Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#24301
Írta 2010. szeptember 07. - 11:48

#24302
Írta 2010. szeptember 07. - 11:26

#24303
Írta 2010. szeptember 07. - 10:24

Hm így se raktam még fel.. mondjuk én se használom ... fel tudom annyira szorosan bandázsolni, hogy a fékkarváltó gumiborítása már el takarja a kilógó részt...Most, hogy bandázsoltam a kormány....
#24304
Írta 2010. szeptember 07. - 10:04

YouTube - Learning Center | How to wrap your bars part 1
#24305
Írta 2010. szeptember 06. - 21:17

sziasztok lenne pár kérdésem valaki nem tud dura ace kormánycsapágyat?? és dura ace pedál??
Maxi-Bike os srácot kérdezd meg, jó eséllyel van neki.
#24306
Írta 2010. szeptember 06. - 20:45

#24307
Írta 2010. szeptember 06. - 20:10

neem pedig lenne eladó 15 db dura ace agyas kerkék ambrosio , mavic fir stb felnikkel
itm milenium kormány stucnival
itm 101 carbo kormány
uniko itm carbon stucni
stb
haell üldök képeket
elõre is köszi
martin
#24308
Írta 2010. szeptember 06. - 17:24

A múltkor valaki írta itt, hogy fémházas fékpofával sokat javul a fékhatás, azt is vettem, még tesztelésre vár.
A kompakt kormány továbbra is a kedvenc alkatrészem.
#24309
Írta 2010. szeptember 06. - 12:14

mászni jobb az alu... ereszkedni a karbon...
#24310
Írta 2010. szeptember 06. - 11:01

Ha a mereség a szempont, akkor elég nagy hátrány az acélváz...ugyanakkor kényelmes, és örökélet+1év.
ja. ez így van. baromi jól meg van építve. saját kérésem ,és méreteim szerint. kb 52-esnek felel meg,baromi rövid láncvillával. 10 éve lett készítve reynolds 531-es csövekbõl. 1700 gramm körüli tömeg. nekem jó,de már tényleg nem lehet 1 lapon említeni pl a karbonvázakkal.
#24311
Írta 2010. szeptember 06. - 10:40

Ha a mereség a szempont, akkor elég nagy hátrány az acélváz...ugyanakkor kényelmes, és örökélet+1év.azt hiszem el járt az idõ a bringám felett. 8,8kg,acélváz,full 10es record. könnyû,kézzel fûzött kerekek. hiába,már nem versenyképes. ha jól láttam 4,3kg a komplett bringa. múltkor mentem fel 1 másik sráccal a kedvenc hegyemre(Naszály)-neki kb 7-7,5kg-os carbon pianarelloja volt,és nem hinném,hogy annyival rosszabb formába lettem volna mint õ. nekem nem esett jól a felfele. nem csak a súly,hanem már a mervségben sem veszi fel a versenyt az újakkal a bicóm.
#24312
Írta 2010. szeptember 06. - 10:32

AX Lightness-nek most már van váza is
Eurobike 2010: AX Lightness Debuts Customizable Carbon Road Frames | Cyclingnews.com
azt hiszem el járt az idõ a bringám felett. 8,8kg,acélváz,full 10es record. könnyû,kézzel fûzött kerekek. hiába,már nem versenyképes. ha jól láttam 4,3kg a komplett bringa. múltkor mentem fel 1 másik sráccal a kedvenc hegyemre(Naszály)-neki kb 7-7,5kg-os carbon pianarelloja volt,és nem hinném,hogy annyival rosszabb formába lettem volna mint õ. nekem nem esett jól a felfele. nem csak a súly,hanem már a mervségben sem veszi fel a versenyt az újakkal a bicóm.
#24313
Írta 2010. szeptember 06. - 10:13

AX Lightness-nek most már van váza is
Eurobike 2010: AX Lightness Debuts Customizable Carbon Road Frames | Cyclingnews.com
öcsém 16-os acélbringájában is valami ilyesmi villa van... (jézusomdeundorító. A villa. A váz és a hajtókar jöhetne)
#24314
Írta 2010. szeptember 06. - 09:04

Eurobike 2010: AX Lightness Debuts Customizable Carbon Road Frames | Cyclingnews.com
#24315
Írta 2010. szeptember 05. - 13:54

A CANYON oldalán a bringákhoz van egy Perfect Positioning System. Amivel ki tudod választani a bringák méreteit...
Egyen ketten próbáljtok már ki hogy szerintetek helyes-e?
182/85/65/75/60 és XS-t ajánl .. (persze TT-re min 1 számmal kisebb kell mint Utcára... de akkor is L helyett XS... Scott szerint is legalább M kell)
Leginkább a Canyon Speedmax al 9.0 érdekel..
Annak az xs-esnek 535mm a felsõcsöve, az s-esnek 555, az m-esnek 570. És ezek mind meredek nyeregvázcsõszöggel vannak, amik virtuálisan még 10mm-vel növelik a felsõcsõhosszt. Ezek alapján lehet jó az xs (54es) vagy az s (56os).
A sebesség mindent megold.
#24316
Írta 2010. szeptember 05. - 13:33

Egyen ketten próbáljtok már ki hogy szerintetek helyes-e?
182/85/65/75/60 és XS-t ajánl .. (persze TT-re min 1 számmal kisebb kell mint Utcára... de akkor is L helyett XS... Scott szerint is legalább M kell)
Leginkább a Canyon Speedmax al 9.0 érdekel..
#24317
Írta 2010. szeptember 04. - 22:34

#24318
Írta 2010. szeptember 04. - 09:40




#24319
Írta 2010. szeptember 04. - 09:30

Monfjuk továbbra se technika szóval OFF:
MJani01 - a nagy pedálfordulatszám nem a pulzusodtól függ... hanem hogy jó a véred oxigén szállítása... (VO2max) .. ha tudsz 100 körülit tartani sokáig .. az olyan 55-65 ml/min/kg ami úgy egész jó... a nagy pedálfordulathoz a combizmot kell etetni.. ahhoz meg oxigén kell .. SOK.....sajnos a legnagyobb tömegû izom.. és a legtöbbet fogyaszt is...
kb 3 éve írtam pont én hogy én is 100-120as fordulattal megyek Dobogókõre felfele... és tök jól haladok.....
eltelt a 3 év.. és 53-as tányérral megyek felfele 60-80as pedálfordulattal kiállva... majdnem 1,5x akkora sebességgel....
Montin lehet jó a pörgetés... outin nem... ez nem adottság kérdése... egyszerûen hátrányban vagy a többiekhez képest ha pörgetsz..
ON
FSA ... valaki rájött már minek az a fékkar oda? mit csinálsz vele egy idõfutamon?
szerk: áh rájöttem Közép és Hosszútávon be tudod akasztani vele a depoban a bringád...
én nem mondanám,hogy nem fizetõdik ki o.útin a pörgetés(100 körüli pedálfordulat). armstrong erre a legjobb pl. nem mondanám,hogy a kedvenc versenyzõm volt,de a technikáját,és az eredményeit el kell ismerni. megy a vuelta. majd nézzétek meg,hogy az eleje a mezõnynek milyen pedálfordulatot produkál a hegyeken. min 90. a döglött sorban lehet,hogy kevesebb,de ott már mind1 is. kemény áttétellel ált. csak kevésbé savasodó(lásd ulrich) versenyzõk képesek haladni. én személy szerint késõbb fingok ki ha pörgetek. már rengeteget lassúltam,de még így is 90 körüli a lábforgásom emelkedõn. régen inkább 100 körüli volt. síkon meg 110 körüli. igaz pályán is verenyeztem,oda meg kell a magas pedálfordulat.
más: bejöttek nem rég a boltba vásárolni energia zselét. mennek a mátrakörre versenyezni. sok sikert kívánok minden indulónak. '99 végén már nem kaptam szerzõdést a fraditól,ú.h. azóta csak 1 versenyen indultam,és az éppen a mátrakör volt 2003-ban. szép emlék volt az is,de már nem hiányzik a versenyzés. technikai,és edzéssel kapcsolatos tanácsot azért még tudok adni,ha megkérdeznek.
#24320
Írta 2010. szeptember 04. - 08:35

Sac az a kis kar nem fékkar hanem az a váltókar amivel felfelé tudsz váltani, a kis gomb nyomkodásával meg lefelé rakod a láncot:
itt egy videó a mûködésérõl:
YouTube - fsa bar end shifter 2010.avi
LoL és tényleg
