Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34313 replies to this topic

#2301
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

8-12bar közé írják a nyomásértéket: https://www.continen...4000-s2-tubular

 

egyébként nem 150kg "csak" 100kg vagyok :)

Szingód van?



A sebesség mindent megold.

 


#2302
mz/xx

mz/xx

    újonc

  • fórumtag
  • 10 posts

8-12bar közé írják a nyomásértéket: https://www.continen...4000-s2-tubular

 

egyébként nem 150kg "csak" 100kg vagyok :)



#2303
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Túlfújja, az a gond. De ez még jobbik eset. Rosszabb esetben lerobban a felniről.


  • Vejne likes this


A sebesség mindent megold.

 


#2304
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

pisz: pedig de. :)

 

Egyébként sem értem a 9bart. 

 

150 kg vagy?



#2305
Pisz

Pisz

    vendég

  • fórumtag
  • 57 posts

Sziasztok

 

Van egy Continental Grand Prix 4000 S II gumim, aminek a kinézete nekem nem tetszik. Mitől keletkeztek a képeken látható hibák? Mit rontottam el? kb. 800km van a gumiban. kb. 9bar-ra szoktam fujtatani. Csak aszfaltos közúton szoktam használni.

Az "A"-s képeken ugyan az a hiba van, csak más nézetből. A "B"-s képeken egy teljesen másfajta hiba több nézetből.

 

A:     http://kephost.com/image/09Bj

AA:   http://kephost.com/image/09Bn

 

B:        http://kephost.com/image/09BL

BB:      http://kephost.com/image/09BY

BBB:    http://kephost.com/image/09Bd

 

Válaszokat előre is köszönöm

 

23 és 25 mm-es verzió esetében is 120 psi (8,2 bar) a gyártó által megadott maximális nyomásérték. Lehet, hogy ez a gond, de nem tartom valószínűnek.


  • Vejne likes this

#2306
mz/xx

mz/xx

    újonc

  • fórumtag
  • 10 posts

Sziasztok

 

Van egy Continental Grand Prix 4000 S II gumim, aminek a kinézete nekem nem tetszik. Mitől keletkeztek a képeken látható hibák? Mit rontottam el? kb. 800km van a gumiban. kb. 9bar-ra szoktam fujtatani. Csak aszfaltos közúton szoktam használni.

Az "A"-s képeken ugyan az a hiba van, csak más nézetből. A "B"-s képeken egy teljesen másfajta hiba több nézetből.

 

A:     http://kephost.com/image/09Bj

AA:   http://kephost.com/image/09Bn

 

B:        http://kephost.com/image/09BL

BB:      http://kephost.com/image/09BY

BBB:    http://kephost.com/image/09Bd

 

Válaszokat előre is köszönöm



#2307
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Múltkor én is beraktam az 50/34 mellé a 14/25-ös tőled vett sort tesztelni, hogy ugrik-e rajta a lánc. Síkon teljesen tekerhető, sőt mókás, hogy végig egyesével tudok lépkedni, hátszeles lejtős részen viszont kipörögtem vele, mondjuk azt meg kibírom.

síkon valóban, főleg, ha tudsz is pörgetni.

 

viszont, az a 11s 14-25 nagyon finom. Aki azzal sem találja meg a megfelelő fokozatot síkon, az tényleg gyűjtsön lepkéket.

 

A kancsón 12-25 van, teljesen elvagyok vele, ha sort cserélnék (kb. 10k) 13-26-ost vennék (10s)

 

egyébként a 14t-nek van egy hátránya, bár én már áthidaltam: interferálhat a rajta futó lánc a támvillákkal. csúszópapucsnál elég pár mm-rel hátrébb húzni a kereket amúgy.. :)


Edited by Vejne, 2017. May 29. - 16:28.


#2308
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

pont számolgattam, megérné-e 10s-re váltanom.

 

nem.

 

mostani 9s sorom 14-26, benne van minden, amit síkon (51-39) ki tudok használni.

"keresztbe kell váltanom" a 39-15-höz, de nincs jelentősége, mert szépen viszi azt a fokozatot

14-15-16-17-18-19-21-23-26 teljesen jó.

 

amúgy túlbonyolítjuk

 

50-11 meg 34-32 kell oszt kész. más fokozatot minek használni?

 

egyébként a 39-es kistányéromat egyedül egy 42-es kistányérért adnám föl.

 

Ja, ha szereznék 44-es időfutam-tányért, elöl lehetne 44-39, hátra meg átvariálhatnám 12-23-ra is akár. :D

Múltkor én is beraktam az 50/34 mellé a 14/25-ös tőled vett sort tesztelni, hogy ugrik-e rajta a lánc. Síkon teljesen tekerhető, sőt mókás, hogy végig egyesével tudok lépkedni, hátszeles lejtős részen viszont kipörögtem vele, mondjuk azt meg kibírom.


  • donciccio and Vejne like this


A sebesség mindent megold.

 


#2309
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 posts

amit én linkeltem,azon mind a két kerék kicsi. 571,azt hiszem,nem 622. gondolom a meredek ülő cső szög miatt kellett a kicsi kerék..... vagy nem t'om. :D

ha a hátsó is kicsi akkor elég volt 1 pótbelsőt (szingót) vinni...

 

ja és még valami a témában: http://www.classicre...iny_cinelli.htm

 

Amúgy a kép szerintem kamu. Egyenesen is leérne a pedál, nemhogy kanyarban...


Edited by petter78, 2017. May 29. - 15:32.


#2310
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

egyébként ez a "hülyén fut a lánc" nekem a kancsón probléma.. ugye a 34-es kistányér.. :D


  • donciccio likes this

#2311
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

pont számolgattam, megérné-e 10s-re váltanom.

 

nem.

 

mostani 9s sorom 14-26, benne van minden, amit síkon (51-39) ki tudok használni.

"keresztbe kell váltanom" a 39-15-höz, de nincs jelentősége, mert szépen viszi azt a fokozatot

14-15-16-17-18-19-21-23-26 teljesen jó.

 

amúgy túlbonyolítjuk

 

50-11 meg 34-32 kell oszt kész. más fokozatot minek használni?

 

egyébként a 39-es kistányéromat egyedül egy 42-es kistányérért adnám föl.

 

Ja, ha szereznék 44-es időfutam-tányért, elöl lehetne 44-39, hátra meg átvariálhatnám 12-23-ra is akár. :D



#2312
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,328 posts

Én a retro acélvázasomat raktam össze egy 7-es 13-23-as sorral alapvetően azért mert régen nem mentek az emberek 25, pláne nem 28-as sorokkal és valahogy túlélték :-). Az elején tartottam tőle, hogy kemény lesz de igazából nem az. A másik bringáimon se nagyon váltom a 25-27-et, csak ha nagyon kell.

Más tészta, de ennek a sornak a kiosztása pont ugyanaz mint a mostani sztenderd 11-es 11-28-as sorok kiosztása, csak nekem pont a közepe van fönt, a aljából meg a tetejéből 2-2 fokozat le van véve.

A 23-as végű sornak meg van még egy előnye: ha pörgetni akarok síkon akkor inkább leteszem elől 39-re minthogy erőltetem a keresztbe álló láncot az 52-21/23 helyett.  Simán bringázom mostanában síkon kistányéron, tök jó. Pláne ha szembeszél is van.

én azért raktam össze ezt a sort,mert a 18-as lánckerék jól jön sokszor. 53/18,90-es pedálfordulatnál kb 33 km/h-ra jön ki. a 30-36 km/h-ás sebességhez nekem jól jön a 17-18-19-es lánckerék hátul. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#2313
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,328 posts

hát igen. még a kicsi elsőkerék hiányzik a teljes őrülethez :-) http://bit.ly/2s5uEey

amit én linkeltem,azon mind a két kerék kicsi. 571,azt hiszem,nem 622. gondolom a meredek ülő cső szög miatt kellett a kicsi kerék..... vagy nem t'om. :D


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#2314
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 posts

Valahol Tajvanon: Te Huang, nem marad egy kevés abból a Telekomos festékből?... most pont kéne, elég sürgős

 

http://www.cyclingne...ced-sl-gallery/



#2315
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,863 posts

Simán bringázom mostanában síkon kistányéron, tök jó. Pláne ha szembeszél is van.

 

39/15



#2316
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 posts

ma összeraktam,és használtam is a fent említett 12-23-as sort. nagyon tetszik. :) ha nincs az utamban hosszú,és meredek emelkedő,akkor tök elég nekem a 39-23 mostanában. a hétköznapokban ez az a sor aminek minden fokozatát ki tudom használni. nekem a legjobb sor egy 11-es 12-25 lenne. abban minden van,amire szükségem lehet itt,a környékünkön.   

Én a retro acélvázasomat raktam össze egy 7-es 13-23-as sorral alapvetően azért mert régen nem mentek az emberek 25, pláne nem 28-as sorokkal és valahogy túlélték :-). Az elején tartottam tőle, hogy kemény lesz de igazából nem az. A másik bringáimon se nagyon váltom a 25-27-et, csak ha nagyon kell.

Más tészta, de ennek a sornak a kiosztása pont ugyanaz mint a mostani sztenderd 11-es 11-28-as sorok kiosztása, csak nekem pont a közepe van fönt, a aljából meg a tetejéből 2-2 fokozat le van véve.

A 23-as végű sornak meg van még egy előnye: ha pörgetni akarok síkon akkor inkább leteszem elől 39-re minthogy erőltetem a keresztbe álló láncot az 52-21/23 helyett.  Simán bringázom mostanában síkon kistányéron, tök jó. Pláne ha szembeszél is van.



#2317
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,863 posts

http://apro.bikemag....hu-l393685.html ezekre a triatlon bringákra emlékeztek még? a 90-es években volt nagy divat. 

hát igen. még a kicsi elsőkerék hiányzik a teljes őrülethez :-) http://bit.ly/2s5uEey



#2318
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,328 posts

http://apro.bikemag....hu-l393685.html ezekre a triatlon bringákra emlékeztek még? a 90-es években volt nagy divat. 


  • vittore30 likes this

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#2319
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,328 posts

van most itthon több campa veloce sorom. 12-25,és 13-26. néztem a campa doksikat,és láttam,h össze lehet rakni ebből a két sorból,egy 12-23-at is. a betűkódok stimmelnek. ok. gondoltam összerakok egyet próbára. igen: össze lehet rakni,stimmelni fognak a betűk is. tehát a váltás könnyítő szemek oda esnek ahová kell. sajnos nem lesz tökéletes. a 23-as lánckerék egyenes profilú,így egy vastagabb hézagoló kell a 21-23 közé. emiatt a váltó végállásai máshová kerülnek. minden kijjebb kerül. a 23-as lánckeréknek kicsit tányér alakúnak kell lennie. a küllők felé hajlik. azért kell oda vékonyabb hézagoló.

ma összeraktam,és használtam is a fent említett 12-23-as sort. nagyon tetszik. :) ha nincs az utamban hosszú,és meredek emelkedő,akkor tök elég nekem a 39-23 mostanában. a hétköznapokban ez az a sor aminek minden fokozatát ki tudom használni. nekem a legjobb sor egy 11-es 12-25 lenne. abban minden van,amire szükségem lehet itt,a környékünkön.   


  • petter78 likes this

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#2320
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Ezek legalább VALÓBAN mérnek is, nem csak érzésre adják a pontot. Van cikk arról, hogy milyen protokol szerint mérnek és mivel. Mérőasztalra befogott vázakat terhelnek innen-onnan és mérik a deformációt Ettől függetlenül lehetnek elfogultak, de a konkrét. mért adataikban meg lehet bízni.

ez így van. amúgy pont ezt szeretem ezekben az objektív (ojjettív) mérésekben: HA azt mondom, hogy egy váz kényelmetlen, mindig tudok hivatkozni a tesztekre. HA azt mondom, hogy a fejcső nem elég merev, tudok rá hivatkozni.

 

Btw, a wiliernél a zero9 (gtrl sl előd) pont ilyen alany: de, ott hamarabb panaszkodott haver, hogy nem érzi stabilnak az elejét, mielőtt megtaláltam volna a teszteredményeket.. :D