Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#24221
Posted 2010. September 10. - 13:36

#24222
Posted 2010. September 10. - 13:25


#24223
Posted 2010. September 10. - 13:22

erre a képre reagálnék. sztem ez a legnagyobb vétek 1 szülõ részérõl,hogy túl korán megkapja a gyerek a legjobb technikát. 1 lépés: tanuljon meg a gyerkõc biciklizni. 2. tanuljon meg versenybringán ülni,kerékpározni. technikai oldalról: lehet már kicsi versenybringákat kapni,de f/vkarral. minek? elöszõr talán frikciós váltóval,és klipszes pedállal kéne menni,hogy késõbb ne okozzon gondot,ha vlmi gáz van. van itthon 1 tanítványom. 9 éves,de nem nagyon érti még,hogy miként müxik a váltás. persze f/vkaros a bringája. a klipszes pedál meg azért kéne,hogy megtanuljon elõre gondolkodni,és szépen tartani a lábát. vlkinek ez 1bõl megy,de vlkinek nem. elég sztem kb16 éves kortól komolyabb technikát venni. most ennyi,de sztem lesz még hozzá szavam.
Mi ebben a vétek? A gyerek megszereti 8 évesen a sportot, sikerélménye van, ezek után már talán nem fog a tv elött tespedni, szemetet zabálni, nem fog dohányozni, piálni, nem lesz drogos.
#24224
Posted 2010. September 10. - 13:02

donciccio: meg simán minek outi... nincs is korosztálya

#24225
Posted 2010. September 10. - 12:58

#24226
Posted 2010. September 10. - 12:50

YouTube - cannondale taurine vs hammer
még mindig jobb bukásnál az alu? ezt esése válogatja, hogy épp hol melyik váz éli túl. alu igaz csak horpad, max szakad, a karbon meg látványosan eltörik. és? nem mind1? ígyis-úgyis kuka.
#24227
Posted 2010. September 10. - 12:39

Lightweight es DI2 egy 8 eves bringajan...
mit kaphat otthon a gyerek, ha ezek után nem õ nyer....
#24228
Posted 2010. September 10. - 11:19

#24229
Posted 2010. September 10. - 10:27

#24230
Posted 2010. September 10. - 09:46

Valahol olvastam fit-rol egy kicsit nemreg, es a KOPS kifejezes nem esett le, hat rakerestem.
Ez a "terd a pedal tengely felett", es lam Sheldonnal olvasni lehet errol is, hogy igazabol ez is csak egy okolszabaly, es igenis el lehet terni errol.
Keith Bontrager on The Myth of K.O.P.S.
Kerdes, van itt valaki, aki eltert ettol, es ha igen mit tapasztalt?
Én eltértem, pontosabban sosem foglalkoztam vele. Én mindig érzésre állítom be a dolgokat.
#24231
Posted 2010. September 10. - 09:40

Ez a "terd a pedal tengely felett", es lam Sheldonnal olvasni lehet errol is, hogy igazabol ez is csak egy okolszabaly, es igenis el lehet terni errol.
Keith Bontrager on The Myth of K.O.P.S.
Kerdes, van itt valaki, aki eltert ettol, es ha igen mit tapasztalt?
#24232
Posted 2010. September 10. - 09:37

megpofoznám az apját...
ezek az amcsik mindent úgy túlzásba visznek...
Hát az õ fizetésükhöz és az ottani árakhoz képest olyan mintha te Novatec helyett Mavic-ot vennél...
Mindenki döntse el hogy fölösleges e vagy sem (de azért ezzel így MO. is sokan vannak...)
#24233
Posted 2010. September 10. - 08:23

#24234
Posted 2010. September 10. - 07:32



#24236
Posted 2010. September 10. - 06:59

Lightweight es DI2 egy 8 eves bringajan...
Ezt nem érzem túl fairnek ezt a versenyt... de azért Klipszes pedál .. adidas cipõ


Én nem kettõt estem már Karbonnal.. és semmi baja nem lett... még a festés se jött le róla... (bezzeg rólam...)
Kerék... Nyereg... Kormány/Bandázs/(sajnos fékkar)... Pedál... Gyorsszár/(sajnos hátsó váltó) mindig elõbb ér le mint a váz...
Ehhez azért ki kell venni a hátsó kereket hogy a lánc villa így el törjön..
#24237
Posted 2010. September 10. - 00:17

Rövid válasz: nem.[..]Megéri a 10e difi az alábbi bringáknál? Raleigh vs. Puch, látszólag mindkettõ tip-top, raleighre csak egy új nyereg kéne, puchra meg új gumi, ezek nem nagy befektetések, igazából az outizás megízleléséhez illetve edzésre nézelõdöm... Súlyban mekkora lehet a különbség az említett bringák között, egyáltalán milyen súlyban vannak az ilyen retro outik?
Hosszabb: Egyik sem éri meg, mint Jettison és mások is írták. Emellett a képek sem elég informatívak, nincs a más hasonló hírdetéseknél szokásos közelkép egyes részletekrõl. A kerekekrõl semmi (min. 30000 Ft kiadás, ha új kell, nem beszélve a további cserélnivalókról). Amúgy mindkettõ csinos, ki kéne próbálni, ellenõrizni a 4x2 csapágy mûködését (a pedálokéitól eltekintek), a felnik állapotát. Ha minden tökéletes, azaz ha a hírdetõ (aki ugyanaz mindkét gépre) rendesen karbantartotta illetve tárolta, neadjisten még emellett használta is, az ár akkor is erõsen túlzott, egyikért sem adnék 25000 Ft-nál többet, (mármint ha venni akarnék), pedig több régi gépem is van, s tucatnyit újítottam már föl. Ha a súly izgat, vigyél mérleget is a próbához. Mindkettõt 10.5 kp alá várnám.
A retro elnevezés amúgy szerintem nem a ,,régi" szó helyett áll, hanem eredeti felszereltséget is jelent, úgy tényleg lehetne drága (gyüjtõnek éri meg); ezek nem olyanok, azaz évrõl évre olcsóbbaknak kéne lenniük a használtak piacán, hisz ezeknél (átlagban) jobb újabb használtak bõvítik folyamatosan e piacot.
(Lakhelyemen fékváltókaros régi biciklik 70 eurónál kezdõdnek, 150-200-ért már kifogástalan, teljesen edzésképes géppel lehet tovagurulni.)
Még annyit, hogy amatõr elsõ gépének szerintem mindkettõ bõven megfelelne.
#24238
Posted 2010. September 09. - 23:53

#24239
Posted 2010. September 09. - 23:04

hát az nem épp mondható korrekt tesztenk, hogy az acél vázra óvatosan ráállok, a korbonra meg ráugrok....
Így volt kiszámítható és látványos a törés, egyébként is eltört volna. Az acélra nem lehet ráugrani mert visszarúg, próbáltam már így visszahajlítani vázat, nem jött össze

Nem vagyok karbon ellenes, simán használnék karbon vázat ha lenne rá pénzem és nem is félteném. És jobban javítható mint az alu. De törtem már el egy-két karbon dolgot, ha nem olyan erõ éri, mint amire tervezték akkor esélytelen szegény.
A sebesség mindent megold.
#24240
Posted 2010. September 09. - 22:36


Vitorlázásban is van a filléres vászonvitorla, ami gyakorlatilag mindent kibír, meg a spéci versenyvitorla, amit ha rosszul hajtasz össze (vagy véletlen rátaposol a fedélzeten), már dobhatod is ki.