Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#23161
Írta 2010. november 01. - 19:40

Egyreszt nem is tudtam osszeszerelni szerintem, masreszt kizart, hogy a szingo elfer azon a szuk helyen gyurodes nelkul.
Ha minden heten kell defektet szerelni, akkor lehet ilyen "marhasagokat" kitalalni.
#23162
Írta 2010. november 01. - 19:09

Ha biztosra akarsz menni, akkor belsõ helyett szingót használj. Úgyértem az elrongyolódott külsõgumiba belsõgumi helyett nemes egyszerûséggel egy szingót raksz bele. Lesz egy plusz futófelület, meg hogyha nagyondúrván szétszakadt 30km-re otthontól, haza tudsz gurulni a szingón óvatosan. Versenyzõéktõl hallottam, idén télen úgynézki én is alkalmazni fogom. Igen, a szingó drága. Használj Tufo löttyöt bele. úgy már jó eséllyel elkerülöd a defekteket is.Ok, köszi. Akkor még fent hagyom a télre.
#23163
Írta 2010. november 01. - 18:38

Tiemeyer Cycles, Inc. :: Custom Bicycle Frame Builder
annyiban más mint az eddigiek hogy megadja a track, triatlon, cross adatokat is
nekem nem lett meglepetés: 57-es felsõcsövet javasolt a nem túl hosszú lábaim de a hosszabb felsõtest miatt
viszont ha pályán nyomnám akkor 59-es top tube pályavázam lenne az üldözõversenyben (király!)
#23164
Írta 2010. november 01. - 18:29

En arra jutottam, hogy nem tudom hova tenni ezeket a szamokat.
Minden kormanyt, de foleg az olasz klasszikus formajuakat sokan forgatjak elore, ez ugye mind az elorenyulast mind az ejtest befolyasolja.
#23165
Írta 2010. november 01. - 18:07

én most épp azokat nézzem mert télre be kéne szerezni valamit...
#23166
Írta 2010. november 01. - 17:48

#23167
Írta 2010. november 01. - 15:38

ha alu bringát teszel rá, akkor készülj fel rá, hogy olyan módon igénybe veheti a vázat a görgõzés, hogy elfárad."
Az alu vázakra jellemzõ (elvileg), hogy hajlamosak a fáradásos repedésre, az évek elõrehaladtával. Nekem két aluvázas bringám volt az egyik ráadásul mtb volt ütöttem vágtam a Bakonyban mégsem tudtam elrepeszteni, pedig most már 12éves a váz. (azóta egyik haverom használja) Az egészból azt akartam kihozni, hogy szerintem idén nyugodtan használhatod görgõben az alu vázad, jövõ téli szezonra meg építhetsz egy jó téli/görgõzõs országútit. Szerintem hagyományos használatban is éri elég nagy terhelés a vázakat fõleg a középcsapágy környékén, ezt a pár hónapot ki fogja bírni. Csak ezért ne köss kompromisszumot hogy olcsó görgõt veszel és hozzá túrsz egy vacak acélvázas bringát.
Apropó a görgõ vs karbonvázról mit gondoltok? Nekem sincs téli bringám, egyenlõre a rendes országúti karbongépemmel szoktam görgõzni (persze belerakok egy vacak kereket azom van)
#23168
Írta 2010. november 01. - 15:28

Red elso valtot elobb vagy utobb lecsereli Force elso valtora, mert a RED nudli elol!
Ezt cáfolnom kell. Az elsõ Red vásárlók között voltam itthon, ennek már több mint 2éve, azóta is megelégedéssel használom a váltót, egyszer kellett rajta állítani ennyi idõ alatt. A full titán láncterelõ ketrec miatt még mindig úgy néz ki mintha vadonatúj lenne. Semmi kopás nincs a belsõ részén sem. Ami miatt kialakulhatott ez a pletyka az talán az lehet hogy a kalitka egyik részén nagyon vékony az anyag és az a rész az elsõ néhány szériában elrepedt. Azóta már áttervezték azt a részt.
#23169
Írta 2010. november 01. - 14:54

Ettol sokkal de sokkal rosszabb gumival lattam embereket hosszut menni defekt nelkul.
Az biztos, hogy nem sok jo tulajdonsaga mar nem lehet, de defekt csak az allapota miatt szerintem nem lesz.
Ok, köszi. Akkor még fent hagyom a télre.
A sebesség mindent megold.
#23170
Írta 2010. november 01. - 14:46

Az biztos, hogy nem sok jo tulajdonsaga mar nem lehet, de defekt csak az allapota miatt szerintem nem lesz.
#23171
Írta 2010. november 01. - 14:42

>Szerintetek mennyire necces ez a gumi?
A felni a necces.
Jó, "kicsit" koszos.

A guminál arra gondolok, hogy a futófelület széle ki van repedve.
A sebesség mindent megold.
#23172
Írta 2010. november 01. - 14:32

#23173
Írta 2010. november 01. - 14:28

Apróval kapcsolatban az a gondom/bajom,hogy nagyon a méretemben nincs,és jobban preferálnám az újat,ahhoz legalább nem nyúlnék.Mellesleg,hogy ha lenne a méretemben akkor vagy túl drága,vagy pedig a felszereltségét nem érzem megfelelõnek.
Üdv,Péter
#23174
Írta 2010. november 01. - 14:10

Elmeletileg, ( es eddig akiket en kerdeztem felhasznalokat, akik probaltak, vagy van nekik mindegyik az alapjan gyakorlatban is ) a Campa SR, Record, meg Chorus mukodesbeli kulonbseget nem hordoznak, tomegben a jelenlegi modelleknel van jelentosebb kulonbseg ( Chorus 2100g, Record 2000g, SR 1885 a Titanium verzio ), keramia csapagyak ide oda, sot a SRAM Red-Force temarol is ezt hallottam, sot a legtobb ember full Red grouppoban a Red elso valtot elobb vagy utobb lecsereli Force elso valtora, mert a RED nudli elol! Shimanonal mar nem teljesen ez a helyzet! Az elmult 1 evben, ahogy figyelemmel kovettem az orszaguti bringakrol szolo bejegyzeseket kulfoldi forumokon azert a DI2-t nagyobb becsben tartjak a sima Dura-Ace-nel, es ahogy figyeltem, nagy valoszinuseg szerint a tobbi gyarto top grouppojainal is magasabb szintet kepvisel!
Aztan lehet, hogy nincs igazam

#23175
Írta 2010. november 01. - 14:04

pár napja volt szó a görgõzésrõl és kérdeztem hogy az én bringámhoz milyen görgõ illik?(a váz miatt)..
"Ha nem szabad görgõt használsz (azaz a hátsó kerék a hátsó tengelynél rögzített), akkor szerezz be hozzá egy olyan bicajt, aminek erõs acél váza van, vagy ha alu bringát teszel rá, akkor készülj fel rá, hogy olyan módon igénybe veheti a vázat a görgõzés, hogy elfárad."
ezt egy másik fórumon találtam van valami alapja vagy hülyeség?
Van alapja.
A sebesség mindent megold.
#23176
Írta 2010. november 01. - 13:41

pár napja volt szó a görgõzésrõl és kérdeztem hogy az én bringámhoz milyen görgõ illik?(a váz miatt)..
"Ha nem szabad görgõt használsz (azaz a hátsó kerék a hátsó tengelynél rögzített), akkor szerezz be hozzá egy olyan bicajt, aminek erõs acél váza van, vagy ha alu bringát teszel rá, akkor készülj fel rá, hogy olyan módon igénybe veheti a vázat a görgõzés, hogy elfárad."
ezt egy másik fórumon találtam van valami alapja vagy hülyeség?
lehet alapja
én magamnak fix görgõre nem tennék olyan vázat amit sajnálnék hogy esetleg hamarost elreped. érdemes valami régi vas hulladékot szerezni, akár ss megoldásban. vagy valami csótány téli bringát. ha m,eg csak görgõ akkor fék se kell rá
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#23177
Írta 2010. november 01. - 13:36

"Ha nem szabad görgõt használsz (azaz a hátsó kerék a hátsó tengelynél rögzített), akkor szerezz be hozzá egy olyan bicajt, aminek erõs acél váza van, vagy ha alu bringát teszel rá, akkor készülj fel rá, hogy olyan módon igénybe veheti a vázat a görgõzés, hogy elfárad."
ezt egy másik fórumon találtam van valami alapja vagy hülyeség?
#23178
Írta 2010. november 01. - 12:33


http://kephost.hu/sh...6_4CCE9613.html
A sebesség mindent megold.
#23179
Írta 2010. november 01. - 12:17

Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: Corratec Da Corsa - Shimano Ultegra - a Maxi-Bike-tól ! rögtön egy 10es Ultegra a szett ami azért magasabb kategória 180ért és még alkudni is tudsz belõle szerintem. Vagy mondjuk legyen 200és lecseréli a hajtókart egy Ultegrára, vagy jobb nyerget kiegészítõket vagy akár kereket kérsz bele (ilyeneket simán lehet bizniszelni)
#23180
Írta 2010. november 01. - 12:05
