Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#22581
Posted 2010. December 03. - 15:32

http://forum.bikemag...tml#post1044396
#22583
Posted 2010. December 02. - 07:41

#22584
Posted 2010. December 01. - 22:41


#22585
Posted 2010. December 01. - 22:10


#22586
Posted 2010. December 01. - 21:27

Most melyik náluk a csúcsmodell akkor? Csak hogy tudjam hogy tavasszal melyiket fogom kipróbálni tesztnapon:p
idõben szólsz és veszek ki szabit, még egyszer nem hagyom ki!!!

Kipage:
akkor a sima R5 az R3SL újrafényezve, meg kicsit megreszelgetve, hogy könnyebb legyen? ?

igazából tök mindegy, mert sose lesz rá pénzem..

úgy tudom az R5CA nyeregcsöve nagyon kevés, valami 70-71°-os volt csak minden méretben..nekem nem tetszett
Flickr
#22587
Posted 2010. December 01. - 21:02

Kicsit irigy vagyok a Cervelo tulajdonosokra, jó lehet menni pl egy p3as triatlongéppel én azt próbálnám ki legszívesebben vagy a p4et. Triatlonvb-n csak úgy hemzsegtek (a külföldieknél persze).

#22588
Posted 2010. December 01. - 18:53

#22590
Posted 2010. November 30. - 21:58

#22591
Posted 2010. November 30. - 21:57

#22592
Posted 2010. November 30. - 21:47

+ mint az R3SL utódja
Cervélo Bikes 2011 - Squoval Road Bikes - R5
Flickr
#22593
Posted 2010. November 30. - 21:36

Speedzoneshop - Cervelo R3 SL 2010 Cervelo R5CA Rahmenset 2011
#22594
Posted 2010. November 30. - 21:19

Még év elején cserebere útján hozzájutottam két erõsen használt schwalbe ultremo gumihoz. 1-2 verseny volt még bennük úgyhogy megérte. Úgy is lett, 1-2 verseny után katasztrofális állapotok uralkodtak a futófelületen, átraktam a fixire (suliba és boltbajárni használom, országúton már nem mertem volna ezeket a gumikat hajtani
) õket, és ott szolgáltak azóta is. Tegnap jött el az a pont hogy lecseréltem õket, ugyanis egy helyen már fél centimétert kitüremkedett a belsõgumi, és több ilyesmi finomság volt látható rajta:
http://farm5.static...._afcca84b6f.jpg
Úgyhogy ahogy múltkor említettem, övet csináltam belõle. Miközben vágtam szét, figyelmes lettem rá hogy van egy puhább, nem gumiból készült réteg a futófelület két oldalán
http://farm6.static...._ac2879a67d.jpg
A futófelület anyagánál sokkal puhább, inkább kemény gél-szerû anyag...Ez mire jó? Rezgéscsillapítás?
Nekem is volt Ultremo-m pár száz km után ugyanígy nézett ki, nagy kaki.
#22595
Posted 2010. November 30. - 20:30

Régebben láttam egy videót is, hogy "régi" campa record szettben a jobb válókarban egy elemet kicseréltek, és a 11sebességes fogaskeréksort simán váltotta.... asszem youtube, campa, tuning címeken megtalálható.
#22596
Posted 2010. November 30. - 19:22

#22597
Posted 2010. November 30. - 19:05


#22598
Posted 2010. November 30. - 18:06



Úgyhogy ahogy múltkor említettem, övet csináltam belõle. Miközben vágtam szét, figyelmes lettem rá hogy van egy puhább, nem gumiból készült réteg a futófelület két oldalán:

A futófelület anyagánál sokkal puhább, inkább kemény gél-szerû anyag...Ez mire jó? Rezgéscsillapítás?
#22599
Posted 2010. November 30. - 17:44

Szerintem slopingos a váz, tehát az elméletileg 56 centit átlóba mérve effektív felsõcsõ hossznak kevesebb kell hogy legyen. Vagy?
L-es Cinelli Man Machine. Neten nézelõdöm, az új cinelli sloping vázaknál ez 55ös méretet jelent, 54es üléscsõvel, 56os felsõcsõvel.
Valaki, megfejtés?
csak akkor lenne rövidebb a vízszintes csõméret, ha függõleges lenne a nyeregvázcsõ. de szerencsére nem az
#22600
Posted 2010. November 30. - 17:34

Nem. Mivel a vízszintes felsõcsõhossz az átló.Szerintem slopingos a váz, tehát az elméletileg 56 centit átlóba mérve effektív felsõcsõ hossznak kevesebb kell hogy legyen. Vagy?
A sebesség mindent megold.