni a térdüket azért ilyen az íve. tudtommal.

#25314
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
Palyakormany szerintem borzaszto valasztas egy orszagutira fekkarokkal, stb.
Az hogy van ilyen, hat igen, ahogy van felforditott koskormany is.

Raadasul ez a Deda szeltol szelig max 42-es, vagyis kozeptol kozepig 40, ez nagyon keskeny es tudtommal nincs szelesebb belole!
Az, hogy brutal magas az ejtese es hosszu a kinyulasa az csak a hab a tortan.
Ha nem a kenyelem a legfontosabb, akkor valami klasszikus formajut keress. ( pl. Newton shallow, ha mar Deda )

#25315
Mattz_01

Mattz_01

    vendég

  • felfüggesztett
  • 83 posts
hmm
rendben
akkor eltelik még jópárnap stucni-kormánynézelõdéssel (:
köszi

#25316
stp1

stp1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,283 posts
pipával szép lenne az a kormány. meg bármilyen kormány.
de igaz amit bloke mond. pályakormány leginkább féktelen fixhez ideális, de sala is lecserélte egy idõ után (úgy emlékszem) mert kényelmetlen volt neki.
meg a kialakítása is direkt olyan, hogy az alsó fogáshoz ne legyen semmi útban, ezért a felsül nincs egyenes rész amire kényelmesen rá lehetne fogni

#25317
Mattz_01

Mattz_01

    vendég

  • felfüggesztett
  • 83 posts

Ez esetben, akkor amit stp1 mondott. Viszont a pályakormányt (milyen meglepõ) pályakerékpárhoz szánják, fékkar nélkül. Lehet, hogy nem fogsz rajta kényelmes fogást találni, ha ott akarod fogni.


akkor kénytelen leszek hajtani egyet magamnak. a pályakormány íve nagyon tettszik... a kényelmet nem tudom csak hogy láttam már ilyet outin is

#25318
Mattz_01

Mattz_01

    vendég

  • felfüggesztett
  • 83 posts

ha A-headet akarsz kell egy ilyen átalakító hozzá.
de egy olyan bringára szerintem bûn A-heades stucnit rakni :) pipával sokkal szebb lenne.


és pipával a pályakormány?

#25319
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,821 posts

azért nem hetek óta! ((:
de megszültem hogy nem adom el, mert a restaurálás alatt nagyon hozzámnõtt.. és még akkor is ha nagy lesz meg akarom építeni:D mostmár õ a keresztem vagy mi :D


Ez esetben, akkor amit stp1 mondott. Viszont a pályakormányt (milyen meglepõ) pályakerékpárhoz szánják, fékkar nélkül. Lehet, hogy nem fogsz rajta kényelmes fogást találni, ha ott akarod fogni.

#25320
Mattz_01

Mattz_01

    vendég

  • felfüggesztett
  • 83 posts

Picasa - Ciöcc

(bocsánat ha netán mégse :D de úgy értettem ez a kérdéses váz hetek óta)



azért nem hetek óta! ((:
de megszültem hogy nem adom el, mert a restaurálás alatt nagyon hozzámnõtt.. és még akkor is ha nagy lesz meg akarom építeni:D mostmár õ a keresztem vagy mi :D