Mondjuk tény hogy plusz súly, meg nem néz ki túl profinak.
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#23861
Posted 2010. September 26. - 18:46
Mondjuk tény hogy plusz súly, meg nem néz ki túl profinak.
#23862
Posted 2010. September 26. - 18:37
Kiegyeznék Én azzal is ha maradni a 9, mint eddig is volt (enyémen), de valami ilyen, hogy: 11-12-13-15-17-19-21-25-27
Tényleg Campaba össze lehet hozni valami ehhez hasonlót? Elsõ hajtómût is le akarom majd egyszer a jövõben, cserélni 2 tányéros verzióra, mert a kicsit nem is használom kb.. De az is 52/36 körül lenne jó.
Errõl jut eszembe 3-as fv kart át lehet alakítani kettessé?
Ez szerintem is egy nagyon rossz elképzelés. Inkább tartsd meg a tripla hajtómûvet és tegyél fel 12-23, vagy akár 12-21-es sort. Így kihasználnád a kistányért is, és kb. ugyanott volnál mint a 36-27-el. És még olcsóbb is volna.
#23863
Posted 2010. September 26. - 18:15
A 3as kar jó kettes rendszerhez is. Nekem is 3as 7700as fékváltókarom volt. Valami olyasmi volt, hogy hiába kattintgattam vele az elsõ váltó nem mozdult( nem tudott) lefelé mozdulni. Majd valaki szakszerûbben megfogalmazza.
#23864
Posted 2010. September 26. - 18:06
Ez egy elég hülye sor. Nem inkább ilyenre gondoltál, hogy 11-12-13-15-17-19-21-24-27? Ha campám lenne én azon gondolkoznék, hogy hogyan tudnám összehozni shimano sorral. Nem lehetetlen.Kiegyeznék Én azzal is ha maradni a 9, mint eddig is volt (enyémen), de valami ilyen, hogy: 11-12-13-15-17-19-21-25-27
Tényleg Campaba össze lehet hozni valami ehhez hasonlót? Elsõ hajtómût is le akarom majd egyszer a jövõben, cserélni 2 tányéros verzióra, mert a kicsit nem is használom kb.. De az is 52/36 körül lenne jó.
A sebesség mindent megold.
#23865
Posted 2010. September 26. - 17:57
A kepen lathato felso imbusszal tudod kozepre rendezni a pofakat.
#23866
Posted 2010. September 26. - 17:46
Tényleg Campaba össze lehet hozni valami ehhez hasonlót? Elsõ hajtómût is le akarom majd egyszer a jövõben, cserélni 2 tányéros verzióra, mert a kicsit nem is használom kb.. De az is 52/36 körül lenne jó.
Errõl jut eszembe 3-as fv kart át lehet alakítani kettessé?
#23867
Posted 2010. September 26. - 17:35
Nekem egy ilyen sor kéne: 11-12-13-14-15-16-17-18-19-20-22-24-26-28.
Van még hova fejleszteni.
Shimanonak lesz 14-es grouppoja
#23868
Posted 2010. September 26. - 17:30
Asszem valaki keresett 8-as rendszerhez fv-kart, valaki árul egyet, csak, hogy ne Sora legyen. Am egy boltban megnéztem 'élõben' is, hogy hogy van azon megoldva. Tényleg elég hülye helyre rakták.
Másik kérdés, hogy ezeken az outis kétforgáspontú fékeken, hogy lehet állítani? a kerék rendben van a helyén, nincs egyik oldalon jobban mint a másikon, de a fékpofáknál egyik oldalt több hely van, mint másikon.
#23869
Posted 2010. September 26. - 17:03
Ebbõl lesz majd campa 9-es sor, az új keréken, ha egyszer sikerül helyrejönni anyagilag.
Mondjuk nem tudom milyen áttéttel legyen a sor, ami még a pénztárcámnak is kedvez. 30-nál többet nem akarok költeni rá, használt khamsin sor nélkül 25, még 5 max 6ezerbõl kellene hozzá valami használt Campa sor.
#23870
Posted 2010. September 26. - 16:28
Tényleg, mindig érdekelt, hogy a profik is használnak-e 27-est, 28-ast hátul, vagy az csak a kezdõknek meg az öregecskedõknek van?
Én mostanság azon mérem a fejlõdésemet, hogy mit tudok megmászni anélkül, hogy 23 fölé váltanék.
Talán az egyik sram reklámban volt, hogy valaki 32est használt monti váltóval az egyik meredek hegyen.
A sebesség mindent megold.
#23871
Posted 2010. September 26. - 16:20
#23872
Posted 2010. September 26. - 16:19
azért van némi haszna. 1 hobbi bringásnak jól jöhet,hogy mindenhez van áttétele. 12-13-14-15-16-17-19-21-23-25-27es sorral lehet bõven hegyet mászni. 53/39el használva még lefele is lehet haladni. síkon meg jól jöhet az egyesével változó fogaskerekek. szóval ez így nekünk simán jó.
Nekem az álom bringámon pont ilyen sor van elképzelve. Viszont, mivel gyenge vagyok, mint a harmat, 52-36-os kompakt hajtómû lenne hozzá.
#23873
Posted 2010. September 26. - 16:19
#23874
Posted 2010. September 26. - 16:15
Van még hova fejleszteni.
A sebesség mindent megold.
#23875
Posted 2010. September 26. - 16:12
Egyébként minek húzzák ilyen sok lánctányérosra a hátsó váltást? 11? Minek? Profi szinten ilyen sok fokozatot ki is használnak? Vagy ennyit számít? Nem csak + súly?
azért van némi haszna. 1 hobbi bringásnak jól jöhet,hogy mindenhez van áttétele. 12-13-14-15-16-17-19-21-23-25-27es sorral lehet bõven hegyet mászni. 53/39el használva még lefele is lehet haladni. síkon meg jól jöhet az egyesével változó fogaskerekek. szóval ez így nekünk simán jó.
#23876
Posted 2010. September 26. - 15:53
#23877
Posted 2010. September 26. - 15:52
Megjegyzem az irigység beszél belõlem ha megtehetném én is építenék egy 11es Recordos gépet.
#23878
Posted 2010. September 26. - 15:44
#23879
Posted 2010. September 26. - 15:33
#23880
Posted 2010. September 26. - 15:32

Sign In
Create Account

Back to top






