Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#22841
Posted 2010. November 16. - 18:11
Most ez van benne:
http://img703.images...42829rrrrrr.jpg
Igazság szerint a 7végén próbáltam egy
70es BPositive kb.15%emelkedésût de
egyrészt dögnehéz volt, másrészt nem is illett egy ilyen szép acélvázhoz.
Szóval 60as - könnyû darab kéne... de nem sokat láttam eddig.
#22842
Posted 2010. November 16. - 18:01
Ez akkor van, ha nem tudja eladni: meghírdeti olcsóbban. Nem is ritka. Ám fordítva is lehet, ha sok az eszkimó, ilyet is láttam már, de ez tényleg nem e-bay (hanem jobb, bár persze szûkebb is).Ha jol latom a troc-velo-n inverz aukcio van, vagyis mennek lefele az arak (elozo ar magasabb mint az aktualis)
#22843
Posted 2010. November 16. - 17:49
#22844
Posted 2010. November 16. - 17:11
Ez vsz így van, bár van ilyesmi súlyú Lapierre (6.8 kp) , Dura Ace kerekekkel és 7800 készlettel; a DA kerekeknél a Fulcrum 3 max 15-20 dekával nehezebb (de az persze máris túlmegy a hírdetett súlyon), emellett ez 55-ös, és a súlyt gyakran pl. 51-esre szokták megadni (ki érti ezt...). Akármennyi is az igazi súlya (nem lesz túl sok, 7.5 alatt saccolom), könnyû és jó gép.Re: Lapierre
6,750 Kg szvsz kizart. Ez egy nehez kormany, nyereg, a Fulcrum Racing 3 peremes kerek az kifejezetten nehez (a kepen mas van, mint a szovegben), 7800 se eppen konnyu.
Ami az eladót illeti, igen, a troc-velo-n licitálni is lehet, de az eladó (aki itt megadja közvetlen tel. számát) el is adhatja az elsõ jelentkezõnek, kevesebbért is (pl. ha telefonon alkusznak), rugalmasabb, mint pl. az e-bay. Az eladók regisztrálva vannak, névvel, lakcímmel, ez valamelyes biztosíték. Általában a vevõk is regisztrálnak, ez a francia félprofi, amatõr s néha profi biciklisták fõ cserebere helye. E-mail és értékelés (elégedett-e a vevõ v. eladó) is tartozik a regisztrált felhasználókhoz. Gyakori, hogy más kerekekkel adják, mint amit a fénykép mutat, persze pontosan tisztázni kell mindent elõre. Fizetéskor FrO-ban gyakori a csekk vagy banki átutalás, utóbbi MO-ról is megy (BIC, IBAN azonosítókkal), de a magyar bankok észrevehetõ (20-30 euró) átváltási sarcot is rátesznek (közvetett tapasztalat, azaz nekem Mo-Fr küldött pénznél történt).
#22845
Posted 2010. November 16. - 16:50
Elmondom hogy gondolkoztam:
Ha úgy veszük, hogy az átlagnál pl. 2cm-el rövidebb a karom,
akkor az otimális 53cm vázméret ezáltal 51cm-re módosulhat(??)
Ami még számitásba jöhet: beszerzek az 55cm Bianchihoz egy 60as stucnit(az minusz 4centit jelent)-elvileg akkor egyenértékû lesz egy 51 körüli vázzal.(felsõcsöhosszban)
Igazából más bajom nincs vele, minthogy hajlitottabb könyökkel tekernék, magyarul messze a kormány-fõleg alsófogásban.
véleményem szerint a karhossznak semmi köze a vázmérethez. a vázméret a testmagasság, a belsõ lábhossz és a felsõtest kérdése. ha rövid a karod (egyébként mit értesz azon hogy átlag – 2cm a karod? van átlag karhossz?), azt rövidebb stucnival érdemes korrigálni.
ha pl 53-as helyett 50-es vázat veszel akkor 3 cm-el kerül alacsonyabbra a kormány
#22846
Posted 2010. November 16. - 16:08
6,750 Kg szvsz kizart. Ez egy nehez kormany, nyereg, a Fulcrum Racing 3 peremes kerek az kifejezetten nehez (a kepen mas van, mint a szovegben), 7800 se eppen konnyu.
#22847
Posted 2010. November 16. - 14:17
Lapierre hm xlite quipe franaise des jeux, Vente Occasion vlo route course sur Troc-Vlo
#22848
Posted 2010. November 16. - 13:52
Ha úgy veszük, hogy az átlagnál pl. 2cm-el rövidebb a karom,
akkor az otimális 53cm vázméret ezáltal 51cm-re módosulhat(??)
Ami még számitásba jöhet: beszerzek az 55cm Bianchihoz egy 60as stucnit(az minusz 4centit jelent)-elvileg akkor egyenértékû lesz egy 51 körüli vázzal.(felsõcsöhosszban)
Igazából más bajom nincs vele, minthogy hajlitottabb könyökkel tekernék, magyarul messze a kormány-fõleg alsófogásban.
#22849
Posted 2010. November 16. - 11:20
Igen, elsõre nekem is ez volt a megérzésem, hogy van benne anyag
-nem mai darab-mikori lehet a kilencvenes évek eleje?
Érdekes dolog a méret.Én 172vagyok és egy 55öst nyúztam a nyáron(55ös felsõcsõhossz) 100as kormányszárral, de úgy vettem észre
hogy meglehetõsen hosszú nekem. Úgy 4centit nyertem volna egy rövidebb stucni, amivel pont okés, de ha nem tévedek,
ezzel az 50essel + egy 110es stucni
ELMÉLETILEG ugyanott leszek.(???)
Kösz a biztatást:D
A szettet 93 és 98 között gyártották, de ez 93-94 körüli lehet.
A sebesség mindent megold.
#22850
Posted 2010. November 16. - 09:35
#22851
Posted 2010. November 16. - 09:08
-nem mai darab-mikori lehet a kilencvenes évek eleje?
Érdekes dolog a méret.Én 172vagyok és egy 55öst nyúztam a nyáron(55ös felsõcsõhossz) 100as kormányszárral, de úgy vettem észre
hogy meglehetõsen hosszú nekem. Úgy 4centit nyertem volna egy rövidebb stucni, amivel pont okés, de ha nem tévedek,
ezzel az 50essel + egy 110es stucni
ELMÉLETILEG ugyanott leszek.(???)
Kösz a biztatást:D
#22852
Posted 2010. November 16. - 06:56
Biztos találkoztatok vele és/vagy használjátok -én nem ismerem.
Mit kell tudni egy 8as fékváltós pezsgõ 105ös szettrõl?
A kérdés oka:
Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: barellia brügelmann 5O-cm!akciós!!!!
Jól kezelhetõ darab?
erre szoktam mondani,hogy ezekbe még volt anyag. megbízható cucc.
#22853
Posted 2010. November 15. - 22:28
#22854
Posted 2010. November 15. - 22:28
Igen. Megbízható, tartós, és elõnye, hogy a Shimano ma is forgalmaz 8-as készletet, annak részei (pl. hátsó lánckerekek (2300, Sora), fékek) pótlásnak jók. A 105-ös fékváltókar sokkal jobb, mint a Soráé, azt nem szabad cserélni (csak ugyanolyanra, vagy persze jobbra). Ilyen 8-as 105-ös van a hétköznapi biciklimen vagy két éve, egyszer cseréltem láncot 8300 km után. Tartósabbnak hiszi a közvélekedés, mint a 9-10 sebességeseket.Biztos találkoztatok vele és/vagy használjátok -én nem ismerem.
Mit kell tudni egy 8as fékváltós pezsgõ 105ös szettrõl?
Igen, ha a mérete jó. Érdemes kipróbálni, hisz az elsõ lánckerekek nem odatartozók (s ezzel még dicsekszik is az eladó), de ha könnyen vált föl is és le is, akkor nem tûnik rossz ajánlatnak. Kérdezd meg a középtengelyt - esetleg olasz, az sem baj (kapható), de érdemes tudni.A kérdés oka:
Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: barellia brügelmann 5O-cm!akciós!!!!
Jól kezelhetõ darab?
#22855
Posted 2010. November 15. - 18:31
Mit kell tudni egy 8as fékváltós pezsgõ 105ös szettrõl?
A kérdés oka:
Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: barellia brügelmann 5O-cm!akciós!!!!
Jól kezelhetõ darab?
#22856
Posted 2010. November 14. - 16:50
A BB-UN71-rõl le lehet. Az enyémrõl is lejött, meg rengeteg kép van róla a neten, ahol nincs rajta.
lehet benne vlmi. van itthon 1. majd lehet,hogy kipróbálom.
#22857
Posted 2010. November 14. - 16:46
baromi szépek.. sajna az újak a közelükbe sem érnek. lementettem néhány képet,mert nagyon durvák a fotók.
Ízlések és pofonok... soha se szerettem a retrót... de tényleg van köztük jó kép... ettõl függetlenül soha se ülnék fel egy ilyenre szívesen...
#22858
Posted 2010. November 14. - 15:30
most,hogy utána gondoltam nem vlszínû,hogy le bírod ütni a menetes részt. még a BB-UN 71/72 középrészrõl sem lehet leszedni ezt a részt. ezt csak a campánál lehet megcsinálni. ez is csak a shimano butaságát mutatja:)
A BB-UN71-rõl le lehet. Az enyémrõl is lejött, meg rengeteg kép van róla a neten, ahol nincs rajta.
A sebesség mindent megold.
#22859
Posted 2010. November 14. - 12:59
gyönyörû masinák a múltból annak, akit érdekel:
Ray Dobbins Bike Photo Gallery
baromi szépek.. sajna az újak a közelükbe sem érnek. lementettem néhány képet,mert nagyon durvák a fotók.
#22860
Posted 2010. November 14. - 11:08
nem lehet összehozni a fékváltókarral.
igen. másik monoblok kell nekik. a régi hajtókarhoz a rövid tengely nem elég. a másikhoz meg a hosszabbik tengely már sok. elvileg meg lehet oldani a dolgot. ki kell szedni mind2 középrészt,és leütni róluk a menetes perselyeket. ezek felcserélhetõk. a tengely,és a csapágyak azonosak,csak a menetes részeknek más a mérete. ez persze csak akkor igaz,ha mind1ik k.csapágy shimano.
most,hogy utána gondoltam nem vlszínû,hogy le bírod ütni a menetes részt. még a BB-UN 71/72 középrészrõl sem lehet leszedni ezt a részt. ezt csak a campánál lehet megcsinálni. ez is csak a shimano butaságát mutatja:)

Sign In
Create Account

Back to top






