Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#23661
Posted 2010. October 09. - 08:53
#23662
Posted 2010. October 09. - 07:53
Közben megtaláltam, már angol menetesek voltak.
http://web.kabelnet....rvath/pego.html
Emiatt a bringa miatt kérdeztem. Építenék belõle használhatóbb bringát, kapna új könnyû kerekeket, egy fékváltókart, meg egy hajtómûvet. Valahogy vonzódom a vékonycsöves acélvázas országútikhoz.
Milyen súlyban lehet egy ilyen váz?
kb 2,2kg,v több. elsõváltót is vegyél,mert ezt a váltót nem igazán fogod használni fékváltókarral. ezen kívül még sok más is kéne,uh. ne akard átalakítani fékváltókarossá. nem "butted" csövekbõl van,és a muffok belül csatlakoznak a csövekhez=több bennük az anyag. nekem volt hasonló vázam,azért mondom. a színe volt más.
#23663
Posted 2010. October 09. - 06:27
#23664
Posted 2010. October 09. - 01:05
Nem tudja valaki véletlenül, hogy a 90es években a peugeot vázak középcsapágyai még francia menetesek voltak-e vagy már áttértek az angol menetre?
Közben megtaláltam, már angol menetesek voltak.
http://web.kabelnet....rvath/pego.html
Emiatt a bringa miatt kérdeztem. Építenék belõle használhatóbb bringát, kapna új könnyû kerekeket, egy fékváltókart, meg egy hajtómûvet. Valahogy vonzódom a vékonycsöves acélvázas országútikhoz
Milyen súlyban lehet egy ilyen váz?
A sebesség mindent megold.
#23665
Posted 2010. October 09. - 00:42
A sebesség mindent megold.
#23666
Posted 2010. October 08. - 23:46
Srác? Szerintem nõ.
Nézd meg alaposabban a képet.
A sebesség mindent megold.
#23667
Posted 2010. October 08. - 18:56
már a 90-es évek elején is megoldották ezt a fékezés dolgot. otthon majd keresek róla képeket.
itt van a kép amit ígértem:
nem találtam a neten képet,ezért az 1ik katalógusomból fotóztam ki. szval a minõsége nem a legjobb. itt csak 1 fogás van a kormányon. technikás pályákon nem a legideálisabb,de mint lát6tó azért használták. a háttérben a 92-es olimpiai olasz 100-as csapatidõfutam válogatott látszik.
#23668
Posted 2010. October 08. - 14:08
Biztos montis volt a srác.
Nézd meg alaposabban a képet.
Az USE Tula valami ilyesmi kormány, csak a két végén van egy csepp alakú bigyusz ami az oldalsó alsó kapaszkodó is egyben. Cancellara gépén meg az a fékkar egy fordítva felszerelt sima Vision, tehát nem szériaalkatrész direkt a célra.
A cél szentesíti az eszközt. Tudom, hogy nem találtak ki semmit, ezért írtam mosolygós szmájlival.
#23669
Posted 2010. October 08. - 14:07
Srác? Szerintem nõ.Biztos montis volt a srác.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#23670
Posted 2010. October 08. - 13:53
#23671
Posted 2010. October 08. - 12:51
Nekem ez a kormány tûnt fel a vb-n. Nem hiszem, hogy többet nyer vele, mint amennyit veszít.
Biztos montis volt a srác.
A sebesség mindent megold.
#23672
Posted 2010. October 08. - 12:47
Nekem ez a kormány tûnt fel a vb-n. Nem hiszem, hogy többet nyer vele, mint amennyit veszít.
Az aero pozíciós fékezést meg már a csc kitalálta, 2007-ben.
már a 90-es évek elején is megoldották ezt a fékezés dolgot. otthon majd keresek róla képeket.
#23673
Posted 2010. October 08. - 12:45

Az aero pozíciós fékezést meg már a csc kitalálta, 2007-ben.
#23674
Posted 2010. October 08. - 09:15
#23675
Posted 2010. October 08. - 08:12
#23676
Posted 2010. October 06. - 23:59
#23677
Posted 2010. October 06. - 17:52
Az a brit válogatott meze, másban nem tekerhetett.
Hagyjuk, ave-nak szántam.
#23678
Posted 2010. October 06. - 17:51
ez egy nagyon összetett elgondolás volt
szerintem ne csodálkozz, hogy más nem is bírta lekövetni!
Azért azt nem vártam, hogy ave is köztük lesz.
#23679
Posted 2010. October 06. - 17:50
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#23680
Posted 2010. October 06. - 17:44
ez egy nagyon összetett elgondolás voltA velo-n ha nem tévedek te írtad, hogy Millar azért nincs Sky-os mezben, mert nem hajlandó felvenni. Csak fel szerettem volna hívni rá a figyelmedet és mivel oda nem lehet képet betenni, gondoltam ide beteszem.
szerintem ne csodálkozz, hogy más nem is bírta lekövetni!
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu

Sign In
Create Account

Back to top






