Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34322 replies to this topic

#2301
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts

nem követem az új cuccokat, így lehet hogy csak nekem új ez a de rosa http://www.wrenchsci... Rosa/Age/2017/

 

deda zero uno, forrasztással

 

nem ismerem a csőszettet, 8/5/8 szóval nem superlight, de mégis nehéz, főleg muffok nélkül

 

az 1850valószínűleg a 48-as méret

 

az itthoni forgalmazónál 2 kg




#2302
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts
Én sem vettem v néztem talpast. Azokat próbáltam, amik itthon voltak

A gyári jó, de kemény . A spéci jó és jó.

Ami szr volt, az a lidl geles sportbetet. Nem jó, Szóval nem fogom használni

A zokni meg sima cérna, amit a hétköznapokban is hordok

Btw, én utálom a szandalt zokni nélkül. . Fekete lesz a talpad, a saját izzadtsagodban taposol, csúszik a labfejed, a szijak vörösre sértik és felvagjak a labhatat, kényelmetlen, büdös és nem higienikus.

Szóval nekem minden lábbelihez kell zokni. 😉

Tavaly próbáltam zokni nélkül cipőt pl, és szar volt

A sima cérna vékony fekete a jó esetlwg bambuszos.
  • donciccio likes this

#2303
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,333 posts

541_9090.jpg542_5368.jpg

 

nem bírtam ki,és vettem egy campa veloce 12-23-as,10-es sort.  :D ez a sor lesz a shamal kerekeimen. már írtam,h ide a környékre szinte mindenhová elég a 39-23. néhány hete eléggé eláztam. gondoltam újrakenem a shamal gurcsikat. még mindig rácsodálkozok,h a campa mennyire kitalálta ezeket az alu tengelyes record szintű agyakat. a kerekek 17 évesek kb,de a csapágygolyókig nem jutott be a víz. teljesen tiszta zsír volt benne. a kalapácsoknál már elkoszolódott ugyan,de ott sem volt gond. az első kerék agyat már szét sem szedtem,csak betoltam egy rakás zsírt a zsírzó lyukba. ott is csak tiszta kence jött ki.  


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#2304
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,333 posts

hét elején drukkoltam 7.5barra a külsőket (rubino pro3 slick), csütörtökre érezhetően sokkal kényelmesebb volt, tegnap meg szinte már karosszék. Megnéztem, 6 bar fölött volt kicsivel a nyomás.

 

Semmivel sem éreztem lomhábbnak, tohonyábbnak, s kanyarban sem akart "lefordulni", sőt, jobban tapad, mint magasabb nyomáson (utóbbin ez egy borzalmas gumi, még 2014-ben egy alkalommal konkrétan azért estem vele, mert megcsúszott, de azóta is volt vele több csúszás-úszás az első keréknél, vagy elpörgő hátsó..) 

 

úgy gondolom, hogy kipróbálom most egy darabig 6.5-7 közti értékeken. Korábban már használtam 7-en, de utána "becsületből" elkezdtem újra magasabb nyomáson futtatni (nomeg a rengeteg mocsok kátyú-üvegszilánk-kavics miatt).

 

Ha nem érzem majd furcsának-rossznak 6.5-en, akkor annyin fogom használni. A pumpát is kíméli, ha nem kell eszméletlen nyomásokat előállítani vele, a gumi se kopik úgy (bár ennek mindegy, több rajt' a vágás, mint futófelület..)

 

Más: pár hete rinyáltam tele az internetet (hah), hogy fáj mindenem a chain cipőben, lábboltozat, térd, "hot-spotok" vannak a lábujjak tövében, durván kényelmetlen, instabil, rossz. 

 

Mindent csak egyszerűen megközelíteni, és egy változót cserélni: talpbetét! visszatettem a gyári chain nova betétet, egyből megszűnt minden gond. Annyi baja van annak a betétnek, hogy konkrétan kőkemény és papírvékony, így borzasztó tud lenni a merev talp mellett. (én sima 300ft-os török cérnazoknit hordok, százikából)

 

Kipróbáltam a cipőt a body geometrys specialized talpbetéttel is, ami meg zselés. 

 

Most nem tudom eldönteni, melyikkel fogom használni :) Jó mindkettővel, a specivel lágyabb, így inkább maradok ennél.

 

Ja, megint túlbonyolítom? Igen, mert kipróbáltam a gumijaimat 0.5 barral alacsonyabb nyomáson, meg a cipőmet egy másik talpbetéttel.

 

Pedig tudjuk, hogy ezek mind túlbonyolítások és fölösleges túráztatások.

 

Kár, hogy kényelmesebb meg jobb így tekerni. 

 

Más: szóba jöhetne akár a mostani rendszer "upgrade"-je, 10s v 11s rendszerre, de egyelőre ezt is napolnám. Egyszeru okokból: a mostani sorommal és áttételemmel nincs hiányérzetem a körülmények közt. Megvan benne minden fokozat, amit használok is. És teljesen tisztán-csendesen teszi a dolgát. Akkor minek hozzányúlni? Még a fékerő-fékhatás is sokat javult a promax rc-472-es fékekkel a régi centaurhoz képest. Már felső fogásból pöckölve is brutál a fékerő.

 

Oké, hajtókarból jobb lenne rövidebb, de 175-öst meg a kutya nem veszi meg..

én is szoktam néha keresgélni talpbetétet,de hamar feladom a kutatást. a sidi cipőmben,a gyári talpbetét is elég kényelmes nekem. szóval nem is tudom,h milyen irányban kéne elinduljak talpbetét ügyben. annyit tudok,h a speci talpbetét,ami itthon van nagyon nem kényelmes.

 

zokniból meg a decás kalenji zoknikat veszem. 3 pár 890 HUF. jól szellőzik,és ennél olcsóbbat nem találok sehol. ez az a zokni: https://www.decathlo...id_8296178.html


Edited by donciccio, 2017. June 05. - 07:39.

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#2305
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

hét elején drukkoltam 7.5barra a külsőket (rubino pro3 slick), csütörtökre érezhetően sokkal kényelmesebb volt, tegnap meg szinte már karosszék. Megnéztem, 6 bar fölött volt kicsivel a nyomás.

 

Semmivel sem éreztem lomhábbnak, tohonyábbnak, s kanyarban sem akart "lefordulni", sőt, jobban tapad, mint magasabb nyomáson (utóbbin ez egy borzalmas gumi, még 2014-ben egy alkalommal konkrétan azért estem vele, mert megcsúszott, de azóta is volt vele több csúszás-úszás az első keréknél, vagy elpörgő hátsó..) 

 

úgy gondolom, hogy kipróbálom most egy darabig 6.5-7 közti értékeken. Korábban már használtam 7-en, de utána "becsületből" elkezdtem újra magasabb nyomáson futtatni (nomeg a rengeteg mocsok kátyú-üvegszilánk-kavics miatt).

 

Ha nem érzem majd furcsának-rossznak 6.5-en, akkor annyin fogom használni. A pumpát is kíméli, ha nem kell eszméletlen nyomásokat előállítani vele, a gumi se kopik úgy (bár ennek mindegy, több rajt' a vágás, mint futófelület..)

 

Más: pár hete rinyáltam tele az internetet (hah), hogy fáj mindenem a chain cipőben, lábboltozat, térd, "hot-spotok" vannak a lábujjak tövében, durván kényelmetlen, instabil, rossz. 

 

Mindent csak egyszerűen megközelíteni, és egy változót cserélni: talpbetét! visszatettem a gyári chain nova betétet, egyből megszűnt minden gond. Annyi baja van annak a betétnek, hogy konkrétan kőkemény és papírvékony, így borzasztó tud lenni a merev talp mellett. (én sima 300ft-os török cérnazoknit hordok, százikából)

 

Kipróbáltam a cipőt a body geometrys specialized talpbetéttel is, ami meg zselés. 

 

Most nem tudom eldönteni, melyikkel fogom használni :) Jó mindkettővel, a specivel lágyabb, így inkább maradok ennél.

 

Ja, megint túlbonyolítom? Igen, mert kipróbáltam a gumijaimat 0.5 barral alacsonyabb nyomáson, meg a cipőmet egy másik talpbetéttel.

 

Pedig tudjuk, hogy ezek mind túlbonyolítások és fölösleges túráztatások.

 

Kár, hogy kényelmesebb meg jobb így tekerni. 

 

Más: szóba jöhetne akár a mostani rendszer "upgrade"-je, 10s v 11s rendszerre, de egyelőre ezt is napolnám. Egyszeru okokból: a mostani sorommal és áttételemmel nincs hiányérzetem a körülmények közt. Megvan benne minden fokozat, amit használok is. És teljesen tisztán-csendesen teszi a dolgát. Akkor minek hozzányúlni? Még a fékerő-fékhatás is sokat javult a promax rc-472-es fékekkel a régi centaurhoz képest. Már felső fogásból pöckölve is brutál a fékerő.

 

Oké, hajtókarból jobb lenne rövidebb, de 175-öst meg a kutya nem veszi meg..



#2306
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts

8-12bar közé írják a nyomásértéket: https://www.continen...4000-s2-tubular

 

egyébként nem 150kg "csak" 100kg vagyok :)

dobj egy mailt a conti-nak a fotóval


  • Vejne likes this

#2307
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

http://bikemarkt.mtb...laufrader-gr-48

 

ez tetszik. milyen oria cső, ami bordás? az ML25-öt tudom, hogy az, ezt nem tudom, mi lehet.

 

nagyon aeszthétikus kis váznak a hosszú stucni..



#2308
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

igen

Akkor ennyit bír ez a gumi.



A sebesség mindent megold.

 


#2309
mz/xx

mz/xx

    újonc

  • fórumtag
  • 10 posts

Szingód van?

 

igen



#2310
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

8-12bar közé írják a nyomásértéket: https://www.continen...4000-s2-tubular

 

egyébként nem 150kg "csak" 100kg vagyok :)

Szingód van?



A sebesség mindent megold.

 


#2311
mz/xx

mz/xx

    újonc

  • fórumtag
  • 10 posts

8-12bar közé írják a nyomásértéket: https://www.continen...4000-s2-tubular

 

egyébként nem 150kg "csak" 100kg vagyok :)



#2312
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Túlfújja, az a gond. De ez még jobbik eset. Rosszabb esetben lerobban a felniről.


  • Vejne likes this


A sebesség mindent megold.

 


#2313
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

pisz: pedig de. :)

 

Egyébként sem értem a 9bart. 

 

150 kg vagy?



#2314
Pisz

Pisz

    vendég

  • fórumtag
  • 57 posts

Sziasztok

 

Van egy Continental Grand Prix 4000 S II gumim, aminek a kinézete nekem nem tetszik. Mitől keletkeztek a képeken látható hibák? Mit rontottam el? kb. 800km van a gumiban. kb. 9bar-ra szoktam fujtatani. Csak aszfaltos közúton szoktam használni.

Az "A"-s képeken ugyan az a hiba van, csak más nézetből. A "B"-s képeken egy teljesen másfajta hiba több nézetből.

 

A:     http://kephost.com/image/09Bj

AA:   http://kephost.com/image/09Bn

 

B:        http://kephost.com/image/09BL

BB:      http://kephost.com/image/09BY

BBB:    http://kephost.com/image/09Bd

 

Válaszokat előre is köszönöm

 

23 és 25 mm-es verzió esetében is 120 psi (8,2 bar) a gyártó által megadott maximális nyomásérték. Lehet, hogy ez a gond, de nem tartom valószínűnek.


  • Vejne likes this

#2315
mz/xx

mz/xx

    újonc

  • fórumtag
  • 10 posts

Sziasztok

 

Van egy Continental Grand Prix 4000 S II gumim, aminek a kinézete nekem nem tetszik. Mitől keletkeztek a képeken látható hibák? Mit rontottam el? kb. 800km van a gumiban. kb. 9bar-ra szoktam fujtatani. Csak aszfaltos közúton szoktam használni.

Az "A"-s képeken ugyan az a hiba van, csak más nézetből. A "B"-s képeken egy teljesen másfajta hiba több nézetből.

 

A:     http://kephost.com/image/09Bj

AA:   http://kephost.com/image/09Bn

 

B:        http://kephost.com/image/09BL

BB:      http://kephost.com/image/09BY

BBB:    http://kephost.com/image/09Bd

 

Válaszokat előre is köszönöm



#2316
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Múltkor én is beraktam az 50/34 mellé a 14/25-ös tőled vett sort tesztelni, hogy ugrik-e rajta a lánc. Síkon teljesen tekerhető, sőt mókás, hogy végig egyesével tudok lépkedni, hátszeles lejtős részen viszont kipörögtem vele, mondjuk azt meg kibírom.

síkon valóban, főleg, ha tudsz is pörgetni.

 

viszont, az a 11s 14-25 nagyon finom. Aki azzal sem találja meg a megfelelő fokozatot síkon, az tényleg gyűjtsön lepkéket.

 

A kancsón 12-25 van, teljesen elvagyok vele, ha sort cserélnék (kb. 10k) 13-26-ost vennék (10s)

 

egyébként a 14t-nek van egy hátránya, bár én már áthidaltam: interferálhat a rajta futó lánc a támvillákkal. csúszópapucsnál elég pár mm-rel hátrébb húzni a kereket amúgy.. :)


Edited by Vejne, 2017. May 29. - 16:28.


#2317
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

pont számolgattam, megérné-e 10s-re váltanom.

 

nem.

 

mostani 9s sorom 14-26, benne van minden, amit síkon (51-39) ki tudok használni.

"keresztbe kell váltanom" a 39-15-höz, de nincs jelentősége, mert szépen viszi azt a fokozatot

14-15-16-17-18-19-21-23-26 teljesen jó.

 

amúgy túlbonyolítjuk

 

50-11 meg 34-32 kell oszt kész. más fokozatot minek használni?

 

egyébként a 39-es kistányéromat egyedül egy 42-es kistányérért adnám föl.

 

Ja, ha szereznék 44-es időfutam-tányért, elöl lehetne 44-39, hátra meg átvariálhatnám 12-23-ra is akár. :D

Múltkor én is beraktam az 50/34 mellé a 14/25-ös tőled vett sort tesztelni, hogy ugrik-e rajta a lánc. Síkon teljesen tekerhető, sőt mókás, hogy végig egyesével tudok lépkedni, hátszeles lejtős részen viszont kipörögtem vele, mondjuk azt meg kibírom.


  • donciccio and Vejne like this


A sebesség mindent megold.

 


#2318
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 posts

amit én linkeltem,azon mind a két kerék kicsi. 571,azt hiszem,nem 622. gondolom a meredek ülő cső szög miatt kellett a kicsi kerék..... vagy nem t'om. :D

ha a hátsó is kicsi akkor elég volt 1 pótbelsőt (szingót) vinni...

 

ja és még valami a témában: http://www.classicre...iny_cinelli.htm

 

Amúgy a kép szerintem kamu. Egyenesen is leérne a pedál, nemhogy kanyarban...


Edited by petter78, 2017. May 29. - 15:32.


#2319
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

egyébként ez a "hülyén fut a lánc" nekem a kancsón probléma.. ugye a 34-es kistányér.. :D


  • donciccio likes this

#2320
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

pont számolgattam, megérné-e 10s-re váltanom.

 

nem.

 

mostani 9s sorom 14-26, benne van minden, amit síkon (51-39) ki tudok használni.

"keresztbe kell váltanom" a 39-15-höz, de nincs jelentősége, mert szépen viszi azt a fokozatot

14-15-16-17-18-19-21-23-26 teljesen jó.

 

amúgy túlbonyolítjuk

 

50-11 meg 34-32 kell oszt kész. más fokozatot minek használni?

 

egyébként a 39-es kistányéromat egyedül egy 42-es kistányérért adnám föl.

 

Ja, ha szereznék 44-es időfutam-tányért, elöl lehetne 44-39, hátra meg átvariálhatnám 12-23-ra is akár. :D