Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#22962
Posted 2010. November 10. - 01:35
nekem nem jött be. az elõre betölthetõ trutymó nem fogta meg a kb 2 mm "hosszú" defektet. ha egyedül vagyok, nagy rábaszás.
tavaly le is cseréltem, jövõre pedig kipróbálom a 20-as külsõ élményt, aluvázzal, de karbon villával - vagyok/leszek olyan dagadt hogy ne rázzon :-))
Én használtam 19 mm-es gumit is, de én vettem észre különbséget a 21 mm-eshez képest. A 19, 21 és 23 mm gumikból nekem egyértelmûen a 23 mm-es gurult a legjobban és legkényelmesebben is.
#22963
Posted 2010. November 10. - 00:01
Tudok egy nagyon jó térdspecialistát, sok élsportolón is segített már. Az egyetlen szépséghiba, hogy csak a magánrendelésére van esély bejutni. Ha érdekel írj privit, itt csak nem reklámoznám
köszi, egyelõre problémamentes. a fájdalom a kezelés elõtt akkor jelentkezett ha a trip több volt mint kb 80 km
#22964
Posted 2010. November 09. - 23:28
#22965
Posted 2010. November 09. - 23:13
#22966
Posted 2010. November 09. - 23:00
#22967
Posted 2010. November 09. - 22:15
NEkem is volt CS33Pro , de mivel találni olyan belsõs gumit ami 11bar-t enged, így asszem felesleges. Egy dolog viszont biztos, hogy olyan simán nem nagyon fut semmi sem.
Én is ezért térek valszeg vissza a Conti-ra... (jelzem hogy itt is az a divat mint a rendes szingónál.. hogy "bontatlan" szingó/tufo van a nyereg mögé gumizva.. (ami nekem nincs..
ui.: 2mm es résen már a belsõ is kikandikálna... ha szövetet is nyisszantott... akkor meg így is úgyis kuka... és ahogy írták.. ha a lötyi meg is fogja... akkor is kuka a tufo.... mert nem érdemes kockáztatni vele...
és Vittore.... ÚSSZ.. (ja igen... mellbe
#22968
Posted 2010. November 09. - 21:50
#22969
Posted 2010. November 09. - 21:23
#22970
Posted 2010. November 09. - 21:10
nekem nem jött be. az elõre betölthetõ trutymó nem fogta meg a kb 2 mm "hosszú" defektet. ha egyedül vagyok, nagy rábaszás.
tavaly le is cseréltem, jövõre pedig kipróbálom a 20-as külsõ élményt, aluvázzal, de karbon villával - vagyok/leszek olyan dagadt hogy ne rázzon :-))
és innentõl félig off: 2 hónapja egy baleset óta semmit sem sportolok (sõt az egész évem szar volt, nyáron egy hónap üresjárat volt térdkezelés miatt) szóval iszonyú hamar le lehet amortizálódni, a spinner 10 perc után unalmas és kényelmetlen, a bringára sajnálok felülni, most megnézem a futás megy-e :-))
és melyik Tufo nem jött be?
#22971
Posted 2010. November 09. - 21:08
#22972
Posted 2010. November 09. - 20:56
Ha már gumi.
A Tufo pereseket használtatok már? Tapasztalat?
nekem nem jött be. az elõre betölthetõ trutymó nem fogta meg a kb 2 mm "hosszú" defektet. ha egyedül vagyok, nagy rábaszás.
tavaly le is cseréltem, jövõre pedig kipróbálom a 20-as külsõ élményt, aluvázzal, de karbon villával - vagyok/leszek olyan dagadt hogy ne rázzon :-))
és innentõl félig off: 2 hónapja egy baleset óta semmit sem sportolok (sõt az egész évem szar volt, nyáron egy hónap üresjárat volt térdkezelés miatt) szóval iszonyú hamar le lehet amortizálódni, a spinner 10 perc után unalmas és kényelmetlen, a bringára sajnálok felülni, most megnézem a futás megy-e :-))
#22973
Posted 2010. November 09. - 17:39
akinek semmi baja nem volt vele örüljön szerencséje volt. én találkoztam tényleg használhatatlannal, mikor olyan helyen dolgoztam.
és alapból kb Ave-val értek 1et.
analóg példa meg esetleg a procik lehetnének, de szemben ezzel használhatatlan ott sem kerül ki a gyárból.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#22974
Posted 2010. November 09. - 17:26
Baromság.Ha már autós példa: jól tudom hasonlóan megy a dolog a VW.Audi stb konszerben. Csinálnak egy motort. Bemérik mit tud.
A legjobban teljesítõ megy az Audiba, a következõ a VW-be a harmadik meg a Seat-ba.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#22975
Posted 2010. November 09. - 17:20
Loturot, ilyen nincs. Gyori Audi pl. gyart alapvetoen 4-5 motort, 130-140 fele valtozatban. (A Porsche Cayenne-be szant V6 kicsit mas, mint az A4-be, vagy Passatba)
Tehat elore tudjak az egyes motorokrol, hogy az mibe fog kerulni.
Es termeszetesen Skodaban is csakis tokeletes minosegu motorok kerulhetnek. (rejtett hibak persze nem szurhetoek ki a rovid teszt alatt)
#22976
Posted 2010. November 09. - 17:07
#22977
Posted 2010. November 09. - 16:41
#22978
Posted 2010. November 09. - 16:39
volt mikor 1800Ft/db áron szórták.
#22979
Posted 2010. November 09. - 16:29
TUFO:
Én is azt használok mindenre, de én ócsóót.. CS33 Pro ..
Jól gördül, jól tapad... esõben viszont felejtsd el.. baromira csúszik... (vlaszeg visszatérek a 4000S-re)
#22980
Posted 2010. November 09. - 15:08
jól tudom hasonlóan megy a dolog a VW.Audi stb konszerben.
Csinálnak egy motort. Bemérik mit tud.
A legjobban teljesítõ megy az Audiba, a következõ a VW-be a harmadik meg a Seat-ba.
Miért nem lehetne ez hasonlóan egy 2 e Ft -os tömeggyártásban készült terméknél?

Sign In
Create Account

Back to top






