Remek. Akkor rendelem is az új gépet, remélem még megvan az 58as.
Na várjál, inkább leellenörzöm (de csak szobában) nehogy aztán engem szídjál.
Megtörtént. Bõven van hely, ha még egy fogaskerék lenne a 25 után, az is beleférne
Remek. Akkor rendelem is az új gépet, remélem még megvan az 58as.
Nekem tök ugyanez a felállás, szintén Merida, de nem cx. Néha felteszem 25-re, de csak figyelmetlenségbõl, viszont az elsõ váltó sosem jelezte.
425mm a láncvillahossz, 50-34es tányérok, 12-25ös fogsor, 130as villasarutáv.
Országúti kerékben mennyire használható dt revolution 2-1,5-2 küllõ? Nem lesz tõle túl rugalmas? Montiban nincs gondom vele, de itt sokkal hosszabb küllõk kellenek.
A Campa fékváltókaroknak hol van a rögzítõ csavar, amivel a kormányra lehet szorítani? Az egyik kicsit mint ha laza lenne és elmászna, ha erõsebben ráfogok.
A gumi burkolatot fel kellene húzni vagy mi? Ott találtam egy imbuszos csavart, az lenne az? (felsõ oldalon)
ez biciklifüggõ, a láncvilla hossza eléggé fontos ebben az esetben
Ha régi (2006 elõtti) akkor 2/3 tányéros ugyan az a kar... és trimmelõs... (ha a sora trimmelõs volt a 105 trimmelõs akkor ez is az lesz
)
Ehhez én láma vagyok.
Szerintem van külön 3as a 3 tálas hajtókarhoz, de ilyen félállások, nemtom...
A Tiagra elsõváltó 3 állásos? (lehet vele "trimmelni"?)
Egy 2×9-es Tiagrás váltórendszert be lehet úgy lõni, hogy nagytányéron minden fokozat használható legyen elsõváltóreszelés nélkül?
A sebesség mindent megold.
@bloke: Te cserelgetted csak ugy a kulsot, vagy mi?