Lefele a kérdés... amikor 50-60 körül röppensz be egy kanyarba...
a tufo(21) 10/12 baron van .. amíg nem haladok addog nagyon érezni minden kis göcsörtöt... 30km óránál már ugyan olyan simán fut mint a 8-9Barra felfujt Conti(23)....
nekem nem jött be. az elõre betölthetõ trutymó nem fogta meg a kb 2 mm "hosszú" defektet. ha egyedül vagyok, nagy rábaszás.
tavaly le is cseréltem, jövõre pedig kipróbálom a 20-as külsõ élményt, aluvázzal, de karbon villával - vagyok/leszek olyan dagadt hogy ne rázzon :-))
Tudok egy nagyon jó térdspecialistát, sok élsportolón is segített már. Az egyetlen szépséghiba, hogy csak a magánrendelésére van esély bejutni. Ha érdekel írj privit, itt csak nem reklámoznám
NEkem is volt CS33Pro , de mivel találni olyan belsõs gumit ami 11bar-t enged, így asszem felesleges. Egy dolog viszont biztos, hogy olyan simán nem nagyon fut semmi sem.
nekem nem jött be. az elõre betölthetõ trutymó nem fogta meg a kb 2 mm "hosszú" defektet. ha egyedül vagyok, nagy rábaszás.
tavaly le is cseréltem, jövõre pedig kipróbálom a 20-as külsõ élményt, aluvázzal, de karbon villával - vagyok/leszek olyan dagadt hogy ne rázzon :-))
és innentõl félig off: 2 hónapja egy baleset óta semmit sem sportolok (sõt az egész évem szar volt, nyáron egy hónap üresjárat volt térdkezelés miatt) szóval iszonyú hamar le lehet amortizálódni, a spinner 10 perc után unalmas és kényelmetlen, a bringára sajnálok felülni, most megnézem a futás megy-e :-))
Ha már gumi.
A Tufo pereseket használtatok már? Tapasztalat?
Baromság.Ha már autós példa: jól tudom hasonlóan megy a dolog a VW.Audi stb konszerben. Csinálnak egy motort. Bemérik mit tud.
A legjobban teljesítõ megy az Audiba, a következõ a VW-be a harmadik meg a Seat-ba.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]