Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#25301
Írta 2010. május 27. - 10:52
#25302
Írta 2010. május 27. - 10:27
Milyen hátrányai vannak egy tripla hajtómûnek (az igazi országútisok lesajnáló pillantásait leszámítva)? Súly nem érdekel, de ha sokkal szélesebb, mint a dupla, az már baj.
Nekem tripla van. Szerintem egy kompakt hajtómû jobb kompromisszum.
A súllyon kívül a nehezebb beállíthatóságot mondanám hátránynak. Ha úgy állítom be hogy alul vigye a 30/23-at akkor felül már nem viszi a 50/19-et. Emellett ha harmincason van elöl akkor csak a 23-17ig használható a hátsó sor.
Ellenben Tiagra hosszúkanalasnál nyugodtan használhatóak a monain bike-os hátsó sorok. Ami azért megnyugtató tud lenni ha a Zoncolant kell megmásznod:) Semmi se öl le jobban mint amikor 40-es pedálfordulattal és 200-as pulzussal tekersz fölfele.
#25303
Írta 2010. május 26. - 21:55
sziasztok asz lenne a kérdésem hogy a shimano 600 az eggyel újabb között és a shimmano 600qx között(fékek váltók pedálok agyak hajtókarok)
mi a külömbség??teljesítményre meg árra??
A Shimanonál az ax megjelölés az aerodynamics rövidítése, minden alaktrésznél ez volt a szempont. A lényeges különbség a hatalmas átmérõjû pedálmenet volt.
VeloBase.com - View Group
A kérdésednek a "shimano 600 az eggyel újabb között" részét nem értem.
#25304
Írta 2010. május 26. - 21:47
mi a külömbség??teljesítményre meg árra??
#25305
Írta 2010. május 26. - 20:40
#25306
Írta 2010. május 26. - 19:55
sajna kint elég drágák. de tegnap sikerült szereznem egyet olcsóért, igaz nem 6 hanem 7 sebességes.. ezt tudom 6hoz pozicionálni vagy egyszerûbb ha szerzek hozzá váltókart meg fogassort?
jó lehet a 7-es váltó is. ha menetes a villanyak,akkor csak is régebbi stucni. az a-head-es már kókányolás. kell hozzá az az átalakító.
#25307
Írta 2010. május 26. - 19:49
#25308
Írta 2010. május 26. - 19:48
Szvsz. a sulyon kivul igazan csak a szelesseg a gond, no meg, ha ez szami, hogy hosszu kanalas hatso valto kell, illetve elol is 3-as atdobo.
Sheldon Brown bacsi ket generacioval ezelotti Ultegra (6500) eseten 147mm vs. 156mm Q faktorrol ir, ez azert nem kis kulonbseg.
meg a baloldali fékváltókarnak is triplához való kell legyen
#25309
Írta 2010. május 26. - 16:40
Sheldon Brown bacsi ket generacioval ezelotti Ultegra (6500) eseten 147mm vs. 156mm Q faktorrol ir, ez azert nem kis kulonbseg.
#25310
Írta 2010. május 26. - 15:41
#25311
Írta 2010. május 26. - 14:11
Hahó!
Ti mit tudtok a CUBE Litening GTC biciklirõl? Szerintetek 250ért megéri? Mit ajnlanátok még használtan hasonló kategóriában?
Az eladó azt írja hogy full carbon, 8,4 kiló, Ultegra 3x10es szettel. Interneten nem találok pontosan ilyen biciklit, a gyártó honlapján sem. Megfejtés?
D
Így láttatlanban azt mondanám, hogy megéri, mert ennyiért általában Tiagra/105 környékén vannak alu bringák.
#25312
vendég_konadew88_*
Írta 2010. május 26. - 12:45
vendég_konadew88_*
Ti mit tudtok a CUBE Litening GTC biciklirõl? Szerintetek 250ért megéri? Mit ajnlanátok még használtan hasonló kategóriában?
Az eladó azt írja hogy full carbon, 8,4 kiló, Ultegra 3x10es szettel. Interneten nem találok pontosan ilyen biciklit, a gyártó honlapján sem. Megfejtés?
D
#25313
Írta 2010. május 26. - 12:07
Ma meg visszairt Renata, hogy sajnalja, es hova kuldjek az ujat... Hoppsz, ezt nevezem! Fizik rulez!
#25314
Írta 2010. május 26. - 11:43
#25315
Írta 2010. május 26. - 11:33
Az hogy van ilyen, hat igen, ahogy van felforditott koskormany is.
Raadasul ez a Deda szeltol szelig max 42-es, vagyis kozeptol kozepig 40, ez nagyon keskeny es tudtommal nincs szelesebb belole!
Az, hogy brutal magas az ejtese es hosszu a kinyulasa az csak a hab a tortan.
Ha nem a kenyelem a legfontosabb, akkor valami klasszikus formajut keress. ( pl. Newton shallow, ha mar Deda )
#25316
Írta 2010. május 26. - 11:08
#25317
Írta 2010. május 26. - 11:04
de igaz amit bloke mond. pályakormány leginkább féktelen fixhez ideális, de sala is lecserélte egy idõ után (úgy emlékszem) mert kényelmetlen volt neki.
meg a kialakítása is direkt olyan, hogy az alsó fogáshoz ne legyen semmi útban, ezért a felsül nincs egyenes rész amire kényelmesen rá lehetne fogni
#25318
Írta 2010. május 26. - 11:02
Ez esetben, akkor amit stp1 mondott. Viszont a pályakormányt (milyen meglepõ) pályakerékpárhoz szánják, fékkar nélkül. Lehet, hogy nem fogsz rajta kényelmes fogást találni, ha ott akarod fogni.
akkor kénytelen leszek hajtani egyet magamnak. a pályakormány íve nagyon tettszik... a kényelmet nem tudom csak hogy láttam már ilyet outin is
#25320
Írta 2010. május 26. - 10:58
azért nem hetek óta! ((:
de megszültem hogy nem adom el, mert a restaurálás alatt nagyon hozzámnõtt.. és még akkor is ha nagy lesz meg akarom építeni:D mostmár õ a keresztem vagy mi
Ez esetben, akkor amit stp1 mondott. Viszont a pályakormányt (milyen meglepõ) pályakerékpárhoz szánják, fékkar nélkül. Lehet, hogy nem fogsz rajta kényelmes fogást találni, ha ott akarod fogni.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





