Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34361 hozzászólás a témában

#24301
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás
jónak tûnik ez a módszer. egyébként az oversize kormányokhoz hosszabb bandázs javasolt, vagy a normál is elég ?

#24302
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.378 hozzászólás
ismerem ezt a fajta bandázsolást,de még én sem próbáltam így felrakni. én úgy szeretem,ha felsõ fogásokban sûrûbben van tekerve,ezáltal vastagabb is lesz a fogás. a videós módszerrel nem biztos,hogy ez kivitelezhetõ,mert a fékkar környékére több bandázs kell. majd kipróbálom,és leírom a tapaszalatokat. talán még ma. úgysincs túl nagy forgalom a boltban.

#24303
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.163 hozzászólás

Most, hogy bandázsoltam a kormány....

Hm így se raktam még fel.. mondjuk én se használom ... fel tudom annyira szorosan bandázsolni, hogy a fékkarváltó gumiborítása már el takarja a kilógó részt...

#24304
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
Most, hogy bandázsoltam a kormányt, keresgéltem egy kicsit a youtube-on és találtam egy egy jó kis videót. A számtalan egyéb közül ez volt az egyetlen, amelyikben úgy csinálják, ahogy én is szeretem, meg általában a profi csapat szerelõk is szokták (nem használják hozzá a rövidke plussz szalagdarabot)

YouTube - Learning Center | How to wrap your bars part 1

#24305
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás

sziasztok lenne pár kérdésem valaki nem tud dura ace kormánycsapágyat?? és dura ace pedál??



Maxi-Bike os srácot kérdezd meg, jó eséllyel van neki.

#24306
Dormi

Dormi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.125 hozzászólás
Lehet keresést és eladást is nyitni az apróban, attól gyorsabban nem találsz. Nekem is ~3-4 nap után ajánlottak, akármilyen elvetemült dolgot kerestem..

#24307
shimano600

shimano600

    újonc

  • felfüggesztett
  • 3 hozzászólás
sziasztok lenne pár kérdésem valaki nem tud dura ace kormánycsapágyat?? és dura ace pedál??



neem pedig lenne eladó 15 db dura ace agyas kerkék ambrosio , mavic fir stb felnikkel
itm milenium kormány stucnival
itm 101 carbo kormány
uniko itm carbon stucni
stb
haell üldök képeket
elõre is köszi
martin

#24308
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
Életemben elõszõr nem fekete bandázst tettem fel, hanem a váz színéhez leginkább passzolót. Igazán feldobja az összképet (már amennyire egy szar, szemét Meridát fel lehet dobni).
A múltkor valaki írta itt, hogy fémházas fékpofával sokat javul a fékhatás, azt is vettem, még tesztelésre vár.
A kompakt kormány továbbra is a kedvenc alkatrészem.

#24309
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.163 hozzászólás
hát nekem van ALU vázas gépem is és Carbon is...
mászni jobb az alu... ereszkedni a karbon...

#24310
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.378 hozzászólás

Ha a mereség a szempont, akkor elég nagy hátrány az acélváz...ugyanakkor kényelmes, és örökélet+1év.


ja. ez így van. baromi jól meg van építve. saját kérésem ,és méreteim szerint. kb 52-esnek felel meg,baromi rövid láncvillával. 10 éve lett készítve reynolds 531-es csövekbõl. 1700 gramm körüli tömeg. nekem jó,de már tényleg nem lehet 1 lapon említeni pl a karbonvázakkal.

#24311
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás

azt hiszem el járt az idõ a bringám felett. 8,8kg,acélváz,full 10es record. könnyû,kézzel fûzött kerekek. hiába,már nem versenyképes. ha jól láttam 4,3kg a komplett bringa. múltkor mentem fel 1 másik sráccal a kedvenc hegyemre(Naszály)-neki kb 7-7,5kg-os carbon pianarelloja volt,és nem hinném,hogy annyival rosszabb formába lettem volna mint õ. nekem nem esett jól a felfele. nem csak a súly,hanem már a mervségben sem veszi fel a versenyt az újakkal a bicóm.

Ha a mereség a szempont, akkor elég nagy hátrány az acélváz...ugyanakkor kényelmes, és örökélet+1év.

#24312
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.378 hozzászólás

AX Lightness-nek most már van váza is
Eurobike 2010: AX Lightness Debuts Customizable Carbon Road Frames | Cyclingnews.com


azt hiszem el járt az idõ a bringám felett. 8,8kg,acélváz,full 10es record. könnyû,kézzel fûzött kerekek. hiába,már nem versenyképes. ha jól láttam 4,3kg a komplett bringa. múltkor mentem fel 1 másik sráccal a kedvenc hegyemre(Naszály)-neki kb 7-7,5kg-os carbon pianarelloja volt,és nem hinném,hogy annyival rosszabb formába lettem volna mint õ. nekem nem esett jól a felfele. nem csak a súly,hanem már a mervségben sem veszi fel a versenyt az újakkal a bicóm.

#24313
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás

AX Lightness-nek most már van váza is
Eurobike 2010: AX Lightness Debuts Customizable Carbon Road Frames | Cyclingnews.com


öcsém 16-os acélbringájában is valami ilyesmi villa van... (jézusomdeundorító. A villa. A váz és a hajtókar jöhetne)

#24314
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
AX Lightness-nek most már van váza is
Eurobike 2010: AX Lightness Debuts Customizable Carbon Road Frames | Cyclingnews.com

#24315
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

A CANYON oldalán a bringákhoz van egy Perfect Positioning System. Amivel ki tudod választani a bringák méreteit...
Egyen ketten próbáljtok már ki hogy szerintetek helyes-e?
182/85/65/75/60 és XS-t ajánl .. (persze TT-re min 1 számmal kisebb kell mint Utcára... de akkor is L helyett XS... Scott szerint is legalább M kell)
Leginkább a Canyon Speedmax al 9.0 érdekel..


Annak az xs-esnek 535mm a felsõcsöve, az s-esnek 555, az m-esnek 570. És ezek mind meredek nyeregvázcsõszöggel vannak, amik virtuálisan még 10mm-vel növelik a felsõcsõhosszt. Ezek alapján lehet jó az xs (54es) vagy az s (56os).


A sebesség mindent megold.

 


#24316
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.163 hozzászólás
A CANYON oldalán a bringákhoz van egy Perfect Positioning System. Amivel ki tudod választani a bringák méreteit...
Egyen ketten próbáljtok már ki hogy szerintetek helyes-e?
182/85/65/75/60 és XS-t ajánl .. (persze TT-re min 1 számmal kisebb kell mint Utcára... de akkor is L helyett XS... Scott szerint is legalább M kell)
Leginkább a Canyon Speedmax al 9.0 érdekel..

#24317
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
Hat sok siker ugyan nem jutott, de vegulis legalabb a tavalyi idomet tudtam hozni forman kivul is. (Kékesen felfele jobbára 80 ford/perc korul)

#24318
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.163 hozzászólás
Így igaz.. az eleje :D de rájuk nem is igaz az .. hogy van nálluk erõsebb :D ott azért nem nagyon kell félni hogy valaki elugrik ;)

#24319
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.378 hozzászólás

Monfjuk továbbra se technika szóval OFF:
MJani01 - a nagy pedálfordulatszám nem a pulzusodtól függ... hanem hogy jó a véred oxigén szállítása... (VO2max) .. ha tudsz 100 körülit tartani sokáig .. az olyan 55-65 ml/min/kg ami úgy egész jó... a nagy pedálfordulathoz a combizmot kell etetni.. ahhoz meg oxigén kell .. SOK.....sajnos a legnagyobb tömegû izom.. és a legtöbbet fogyaszt is...
kb 3 éve írtam pont én hogy én is 100-120as fordulattal megyek Dobogókõre felfele... és tök jól haladok.....
eltelt a 3 év.. és 53-as tányérral megyek felfele 60-80as pedálfordulattal kiállva... majdnem 1,5x akkora sebességgel....
Montin lehet jó a pörgetés... outin nem... ez nem adottság kérdése... egyszerûen hátrányban vagy a többiekhez képest ha pörgetsz..
ON

FSA ... valaki rájött már minek az a fékkar oda? mit csinálsz vele egy idõfutamon?

szerk: áh rájöttem Közép és Hosszútávon be tudod akasztani vele a depoban a bringád...


én nem mondanám,hogy nem fizetõdik ki o.útin a pörgetés(100 körüli pedálfordulat). armstrong erre a legjobb pl. nem mondanám,hogy a kedvenc versenyzõm volt,de a technikáját,és az eredményeit el kell ismerni. megy a vuelta. majd nézzétek meg,hogy az eleje a mezõnynek milyen pedálfordulatot produkál a hegyeken. min 90. a döglött sorban lehet,hogy kevesebb,de ott már mind1 is. kemény áttétellel ált. csak kevésbé savasodó(lásd ulrich) versenyzõk képesek haladni. én személy szerint késõbb fingok ki ha pörgetek. már rengeteget lassúltam,de még így is 90 körüli a lábforgásom emelkedõn. régen inkább 100 körüli volt. síkon meg 110 körüli. igaz pályán is verenyeztem,oda meg kell a magas pedálfordulat.
más: bejöttek nem rég a boltba vásárolni energia zselét. mennek a mátrakörre versenyezni. sok sikert kívánok minden indulónak. '99 végén már nem kaptam szerzõdést a fraditól,ú.h. azóta csak 1 versenyen indultam,és az éppen a mátrakör volt 2003-ban. szép emlék volt az is,de már nem hiányzik a versenyzés. technikai,és edzéssel kapcsolatos tanácsot azért még tudok adni,ha megkérdeznek.

#24320
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.163 hozzászólás

Sac az a kis kar nem fékkar hanem az a váltókar amivel felfelé tudsz váltani, a kis gomb nyomkodásával meg lefelé rakod a láncot:

itt egy videó a mûködésérõl:

YouTube - fsa bar end shifter 2010.avi


LoL és tényleg :D mifene.. nekem ez nagyon nem tetszik...