Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#24481
Írta 2010. augusztus 22. - 19:05

#24482
Írta 2010. augusztus 22. - 13:49

A UCI minimum az 12 kullo, kivetelek persze a Hed H3, Mavic IO meg hasonloak. (3-5 "kullo")
#24483
Írta 2010. augusztus 22. - 12:53

ulrich ment ilyen márkájú kerékkel.
Alpe d'Huez hegyi idõfutam? végülis arra jó. végig ül, nem áll ki a nyeregbõl, súly a hátsó keréken
#24484
Írta 2010. augusztus 22. - 12:44

#24485
Írta 2010. augusztus 22. - 12:43

#24486
Írta 2010. augusztus 22. - 12:15



#24487
Írta 2010. augusztus 22. - 12:15

#24488
Írta 2010. augusztus 22. - 11:34

nos= new old school
#24489
Írta 2010. augusztus 22. - 11:18

tiz. ezer. dollar.
emberunk egy hangyafsznyit el van szallva. szep meg retro meg NOS, ertem en, de hasznalati erteke az ugye zero. falidisznek meg icipicit draga. ennyibol veszek 5 komplett retro Eddy Mercx-et recorddal szerelve.
tudja vlki,hogy mit jelent ez a NOS szócska. 1ébként meg a c record delta fékjeit sem szokták ennyire túlárazni. azok ált drágábbak szoktak lenni.
#24490
Írta 2010. augusztus 21. - 21:05

emberunk egy hangyafsznyit el van szallva. szep meg retro meg NOS, ertem en, de hasznalati erteke az ugye zero. falidisznek meg icipicit draga. ennyibol veszek 5 komplett retro Eddy Mercx-et recorddal szerelve.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#24492
Írta 2010. augusztus 19. - 19:23

Nem próbáltam még, de nem látom semmi akadályát.Másik: ha erre az agyra felmegy a menetes lánckerék, akkor a fixis agyakra is lehet szabadonfutót tenni?
szerk. bocs, ezt már a single speedbe akartam írni
#24493
Írta 2010. augusztus 19. - 19:15

Szóval meg kell néznem elöl a láncvonalat, ahhoz hézagolni a hátsóagyat, majd középre centríroztatni. Ja itt a kérdés, hogy a küllõk fogják-e majd bírni, ill. van-e bennük annyi ami kiadja.
Másik: ha erre az agyra felmegy a menetes lánckerék, akkor a fixis agyakra is lehet szabadonfutót tenni?
szerk. bocs, ezt már a single speedbe akartam írni
#24494
Írta 2010. augusztus 19. - 13:29

Gondolkoztatok már azon, hogy össze kellene hozni egy közös fórumos tekerést?
És ott könnyebben lehetne tapasztalatokat cserélni
#24495
Írta 2010. augusztus 19. - 11:56

Szingó gumit felejtsd el városi használathoz, defekt esetén (általában) kukázhatod, és gondolom nem szeretnél kiadni 4000ft-ot (ennyi egy szingó gumi) defektenként.Sziasztok
Tervezek venni egy vékonykerekû gépet, és szingógumi van rajta, ráadásul a hátsó az alapból kukás.
Az a kérdésem, ez mennyire elavult dolog? Úgy olvastam, csak igen vékony külsõ megy rá, meg a szerelése körülményes. Ez nekem ciki, mert városban használnám, és 100kg vagyok, szal nagyon fel kéne pumpálnom.
Szóval beviszem a kereket a bringaboltba és mondom, hogy tegyenek rá új szingót, akkor fognak rám hülyén nézni, vagy ez egy mindennapos dolog?
innentõl single speedes a dolog de hátha tudtok segíteni (montiban ismerem a témát, de országútim még sosem volt)
Amúgy is kellene új hátsókerék nemcsak azért, hogy peremes legyen, hanem, hogy egysebességes. Namost itt az a kérdésem, hogy a sima menetes racsni helyére felmegy az egysebességes racsni, vagy másféle a rögzítése? Vagy felmegy, de mivel kesekenyebb, ezért el lesz cseszve a láncvonal? Tehát alapból egysebességes használatra szánt agyat kell keressek?
kösz szépen
Hátsóagy téma: Felmegy az egysebességes racsni, de át kell hozzá házagolni az agyat hogy jó legyen a láncvonal, és utána középrefûzni a kereket. Nálam így teszi a dolgát egy régi DuraAce agy, különbség hogy nem racsnit, hanem csak simán egy lánckereket tekertem rá, és fixként üzemel (igen, rajtamarad.):

#24496
Írta 2010. augusztus 19. - 11:52

Tervezek venni egy vékonykerekû gépet, és szingógumi van rajta, ráadásul a hátsó az alapból kukás.
Az a kérdésem, ez mennyire elavult dolog? Úgy olvastam, csak igen vékony külsõ megy rá, meg a szerelése körülményes. Ez nekem ciki, mert városban használnám, és 100kg vagyok, szal nagyon fel kéne pumpálnom.
Szóval beviszem a kereket a bringaboltba és mondom, hogy tegyenek rá új szingót, akkor fognak rám hülyén nézni, vagy ez egy mindennapos dolog?
innentõl single speedes a dolog de hátha tudtok segíteni (montiban ismerem a témát, de országútim még sosem volt)
Amúgy is kellene új hátsókerék nemcsak azért, hogy peremes legyen, hanem, hogy egysebességes. Namost itt az a kérdésem, hogy a sima menetes racsni helyére felmegy az egysebességes racsni, vagy másféle a rögzítése? Vagy felmegy, de mivel kesekenyebb, ezért el lesz cseszve a láncvonal? Tehát alapból egysebességes használatra szánt agyat kell keressek?
kösz szépen
#24497
Írta 2010. augusztus 18. - 23:08

Az alábbi helyeken találtam hasznos infót:
Century Cycles: TechTalk: What Size Handlebar Do I Need?
Determining Handlebar Width? [Archive] - Ridemonkey.com
Choosing handlebar width?
Ideal handlebar width - Tokyo Cycling Club BBS
Handlebar width [Archive] - Bike Forums
Köszi.
A sebesség mindent megold.
#24498
Írta 2010. augusztus 18. - 23:03

#24499
Írta 2010. augusztus 18. - 22:36

Az alábbi helyeken találtam hasznos infót:A kormányszélesség téma engem is érdekelne.
Century Cycles: TechTalk: What Size Handlebar Do I Need?
Determining Handlebar Width? [Archive] - Ridemonkey.com
Choosing handlebar width?
Ideal handlebar width - Tokyo Cycling Club BBS
Handlebar width [Archive] - Bike Forums
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#24500
Írta 2010. augusztus 18. - 21:39

