Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#24701
Posted 2010. August 06. - 22:09

#24702
Posted 2010. August 06. - 21:46

#24703
Posted 2010. August 06. - 21:26

#24704
Posted 2010. August 06. - 21:20

(egybént majd szólok hogy állj be szélárnyékba

#24705
Posted 2010. August 06. - 18:37

15 eves valto rendszer... akkor te minek commentelsz.. ezt nem neked fejlesztik... en 3-5 evente teljesen lecserelek mindent.. Furi de egy kezemen megtudom szamolni hany elektromos kutyum kukkant meg.. vasarolni is tudni kell..
Nyugodjatok bele lesz elektromos valtoszet... valszeg ti ugyan ugy 15 eves valtoszetet hasznaltok majd.. ami ugyis mechanikus lesz..
nem vitazok tobbet errol.. ha lesz 105 kategoriaban Di biztos hogy veszek
majd nagyon szégyenlem magam, mikor büszke tartásban elhúzol mellettem a vadi új cuccoddal

#24706
Posted 2010. August 06. - 17:53

Nyugodjatok bele lesz elektromos valtoszet... valszeg ti ugyan ugy 15 eves valtoszetet hasznaltok majd.. ami ugyis mechanikus lesz..
nem vitazok tobbet errol.. ha lesz 105 kategoriaban Di biztos hogy veszek
#24707
Posted 2010. August 06. - 17:49

#24708
Posted 2010. August 06. - 17:24

Van vele problémád, vagy sem?
Nekem 15 éves váltórendszerem van, de sose jutott eszembe, hogy nem mûködik jól, az újabbakról meg már olyanokat írnak, hogy túl könnyû vele váltani.
Most akkor milyen problémát is kell kezelni?
#24709
Posted 2010. August 06. - 17:17

Erõs túlzás, vagy csak rossz a rendszered.a rugó erõ kb 75% a bowden húzására megy el...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#24710
Posted 2010. August 06. - 17:16

hát persze... a legnagyobb felületen surlódó alkatrész... a rugó erõ kb 75% a bowden húzására megy el.. a fék valóban bowdenes.. de az úgy is marad mert az anyira egyszerû mechanika hogy nem érdemes elektronizálni (kilincs efektus)
ha nem villamosmérnök lennék... el is hinném.. kb... AKKU ... ezt elhiszem..
Milyen jól is fog kinézni majd amikor a vázban össz vissz néhány tized mm vastag réz száll fut majd a karbonvázba... és ennyi a kábelezés... kis csatlakozó a nyeregcsövön.. meg a támvillán..
ha nem szart volna már be egy csomó kiváló elektromos cuccom, akkor én se feszegetném a dolgot....
#24711
Posted 2010. August 06. - 17:13

hát persze... a legnagyobb felületen surlódó alkatrész... a rugó erõ kb 75% a bowden húzására megy el.. a fék valóban bowdenes.. de az úgy is marad mert az anyira egyszerû mechanika hogy nem érdemes elektronizálni (kilincs efektus)A bovdenvezetés szerintem nem okoz olyan rettenetesen nagy problémát, fõleg, hogy elektromos váltás mellett is megy 2 bovden a bringán plusz az elektromos vezetékek.
ha nem villamosmérnök lennék... el is hinném.. kb... AKKU ... ezt elhiszem..Egyébként meg bejön a képbe az esetleges csatlakozási probléma, kábelszakadás, kapcsoló, elektromechanikus alkatrészek, vezérlõ egység, hiba elháríthatatlansága az út szélén, akumulátor mint olyan, stb.
Milyen jól is fog kinézni majd amikor a vázban össz vissz néhány tized mm vastag réz száll fut majd a karbonvázba... és ennyi a kábelezés... kis csatlakozó a nyeregcsövön.. meg a támvillán..
#24712
Posted 2010. August 06. - 17:00

Nem mondanám hogy a bowden vezetés egy nem létezõ probléma... (az tény hogy generál néhány újjat.. de ház ez a technológia, majd azok is ki lesznek javítva)
A bovdenvezetés szerintem nem okoz olyan rettenetesen nagy problémát, fõleg, hogy elektromos váltás mellett is megy 2 bovden a bringán plusz az elektromos vezetékek.
Egyébként meg bejön a képbe az esetleges csatlakozási probléma, kábelszakadás, kapcsoló, elektromechanikus alkatrészek, vezérlõ egység, hiba elháríthatatlansága az út szélén, akumulátor mint olyan, stb.
#24713
Posted 2010. August 06. - 16:32

A villanyos váltónak csak az az egy baja van, hogy nemlétezõ problémákat szeretne megoldani, úgy, hogy generál egy csomó valósat.
Nem mondanám hogy a bowden vezetés egy nem létezõ probléma... (az tény hogy generál néhány újjat.. de ház ez a technológia, majd azok is ki lesznek javítva)
#24715
Posted 2010. August 06. - 07:30

#24716
Posted 2010. August 06. - 07:21

#24717
Posted 2010. August 06. - 00:44

#24718
Posted 2010. August 05. - 23:36

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#24719
Posted 2010. August 05. - 22:03

Vannak uci szabályok, amik nem teszik lehetõvé az ilyen bringák használatát versenyeken. Városban lehet, hogy lesznek ilyen iszonyat ronda izék, de országúti versenyeken nem mostanában.
A szabályok módosulnak... lassan tárcsaféket is lehet majd használni (Cyclocross példa...) rengeteg aerodinamikai megoldást engedélyeztek (TT Kormányok extrém megoldásai, fejcsõ.. Nyeregcsõtõl mm-re lévõ sûllyesztett hátsókerék, etc etc)
Hidd el ... fognak még ilyen bringával versenyezni... nem jövõre... de 5-6 év múlva .. kitudja miket alkotnak
#24720
Posted 2010. August 05. - 20:47

A sebesség mindent megold.