Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#24601
Írta 2010. augusztus 11. - 17:54
#24602
Írta 2010. augusztus 11. - 13:32
Remek. Akkor rendelem is az új gépet, remélem még megvan az 58as.
Na várjál, inkább leellenörzöm (de csak szobában) nehogy aztán engem szídjál.
Megtörtént. Bõven van hely, ha még egy fogaskerék lenne a 25 után, az is beleférne
#24603
Írta 2010. augusztus 11. - 13:29
Nekem tök ugyanez a felállás, szintén Merida, de nem cx. Néha felteszem 25-re, de csak figyelmetlenségbõl, viszont az elsõ váltó sosem jelezte.
Remek. Akkor rendelem is az új gépet, remélem még megvan az 58as.
#24604
Írta 2010. augusztus 11. - 13:25
425mm a láncvillahossz, 50-34es tányérok, 12-25ös fogsor, 130as villasarutáv.
Nekem tök ugyanez a felállás, szintén Merida, de nem cx. Néha felteszem 25-re, de csak figyelmetlenségbõl, viszont az elsõ váltó sosem jelezte.
#24605
Írta 2010. augusztus 11. - 12:48
#24606
Írta 2010. augusztus 11. - 12:41
Országúti kerékben mennyire használható dt revolution 2-1,5-2 küllõ? Nem lesz tõle túl rugalmas? Montiban nincs gondom vele, de itt sokkal hosszabb küllõk kellenek.
rendes küllõfeszességgel nem gáz.annyival nem hosszabb a küllõ.szval jól meg kell húzni õket.alu anyákkal jó kis könnyû kerék lehet belõle.
#24607
Írta 2010. augusztus 11. - 12:34
A Campa fékváltókaroknak hol van a rögzítõ csavar, amivel a kormányra lehet szorítani? Az egyik kicsit mint ha laza lenne és elmászna, ha erõsebben ráfogok.
A gumi burkolatot fel kellene húzni vagy mi? Ott találtam egy imbuszos csavart, az lenne az? (felsõ oldalon)
jó helyen keresed.ott van a felsõ oldalon.
#24608
Írta 2010. augusztus 11. - 12:24
#24609
Írta 2010. augusztus 11. - 12:00
ez biciklifüggõ, a láncvilla hossza eléggé fontos ebben az esetben
425mm a láncvillahossz, 50-34es tányérok, 12-25ös fogsor, 130as villasarutáv.
#24610
Írta 2010. augusztus 11. - 11:58
#24611
Írta 2010. augusztus 11. - 11:25
Ha régi (2006 elõtti) akkor 2/3 tányéros ugyan az a kar... és trimmelõs... (ha a sora trimmelõs volt a 105 trimmelõs akkor ez is az lesz
)
2010es Merida CX gépen van a szett.
#24612
Írta 2010. augusztus 11. - 11:14
Ehhez én láma vagyok.
Szerintem van külön 3as a 3 tálas hajtókarhoz, de ilyen félállások, nemtom...
Ha régi (2006 elõtti) akkor 2/3 tányéros ugyan az a kar... és trimmelõs... (ha a sora trimmelõs volt a 105 trimmelõs akkor ez is az lesz
#24613
Írta 2010. augusztus 11. - 11:05
A Tiagra elsõváltó 3 állásos? (lehet vele "trimmelni"?)
Ehhez én láma vagyok.
#24614
Írta 2010. augusztus 11. - 11:03
Egy 2×9-es Tiagrás váltórendszert be lehet úgy lõni, hogy nagytányéron minden fokozat használható legyen elsõváltóreszelés nélkül?
A Tiagra elsõváltó 3 állásos? (lehet vele "trimmelni"?)
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#24615
Írta 2010. augusztus 11. - 10:48
#24616
Írta 2010. augusztus 11. - 00:42
"Incredible blowout strength and takes well over 400psi. Tires start to fail long before the Veloplug."
#24617
Írta 2010. augusztus 11. - 00:40
A sebesség mindent megold.
#24618
Írta 2010. augusztus 10. - 22:50
#24619
Írta 2010. augusztus 10. - 21:57
Egyebkent szalag helyett allitolag ez a tuti.
#24620
Írta 2010. augusztus 10. - 21:47
@bloke: Te cserelgetted csak ugy a kulsot, vagy mi?
Igen, és úgy vettem észre, hogy a küllõfuratoknál betüremkedik a latex és "emlékezik", ott marad a nyoma és elgyengül.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






