Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#2401
Írta 2017. május 12. - 09:33

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2402
Írta 2017. május 12. - 09:28

https://www.aliexpre...0208.3.1.2nZv7P
ha ezt don látná..
márpedig, fogja
geótáblázaton szénnéröhögöd magad, ha velem egyméretu vagy!
úúúúúúúúúúú b+
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2403
Írta 2017. május 11. - 22:06

https://www.aliexpre...0208.3.1.2nZv7P
ha ezt don látná..
márpedig, fogja
geótáblázaton szénnéröhögöd magad, ha velem egyméretu vagy!
szeretem ezeket az acélmeséket. persze épp a belépő reynolds 520 lesz 1650 gramm
nemrég láttam a weightweenies-en egy custom TIG hegesztett Spirit csöves vázat, festetlenül volt 1830 körül
#2404
Írta 2017. május 11. - 19:37

https://www.aliexpre...0208.3.1.2nZv7P
ha ezt don látná..
márpedig, fogja
geótáblázaton szénnéröhögöd magad, ha velem egyméretu vagy!
Vejne módosította - 2017. május 11. - 19:39
#2405
Írta 2017. május 10. - 17:23

#2406
Írta 2017. május 10. - 16:11

Pfúúúúj 'simánjó szettel???
![]()
![]()
természetesen nem. egy régebbi campa record szett mehetne rá
- laspring kedveli ezt
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2407
Írta 2017. május 10. - 14:48

#2408
Írta 2017. május 10. - 14:10

na,és persze a ramato fényezésű wilier is jöhetne.
Pfúúúúj 'simánjó szettel???
#2409
Írta 2017. május 10. - 10:48

oké. az emirates csapat bringáját is elfogadnám.
na,és persze a ramato fényezésű wilier is jöhetne.
- laspring kedveli ezt
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2410
Írta 2017. május 09. - 20:22

saját km óra volt a szetthez? wow!
made in japan felirattal.. psszt!
don: abból a szettből az ergo-váltás trió nagyon kellene! egy régi kompakt ezüst ut hajtással.
a fékjeim (promax rc-471) maradnának. egyszerűen erőben-harapósságban verik a campag-t.
amúgy jó a campag10s. kevesebb kattanás a fékváltókarban, de több fokozat a sorban
http://www.ebay.com/...cvip=true&rt=nc
ezzel jól jártak. elsőre nem vitték el, de újralistázva igen
Vejne módosította - 2017. május 09. - 20:29
#2412
Írta 2017. május 09. - 19:01

ha vlkinek még igénye lenne egy örökélet+1nap szettre,akkor vegyen pl 2002-es chorus szettet. a hajtókart érdemes kicserélni egy ut hajtóműre,és ennyi.
saját km óra volt a szetthez? wow!
- vittore30 kedveli ezt
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#2413
Írta 2017. május 09. - 18:51

ha vlkinek még igénye lenne egy örökélet+1nap szettre,akkor vegyen pl 2002-es chorus szettet. a hajtókart érdemes kicserélni egy ut hajtóműre,és ennyi.
- vittore30 és Vejne kedveli ezt
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2414
Írta 2017. május 09. - 16:53

#2415
Írta 2017. május 09. - 16:34

http://road.cc/conte...-speed-groupset
anno, 2002-ben a record-chorus után harmadhegedus volt a csentaur
majd, ahogy behoztak az athenat-szuper rekordot, lekerült ötödiknek.
majd 2011től a power torque-power shift ficsőrökkel degradálták alulról másodiknak.
most újra behozták, immáron a hierarchia legaljára
a hajtókar tömegben tohonyább a 2008-as mirázsnál (a régi ultra torque csentaurnál nehezebb, a power torque csentaurnál meg sokkal nehezebb..)
a fékszett kb. 15 grammal nehezebb az előző generációs csentaurtól
a váltó szintén nehezebb, ráadásul nem kapta meg az embrace-kialakítást.
ja, a lánckeréksorokra ne nézzetek rá. a 10-es rendszereknél elérhető 12-25, 12-27, 13-26, 13-29. nincs.
cserébe van egy rakás montisor, akkora ugrásokkal-hézagokkal, hogy ihaj.
sokan örömködnek, hogy ultra torque a hajtókar, és? a potenza meg powertorque+, ugyanúgy 10mm-es imbusszal szerelhető, és önlehúzócsavaros.. oké, az ultra torque bizonyított-kőegyszeru-iszonyat megbíztható és gondmentes rendszer (***ha a vázad-középcsapágyházad JÓ).
de ez a szett pontosan undorító lett. nehezebb az elődöktől, rondább, és hiába a 11 lánckerék hátul, ez nem jó semmire, mert akkora ugrások vannak, hogy effektíve egy 8-9s sornak felel meg "egérúttal"..
hajtókarnál sincs már hemi-kompakt, se sztenderd, csak 50-34. Én szeretem ezt a felállást, viszont van egy hátránya: a 34-es kistányér miatt síkon kb. egytányér felállásban használod, így a nagytányér kap rendesen, és sokszor keresztbeváltasz. Nem hiába van 39-es kistányérom, azzal (39-15) pl. nagyon kellemes pörgetős városi-átforgatós áttételed van síkra..)
Vejne módosította - 2017. május 09. - 16:39
- donciccio és laspring kedveli ezt
#2416
Írta 2017. május 09. - 14:50

"nem rossz a 25-ös gumi 15-ös felnin?" - én semmit nem vettem észre kanyarban azon kívül, hogy amíg új a gumi addig nyilván nem tapadt úgy kanyarban. Azért szoktam veretni a Pilisben meg itt-ott, szóval nem csak akkor kanyarodok mikor hazaérek és szeretem is döntögetni. Én úgy vettem észre, hogy kell egy guminak olyan 2-300 kili, hogy "betapadjon"
Egy ideje (olyan 3 éve) 25-össel megyek 15-ös felnin
A szélességről meg annyit, hogy gumi és gumi között óriási a különbség. Azért nem vettem giga olcsón michelin pro4-et (25-ös) mert mindenhol azt olvastam, hogy még a 15-ös felniken is minimum 27, de inkább 28 széles lesz. Ez sokaknak előny, de nekem szűkös a hely. Szóval a szám a gumin csak 1 dolog
#2417
Írta 2017. május 09. - 14:13

Ezt elfogadom. Igazából csak a 19-es felnire 23-as gumi dolog bökte a csőröm.
Kicsit más téma: Fulcruméknál a 5/7 kerékszettek CX verziójában tényleg csak a csapágyak tömítettségében van különbség? Tömegben ~8 gramm a különbség mindkét gurigánál, más eltérést nem találtam.
Kényszerből a varosimon fél évig volt 19 es trekking felnin 23 as ssp conti. Defekt után nem volt kedvem 38 as trekking méretű belsot venni, és volt itthon kb hat pár outi belső, meg több régi külső
Aztán ezt tettem föl kényszerből
Csak városban használtam, gond nélkül
#2418
Írta 2017. május 09. - 13:49

Mint írtam, 15 os felnim van, pont amiatt váltottam vissza 23 asra, de, azt vettem észre, hogy sok 17/18 as felnis vált vissza 23 ra.
Szerintem normális használat mellett kicsi a sansz felutni.
Ezt elfogadom. Igazából csak a 19-es felnire 23-as gumi dolog bökte a csőröm.
Kicsit más téma: Fulcruméknál a 5/7 kerékszettek CX verziójában tényleg csak a csapágyak tömítettségében van különbség? Tömegben ~8 gramm a különbség mindkét gurigánál, más eltérést nem találtam.
#2419
Írta 2017. május 09. - 13:43

Ilyet használsz?
(Én is ide tudom kopizni az összes gyártót, akik azt mondják amit én, csak nincs sok értelme.)
Mint írtam, 15 os felnim van, pont amiatt váltottam vissza 23 asra, de, azt vettem észre, hogy sok 17/18 as felnis vált vissza 23 ra.
Szerintem normális használat mellett kicsi a sansz felutni.
#2420
Írta 2017. május 09. - 13:18

Ilyet használsz?
(Én is ide tudom kopizni az összes gyártót, akik azt mondják amit én, csak nincs sok értelme.)