http://weightweenies...art=60#p1312222
http://weightweenies...art=75#p1312300
Újtegra
Profi versenyeket kovetok!
Egy 2010 koruli idofutamot probalok megtalalni videon. Annyira emlekszem, hogy volt benne egy lejtos szakasz, ahol az amugy sem szeles ut egyik fele le volt kordonozva. Felelmetes volt meg nezni is, ahogy ott mentek.
Nem remlik valakinek hol/mikor volt ez? Talan Svajcban volt valahol, de nem biztos.
http://bikemag.hu/ma...rteszt-hazibuli
na végre!
egy bringateszt, ami szórakoztató
az eddigiek többsége csak becopyzott sajtóközlemény/katalógusleírás volt, de ez igazi perfekció
Nagyon szép lett.
De a nyereg alján ha nem lett kapcsokkal a műanyaghoz tűzve, akkor ott mi rögzíti a bőrt ? Vagy a ragasztó ott is rögzíti ?
csak ragasztó, a képen a nyereg alaplapon azért nem látszik a ragasztó mert ez maszkolva lett és a maszkoló szalagot már leszedtem
http://www.kepfeltol.../19/468pro5.jpg
Ranezesre jo! Lett valami padding is a bor ala?
csak az eredeti, nem volt semmi baja és az is ragasztva volt a nyereg lapra, ezt nem szedtem le
Az utolsó képen az "eredeti állapot" azért nem nézett ki enyire szarul, itt már egy részben bontott állapot látszik. A nyereg egyben volt, szakadva sem volt. Autós kárpit ragasztó spray-t érdemes használni, ez boltban kb 3000 / flakon. Végtelen számú nyereghez elég ha nem szárítod be a fejet (használat után fejjel lefelé a hajtógázzal ki kell takarítani a fejet). Gyárilag volt kapcsokkal tűzve is a huzat, de én ezt kihagytam. Elég pepecs meló, de nekem megérte mert szép lett. Másnak NEM csinálok ilyet...pénzért sem :-)
Nagyon szép lett.
De a nyereg alján ha nem lett kapcsokkal a műanyaghoz tűzve, akkor ott mi rögzíti a bőrt ? Vagy a ragasztó ott is rögzíti ?
Ha találsz valami olcsóbb megoldást, szólj lécci !
(Vagy itt vagy inkább a nyereg topicban)
Elég olcsó lett a vége. 0 Forint és kb 3 munkaóra. (Bőrt találtam otthon, ragasztót meg kértem)
íme:
http://www.kepfeltol...ame=671pro1.jpg
http://www.kepfeltol...ame=254pro2.jpg
http://www.kepfeltol...ame=468pro5.jpg
http://www.kepfeltol...ame=188pro3.jpg
Az utolsó képen az "eredeti állapot" azért nem nézett ki enyire szarul, itt már egy részben bontott állapot látszik. A nyereg egyben volt, szakadva sem volt. Autós kárpit ragasztó spray-t érdemes használni, ez boltban kb 3000 / flakon. Végtelen számú nyereghez elég ha nem szárítod be a fejet (használat után fejjel lefelé a hajtógázzal ki kell takarítani a fejet). Gyárilag volt kapcsokkal tűzve is a huzat, de én ezt kihagytam. Elég pepecs meló, de nekem megérte mert szép lett. Másnak NEM csinálok ilyet...pénzért sem :-)
Edited by Vejne, 2017. April 19. - 06:14.
+ hogy a topik témaját se felejtsem: nem vagyok híve a különféle csavartuningoknak, de a stucni kormányt rögzító csavarjai közül a felsőt lecserélném rozsdamentesre. víz, eső, izzadtság stb,,,, most is tök rozsdás
hol lehet ilyesmit begyujteni?
kb bármelyik barkácsboltban. legalábbis nekem itt sikerült.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
sikerült ma annyira széttrolkodni egy közúti lekapcsolást budakalászon, hogy végül figyelmeztetéssel elengedtek :-)
nem ma kellett volna dobogókőre menni, nem emlékszem hogy valaha is 3 mp-enként elhúzott volna mellettem egy "menjünk kocsival kirándulni a pilisbe" család. persze volt záróvonalon sort előző, sportkipufogó kötelező szarproli is, szimpatikus volt így szemből is
+ hogy a topik témaját se felejtsem: nem vagyok híve a különféle csavartuningoknak, de a stucni kormányt rögzító csavarjai közül a felsőt lecserélném rozsdamentesre. víz, eső, izzadtság stb,,,, most is tök rozsdás
hol lehet ilyesmit begyujteni?
Edited by vittore30, 2017. April 16. - 21:07.
Praxis tanyerokat rendeltem a minap, valtottam par levelet veluk, azert nincs 50/36, mert a kutya nem vette. Szoval ilyen 48-36, meg ilyenekkel ne rohogtess mar.
Detto vonatkozik a sorokra is.
a hajtásnál elismerem, talán túllőttem, de a sornál szerintem nyugodtan mehetne a 13-29 vagy 13-30. Hidd el, van pár pajtim 10s campag-val, és kb. a 13-26 az, amit mindenki vesz, hegyre a 13-29.
nem véletlenül népszerű. Én gy látom, bár lehet nincs igazam
http://road.cc/conte...otenza#comments
-lehetne több variáció a tányéroknál, ie.: 50-36, 50-39, 48-36, 46-36, hasonlók. Bár megvenni egy darabot a kívánt nagytányérral és venni rá nem-campag kistányért gazdaságos
Praxis tanyerokat rendeltem a minap, valtottam par levelet veluk, azert nincs 50/36, mert a kutya nem vette. Szoval ilyen 48-36, meg ilyenekkel ne rohogtess mar.
Detto vonatkozik a sorokra is.
Ha találsz valami olcsóbb megoldást, szólj lécci !
(Vagy itt vagy inkább a nyereg topicban)
Jobban jartok, ha vesztek ragasztot es bort, nem tunik tul bonyinak: retrobike.co.uk/forum/viewtopic.php?p=2314526#p2314526
najo, egy negyzetmeter nubuk bor 12 ezer, s csak egesz tablaban adjak, bar ennyi jopar nyeregre eleg lenne.
Edited by blash, 2017. April 13. - 23:30.
Ha találsz valami olcsóbb megoldást, szólj lécci !
(Vagy itt vagy inkább a nyereg topicban)
Én is egy autókárpitosnál voltam, kb 10ezer Ft-ot mondott az újrahúzásra.
Inkább megvettem újra a nyerget 11ezer Ft-ért.
egy 10-es valóban nem ér, de egy 5-ös még beleférne, megkérdezem azért itt-ott. Első körben valami sima bőrdíszművesre gondoltam volna (táskás) aki javít is
http://road.cc/conte...otenza#comments
ott már írtam, de ide is:
-lehetne több variáció a tányéroknál, ie.: 50-36, 50-39, 48-36, 46-36, hasonlók. Bár megvenni egy darabot a kívánt nagytányérral és venni rá nem-campag kistányért gazdaságos
-a hajtókar a két osztókör (144 nagy, 112 kicsi) miatt több csavaros (8), és merev, de a nagy bumszli dizájn és sok anyag miatt nehéz is. De legalább önlehúzócsavaros, 10-es imbuszos.
-a fékszett egy vicc, a régi csentaur könnyebb-olcsóbb-erősebb (párban 305 gramm körüli, és nem szkeleton..)
A fékszett poénja, hogy a féksaruba shimano gumis pofa való, a record-chorus vonalas campag betét NEM jó bele, a shimano igen
A legnagyobb fejlődés a váltás: az embrace hv kialakítás kevébé koptatja a láncot-sort, szebb-határozottabb és gyorsabb.
A sorok közül öreg hiba a 13-29 v 13-30 hiánya, vagy akár 14-32 is lehetne. Nem vicc. Megy egy haver 14-26-os 11s ultegrával, imádja. Ide síkra az egy álom. Értem én, hogy le kell fedni a 20% emelkedős területeket, de vannak, akik hollandok v debreceniek.
amúgy itthon is kb. a 13-26 a legnépszerubb 10s campag sor, a 11s 13-29 meg ugyanaz plusz 1 lánckerék..