https://www.bikerumo...harity-auction/
újrahasznosított alu kávékapszulák?
van egy zsák cola zero aludobozom. felajánlom ezeknek, hátha ragasztanak még ilyen karbon muffos csodákat.
https://www.bikerumo...harity-auction/
újrahasznosított alu kávékapszulák?
van egy zsák cola zero aludobozom. felajánlom ezeknek, hátha ragasztanak még ilyen karbon muffos csodákat.
jönnek új anyagok is http://www.cyclingwe...ne-frame-260002
ez karbon, csak van nyomokban grafén. mint, a "szkandium-váz" vagy "magnézium-váz", pedig azokat a fémeket is csak ötvözőanyagként használják
btw, a look pl. lenszövetet használ pár karbonvázánál.. mégsem mondják, hogy "lenváz"
Edited by Vejne, 2017. May 18. - 17:01.
olcsó karbon vs. drága alu egy hitvita.
Aki karbont akar az úgyis azt vesz, aki meg drága alut, annak is megvan az oka. A drága alu lassan kezdi betölteni a titán szerepét, annak aki nem kommerszt akar, hanem valami MÁST
Leginkább ki kéne próbálni ezeket az új alukat, nekem mondjuk szimpatikus pár
Kiváltképp ez a Bowman, mert ennek még menetes a középcsapágyháza nem a gagyi pressfit.
jönnek új anyagok is http://www.cyclingwe...ne-frame-260002
olcsó karbon vs. drága alu egy hitvita.
Aki karbont akar az úgyis azt vesz, aki meg drága alut, annak is megvan az oka. A drága alu lassan kezdi betölteni a titán szerepét, annak aki nem kommerszt akar, hanem valami MÁST
Leginkább ki kéne próbálni ezeket az új alukat, nekem mondjuk szimpatikus pár
Kiváltképp ez a Bowman, mert ennek még menetes a középcsapágyháza nem a gagyi pressfit.
http://road.cc/conte...rk-headset-2017
tök mázli, hogy anyám-apám nem olvassa a kerékpáros fórumokra sz.rt hülyeségeimet, mert megkapnám, hogy "olyan panaszkodós vagy"..
Ja, most is panaszkodni-szájathúzni fogok..
szerintem ezeknek az aluvázaknak az égvilágon semmi értelme.
1.1kg körül van, na és? Olcsó karbon is ott van, vagy kicsit nehezebb, cserébe, egy jó nehéz karbonváz tuti nem papírfalú, nem horpad, nem fárad hamar, ja, és kényelmesebb is, meg sokszor olcsóbb, mint ezek a csúcs-aluk, mint az aithein és tsai.
Nem jó, na!
Egy alap-karbonvázra épített bicaj ált. egy árban van azonos felszereltség mellett, mint a csúcs-aluk. És nem gondolkoznék , melyiket vegyem..
,, Olcsó karbon is ott van, vagy kicsit nehezebb, cserébe, egy jó nehéz karbonváz tuti nem papírfalú, nem horpad, nem fárad hamar, ja, és kényelmesebb is,"
Erre azért ne vegyél mérget, az olcsó karbon attól olcsó, hogy kevés karbonszövetet és sok műgyantát tartalmaz, na ez a recept nem a hosszú élettartam elixírje...
http://road.cc/conte...rk-headset-2017
tök mázli, hogy anyám-apám nem olvassa a kerékpáros fórumokra sz.rt hülyeségeimet, mert megkapnám, hogy "olyan panaszkodós vagy"..
Ja, most is panaszkodni-szájathúzni fogok..
szerintem ezeknek az aluvázaknak az égvilágon semmi értelme.
1.1kg körül van, na és? Olcsó karbon is ott van, vagy kicsit nehezebb, cserébe, egy jó nehéz karbonváz tuti nem papírfalú, nem horpad, nem fárad hamar, ja, és kényelmesebb is, meg sokszor olcsóbb, mint ezek a csúcs-aluk, mint az aithein és tsai.
Nem jó, na!
Egy alap-karbonvázra épített bicaj ált. egy árban van azonos felszereltség mellett, mint a csúcs-aluk. És nem gondolkoznék , melyiket vegyem..
50/34-et hasznalja pl. Poppa is, aki tavaly 4mp-re volt a Pilis II-n az abszolut gyozelemtol, sokkal erosebb mint en, es gyakran hasznalja is a 34x28-at!
A multkor itt kitargyalt Ronald Kuba 34x30-cal ment a Kinok Kinjan, es hasznalta, lattam.
En 34x25-ot nagyon sokszor hasznalom, a Kinok Kinjan is pl., de nem is mindig akar az ember erolkodve felmenni az adott emelkedore.
szerintem lakhelyfüggő is.
hogy hétvégénként, hébe-hóba átugrunk felvidékre, vagy zemplénbe, tolerálható a 39-26. De, ha naponta járnék olyan helyeken, lazán felkerülne 34-mellé hátra egy menekülő. Mert más néha-néha emelkedőzni, és más napi szinten.
Ja, meg itt síkon pl. nagyon jók a nagy kistányérok, 42-16 (39-15) pl. a világból kivisz, ha megvan a csíkszentmihályiflow. Sok munkát levesz a nagytányérról, ha nem mindig azt használod.
Egyébként szerintem pont ezért jó a kompakt osztókör: nyugodtan tehetsz rá 53-39-et, ha úgy érzed jónak, de akár 33-as kistányért is enged.
Extra mókás, hogy még mindig itt lapul a fiókomban egy régi centaur century gray tripla.. 30-40-50-es tányérok, a 40-50-es 135-ös körön, a kistányér meg talán 74-esen.
Nos, ha csak a 30-40-es tányért hagyod rajta, és rövidebb tengelyes középrészt veszel, máris ott a "szubkompakt", vagy "gravel" hajtány Csak négyszög..
az új dizájnú campag-karok is bejönnek, kistányér 113, nagy 144-es körön, külön rögzítés (mondjuk emiatt 8 csavar..).
Bár ami még nagyon tetszik hajtások közül, a Praxis Zayante, emlékszem, 2 éve valami 120 euróért tudtam volna újat venni belőle, nem tettem meg. Kár érte. Csinike-letisztult, nem hivalkodó. Valamiért nagyon tetszik.
50/34-et hasznalja pl. Poppa is, aki tavaly 4mp-re volt a Pilis II-n az abszolut gyozelemtol, sokkal erosebb mint en, es gyakran hasznalja is a 34x28-at!
A multkor itt kitargyalt Ronald Kuba 34x30-cal ment a Kinok Kinjan, es hasznalta, lattam.
En 34x25-ot nagyon sokszor hasznalom, a Kinok Kinjan is pl., de nem is mindig akar az ember erolkodve felmenni az adott emelkedore.
Ugye most viccelsz.
igen, de ez nyilvánvaló volt.
azonban, amiket citáltam, mind-mind elhangzottak már különféle fórumokon-fszbk csoportokban, etc. Mindig uramborogass hangulat fog el tőlük..
http://weightweenies...p?f=10&t=130792
pár örökzöld kedvenc mondat, mi eszembe jut a bringa kapcsán:
"a nagy vázak nevetségesek, mert hosszú a fejcsövük, olyan gányadék kinézet.."
"a kompakt hajtókar hülyén néz ki nagy vázon, mint egy torz"
"az alacsony profilú kerék csúnya egy modern vázban"
"a hajlított első villaszár nem trendi, csúnya. ronda"
igen.. tényleg!
a "szépséggel" nehéz vitatkozni. mindenkinek más a szép. annyi biztos,h a katalógusokban az 55-56-57-es,vagy M-L-méreteket fotózzák. talán azok a vázméretek tűnnek az emberi szemnek a legarányosabbnak. tegnap jól jött volna az alacsony peremű kerekem. sok kis meredek falon voltam,meg az út sem volt a legjobb minőségű. az,h egy modern vázban miként mutat egy alacsony peremes gurcsi... nos ezzel is nehéz vitatkozni. ebben a vázban sztem mind a két kerék jól mutat. a hajlított villaszár nekem pl nagyon tetszik. a régi reynolds vázamban csak egyenes villa volt. megszoktam,de egy idő után hiányzott a hajlított villa. az 50/34-es hajtómű nekem speciel semelyik bringában nem tetszik. őszintén szólva nem sok előnyét tudom felsorolni. az 50-es lánctányért még megértem,de a 34-et már kevésbé. főleg a ma divatos mtb áttételekkel. na,de mind1 is. most a kinézet a lényeg. ezzel,meg mint már írtam,nehéz vitatkozni.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://weightweenies...p?f=10&t=130792
pár örökzöld kedvenc mondat, mi eszembe jut a bringa kapcsán:
"a nagy vázak nevetségesek, mert hosszú a fejcsövük, olyan gányadék kinézet.."
"a kompakt hajtókar hülyén néz ki nagy vázon, mint egy torz"
"az alacsony profilú kerék csúnya egy modern vázban"
"a hajlított első villaszár nem trendi, csúnya. ronda"
igen.. tényleg!
Edited by Vejne, 2017. May 16. - 06:19.
"I have just put these shifters on my bike. I have them working with a 11speed 105 front derailleur and a tiagra 4700 rear derailleur (which works with 11speed shifters )... "
itt a lényeg, mert az elmúlt időben több szájkarate-agyeldobás volt a témában.
Ökölszabály: NINCS olyan, hogy x sebességes hátsó váltó. Actuation ratio van és pont.
A tiagra 47xx váltó actuation-je 1.4, mint a 11s szetteké. Így a váltó 11s váltókarral mukodik, pont. Nem mukodik régi 1.7-es sis-es váltókarokkal (46..,56--67..)
csak azért hoztam fel, mert minden héten van egy idióta, aki felteszi a 68__as váltót pl. 67-es váltókarhoz (mert ultegrához ultegra kell..), aztán csodálkozik, vagy "upgrade"-eli a 47-es tiagra szettjét régebbi 10s ultegrával, és csodálkozik (mert 10s-re 10s).
"háde 10s hátsó váltó!"
nem fiam. nem létezik "x sebességes" hátsó váltó (kis túlzással! azért 8-as láncot ne erőltess 11s váltóban, mert jó eséllyel bele se fér..)
Edited by Vejne, 2017. May 14. - 13:41.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
https://www.aliexpre...0208.3.1.2nZv7P
ha ezt don látná..
márpedig, fogja
geótáblázaton szénnéröhögöd magad, ha velem egyméretu vagy!
úúúúúúúúúúú b+
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
https://www.aliexpre...0208.3.1.2nZv7P
ha ezt don látná..
márpedig, fogja
geótáblázaton szénnéröhögöd magad, ha velem egyméretu vagy!
szeretem ezeket az acélmeséket. persze épp a belépő reynolds 520 lesz 1650 gramm
nemrég láttam a weightweenies-en egy custom TIG hegesztett Spirit csöves vázat, festetlenül volt 1830 körül
https://www.aliexpre...0208.3.1.2nZv7P
ha ezt don látná..
márpedig, fogja
geótáblázaton szénnéröhögöd magad, ha velem egyméretu vagy!
Edited by Vejne, 2017. May 11. - 19:39.