Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#25181
Írta 2010. június 17. - 00:10
spécire gondolok: hajtókar leszedés, láncbontás (sram láncszem kézzel bontható nagy királyság), racsni záró leszedés
#25182
Írta 2010. június 16. - 18:28
bringámon a legrégebbi alkatrész egy 2001es ultegra/9 átdobó. második tulaj vagyok 4 éve, fogalmam nincs elõttem mennyit ment, de egyszer nem volt hogy nem tette a dolgát. campa dolgok otthoni szereléséhez nem kellenek speckó és emiatt drága alkatrészek?
én is csak a mostani csere alkalmával szabadultam meg az RX100as átdobómtól. ez az 1ik alkatrész ami nem igazán mehet gajra 1 országutin. a másik a fék. annyi a shimanoról,hogy nem nagyon lehet javítani pl a fékváltókarját. a campáét atomjaira lehet szedni,és javítani,ha van hozzá pótalkatrész. a 8as fékváltókarjából is elvileg lehetne akár 10est is csinálni 1 alkatrész lecserélésével. a spéci szerszám dolgot nem értem. konkrétan mire gondolsz? a racsnileszedõje -ami 1ben a régebbi 4szögtengelyes középrészek szereléséhez is való - más mint a shimanoé aztán ennyi.
#25183
Írta 2010. június 16. - 15:49
mi a francot írtam. az uccsó mondat eléggé.... izé lett. helyesen: ez NEM shimano,amivel gondok lehettek volna.
tapasztalatok? csak 3 alkatrészt cseréltem most. eddig is record volt a nagy része a bicónak. 1ébként nem új cuccokról van szó,mint írtam is. kb 2003as évjáratból valóak a most szerzett dolgok. eddig röviden annyit a régebbi dolgokról,hogy nagyon tartósak,és szépek. a négyszögtengelyt nem érzem nagyon hajlékonynak,még az acélváz ellenére sem. nem szokott beleérni a lánc az átdobóba. az új szerzeményeken látszik,hogy használták õket,de nem igazán tudom megtippelni mennyi km lehet bennük. mindenesetre teljesen rendben vannak mûszakilag. különben nem vettem volna meg.
bringámon a legrégebbi alkatrész egy 2001es ultegra/9 átdobó. második tulaj vagyok 4 éve, fogalmam nincs elõttem mennyit ment, de egyszer nem volt hogy nem tette a dolgát. campa dolgok otthoni szereléséhez nem kellenek speckó és emiatt drága alkatrészek?
#25184
Írta 2010. június 16. - 12:26
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#25185
Írta 2010. június 16. - 09:18
Hungarian Claims Speedy Hidden Electric Motor - BikeRadar
#25186
Írta 2010. június 15. - 22:53
egyetlen kép sem jön be...
A Veszprém-Szombathely táv az igen....
én 2x6-al annak idején Sárvárig mentem Szhelyrõl, de bõven elég volt...(az áttétel)
mostmár jónak kell lennie - > képek de holnap befotózom rendesen mert errõl nemsokat látni
akkor én csinálok valamit bénán de hiányzik mégegy kisebb fogaskerék (:
#25187
Írta 2010. június 15. - 21:56
jaaaa ez a négyszöges? akkor tárgytalan, engem pont az UT hajtómû érdekelt volna, eddig csak shimano-m volt.mi a francot írtam. az uccsó mondat eléggé.... izé lett. helyesen: ez NEM shimano,amivel gondok lehettek volna.
tapasztalatok? csak 3 alkatrészt cseréltem most. eddig is record volt a nagy része a bicónak. 1ébként nem új cuccokról van szó,mint írtam is. kb 2003as évjáratból valóak a most szerzett dolgok. eddig röviden annyit a régebbi dolgokról,hogy nagyon tartósak,és szépek. a négyszögtengelyt nem érzem nagyon hajlékonynak,még az acélváz ellenére sem. nem szokott beleérni a lánc az átdobóba. az új szerzeményeken látszik,hogy használták õket,de nem igazán tudok megtippelni mennyi km lehet bennük. mindenesetre teljesen rendben vannak mûszakilag. különben nem vettem volna meg.
#25188
Írta 2010. június 15. - 21:55
ma összeraktam a bringám. most már minden record rajta. mivel még 9es 1enlõre a sor amit használok,így kiváncsi voltam,hogy viszi e a 10es váltórendszer a 9est. simán viszi,u.hogy ez a kompatibilitási kérdés is megoldódott. hiába. ez shimano,amivel gondok lehettek volna;)
mi a francot írtam. az uccsó mondat eléggé.... izé lett. helyesen: ez NEM shimano,amivel gondok lehettek volna.
tapasztalatok? csak 3 alkatrészt cseréltem most. eddig is record volt a nagy része a bicónak. 1ébként nem új cuccokról van szó,mint írtam is. kb 2003as évjáratból valóak a most szerzett dolgok. eddig röviden annyit a régebbi dolgokról,hogy nagyon tartósak,és szépek. a négyszögtengelyt nem érzem nagyon hajlékonynak,még az acélváz ellenére sem. nem szokott beleérni a lánc az átdobóba. az új szerzeményeken látszik,hogy használták õket,de nem igazán tudom megtippelni mennyi km lehet bennük. mindenesetre teljesen rendben vannak mûszakilag. különben nem vettem volna meg.
#25189
Írta 2010. június 15. - 21:08
ja. havonta csak 1 alkatrészt tudok venni,mert így fér bele a keretembe. 1enlõre érdeklõdés szinten van nálam a dolog
Így mennének a dolgok nálam is....ma összeraktam a bringám. most már minden record rajta. mivel még 9es 1enlõre a sor amit használok,így kiváncsi voltam,hogy viszi e a 10es váltórendszer a 9est. simán viszi,u.hogy ez a kompatibilitási kérdés is megoldódott. hiába. ez shimano,amivel gondok lehettek volna;)
Szerk.: persze grat, kíváncsi lennék majd bõvebb tapasztalatokra, mert hosszútávú terveim között szerepel nekem is a 10-es carbon record-ra való váltás...
#25190
Írta 2010. június 15. - 20:28
#25191
Írta 2010. június 15. - 19:14
most így áll
a hétvégén beletettem némi kilométert veszprém-szombathely-zsennye-veszprém útvonalon és kezdek rájönni hogy nagyon kevés ez a 2x6 (:
kép 1
kép 2
kép 3
egyetlen kép sem jön be...
A Veszprém-Szombathely táv az igen....
én 2x6-al annak idején Sárvárig mentem Szhelyrõl, de bõven elég volt...(az áttétel)
Flickr
#25192
Írta 2010. június 15. - 14:04
#25195
Írta 2010. június 14. - 21:42
#25196
Írta 2010. június 14. - 20:31
no,vettem record fékváltókart,elsõ-,és hátsóváltót. 10est. használtan 70000 lett a vége,de szerintem megérte,mert az új ára ezeknek kb 130000 lett volna. sort a biondoból lesz az tuti(12-13000 körül van a Mártának veloce sora,ami nekem kéne),lánc a boltból,ahol szerelek. a lánctányér még eldöntendõ kérdés,mert baromi drága.
A Stronglight gyárt Campához lánctányért, jó áron.
#25197
Írta 2010. június 14. - 20:26
#25198
Írta 2010. június 13. - 10:19
szerk.: chorus is szóba jöhet
#25199
Írta 2010. június 12. - 15:50
#25200
Írta 2010. június 12. - 15:50
A kérdés, hogy a Super Record és a Chorus mit használ ezentúl, nyilván az a jobb. Mivel ezt a Velocenél vezetik be, lehet, hogy meg is hagyják ott, pontosabban a Veloce ezentúl négyszöges helyett Power Torque lesz, meg az Athena is megkapja a PT-t.
S nem egészen koppintás, amennyiben a rögzítés ügyesebb és könnyebb(nek látszik, mint a Shimanoéké). A kék végdarab egy rögzítõcsavar?
Yasec véleményét osztom, számomra az Ultra Torque szimmetriája és merevsége illetve biztonsága a nyerõ - elvileg.
Emellett boldog vagyok az ünnepnapi gépemen tizes Veloce-val (nem is a legújabb változatú tizes) és (Campagnolo) négyszögtengellyel.
nekem acélvázban van 4szögtengelyes alu 9es record hajtómû/középrész,és az is elég nekem. minimális a kihajlása. igazából a vázam sztem jobban tud csavarodni/hajlani,mint a hajtómû. sztem a campa meg azért vált másik megoldásra az alsóbb szetteknél,mert így olcsóbb a gyártása. nekem ez a megoldás jobban tetszik,mint a shimano.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





