Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#2061
Írta 2018. február 02. - 11:52
Nem tudok képeket készíteni, mert 2 havonta egyszer vagyok a közelében, akkor is szakad az eső
Mi a baj a bb30 cal ? Meg sem nyikkant, nem recseg..
Nyereg dobozos van, arról képek vannak mellekelve
#2062
Írta 2018. február 02. - 10:32
A mosógép miatt lehet...
Viccet félretéve:
- nemshimanos
- BB30-as
- és ami a lényeg: piszok szar képek, már bocsánat az őszinteségemért :-) Ha el akarod adni akkor tegyél bele valami nyerget, vidd ki valami szép helyre és fotózd le rendesen. A kép generálja az érzelmeket amik miatt kívánatos lesz vagy sem. Szart is el lehet adni jó képpel
- Kisherceg kedveli ezt
#2063
Írta 2018. február 02. - 07:33
#2064
Írta 2018. január 28. - 09:39
Köszi.
Milyen karbon peremes karbon kereket ajánlotok, ami megfelelő lenne univerzális felhasználásra (síkra és hegyre egyaránt) ? 35-50mm-esben gondolkodok 1450g alatt. Én a Fulcrum Speed 40C-t és Champa Bora One 35/50-t ismerem és barátkozok az árukkal...
Tudtok még valami hasonlót nem aranyárban? (Esetleg jó állapotú használt is érdekelne, ha találnék ilyet vhol...)
Nekem Fulcrum Red Wind XLR50-em van. Ez ugyan nehezebb mint az általad támasztott igények, de az biztos, hogy kegyetlenül strapabíró. Mondjuk ha lenne sok pénzem tuti Bora35-öt vennék, mert számomra ez a legszebb kerék, ami létezik, de kb. ennyi. Mindenesetre ma már inkább vennék 35-öst mint 50-est, még ha ez utóbbival jobban is mutat a bringa.
#2065
Írta 2018. január 27. - 21:37
Köszi.
Milyen karbon peremes karbon kereket ajánlotok, ami megfelelő lenne univerzális felhasználásra (síkra és hegyre egyaránt) ? 35-50mm-esben gondolkodok 1450g alatt. Én a Fulcrum Speed 40C-t és Champa Bora One 35/50-t ismerem és barátkozok az árukkal...
Tudtok még valami hasonlót nem aranyárban? (Esetleg jó állapotú használt is érdekelne, ha találnék ilyet vhol...)
Olyan kereket vegyel ami tetszik. Ha a kinezet nem erdekel es nem versenyzel, akkor ne vegyel karbon felnis kereket.
#2066
Írta 2018. január 27. - 08:46
Na igen, CX-használatról Kefe tudna mesélni szerintem. Néha szokott erre járni, talán fotója is lenne. Oútin ahogy írják, ott viszont örök élet.
#2067
Írta 2018. január 27. - 01:56
a Champa micsoda? Redundancia. a Ch-t minden esetben K-nak kell ejteni, a C-t magas előtt Cs-nek, mély előtt K-nak (lásd, Chievo vs. Cinzano vs. Calabria)
#2068
Írta 2018. január 26. - 23:41
Köszi.
Milyen karbon peremes karbon kereket ajánlotok, ami megfelelő lenne univerzális felhasználásra (síkra és hegyre egyaránt) ? 35-50mm-esben gondolkodok 1450g alatt. Én a Fulcrum Speed 40C-t és Champa Bora One 35/50-t ismerem és barátkozok az árukkal...
Tudtok még valami hasonlót nem aranyárban? (Esetleg jó állapotú használt is érdekelne, ha találnék ilyet vhol...)
#2069
Írta 2018. január 13. - 23:30
Sziasztok!
Mi a véleménytek a karbon pálcás nyergekről? Nem para, hogy eltörhet a pálca? Kb. 70 kg vagyok, de ugye a kiváló magyar utakon, azért kapja a nagyobb ütéseket rendesen.
Mennyire érezhető kényelemben a karbon pálca? Vajon megér 10ezer Ft-tal többet egy ilyen nyereg, mint egy magnézium ötvözetes?
Cyclocrosson nem ajanlott, mar lattam olyat, ami nem birta ki, a folyamatos raugralast, igaz 80+ kg-s ember alatt.
Outin szerintem orokelet, katyuktol nemigen lesz gond.
Szerintem egy fillert pluszt sem er, viszont ugye jobban nez ki, szoval 10e-t siman er. En kizarolag esztetikai okokbol vettem ilyet.
- Betgo kedveli ezt
#2070
Írta 2018. január 13. - 19:26
nem feltétlen
rengeteg alkatrész készül Mg ötvözetből (pl teló lábak tömege). merida egy két évig vázat is gyártott, csak aztán egy komplett szállítmánynál tapasztalták meg hogy biza csúnyán gyúlékony a matéria. meg korrózióra hajlamos erősen, vigyázni kellett a festés sérülésekre.
jelen esetben, nyeregpálcánál pesze nyilván nem arról vagyon szó, hanem pl a selle italia manganese pálcájáról (ami ugyi magas Mn tartalmú cromo csövecske)
tudom, cak nyeregpálcánál általában a mangán ötvözetu acélra szokták mondani, hogy magnézium.
mondjuk a két fém nevének etimológiája közös, magnészia régiójára vezethető vissza, akárcsak a mágnesé.
Másik muris "elírás" az aszimmetrikus vs. asszimmetrikus. Az A ugye itt fosztóképző, mint rengeteg más a-val kezdődő szó elején, de kiejtés után sokan kettőzve írják az sz-t.
Vagy még egy hungarikum, az ejtett, lejtett slope-os, sloping felsőcsőből kettő oo-val szigorúan ú-val ejtve, Snoopy után szabadon.
Hiába, no, rántotthúsos zsemlye is csak itten vala!
#2071
Írta 2018. január 13. - 18:24
Mangan? A magyar kerékpáros szaknyelv a mangan felfemet hivja magneziumnak.
Anomalia, két teljesen eltero femrol van szo
nem feltétlen
rengeteg alkatrész készül Mg ötvözetből (pl teló lábak tömege). merida egy két évig vázat is gyártott, csak aztán egy komplett szállítmánynál tapasztalták meg hogy biza csúnyán gyúlékony a matéria. meg korrózióra hajlamos erősen, vigyázni kellett a festés sérülésekre.
jelen esetben, nyeregpálcánál pesze nyilván nem arról vagyon szó, hanem pl a selle italia manganese pálcájáról (ami ugyi magas Mn tartalmú cromo csövecske)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2072
Írta 2018. január 13. - 13:32
Anomalia, két teljesen eltero femrol van szo
#2073
Írta 2018. január 13. - 13:09
Sziasztok!
Mi a véleménytek a karbon pálcás nyergekről? Nem para, hogy eltörhet a pálca? Kb. 70 kg vagyok, de ugye a kiváló magyar utakon, azért kapja a nagyobb ütéseket rendesen.
Mennyire érezhető kényelemben a karbon pálca? Vajon megér 10ezer Ft-tal többet egy ilyen nyereg, mint egy magnézium ötvözetes?
#2074
Írta 2018. január 12. - 11:53
most nem a dzsosz bringák a nyálcsorgatás oka, hanem ez az egysávos hibátlan út, ami ha jól nézem egy csatorna melletti gátra épült
hol van ilyesmi Maoföldön?
- donciccio kedveli ezt
#2075
Írta 2018. január 08. - 09:09
http://apro.bikemag....no-l419401.html nekem ez a kerékszett tetszik. polír agyak,fényes küllők,fekete felnik. ilyesmit fűznék magamnak is. nekem ez egy jó kis mindenes kerék lenne. el is gondolkodtam,h el kéne adni a kerekeim,és megvenném,de sajnálnám a campa agyaimat.
- Rabbit kedveli ezt
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2076
Írta 2018. január 08. - 08:54
3999. hozzászólásom következik!
https://www.ebay.com...MwjF4T2OKHetWHQ
vettem egy ilyet
Kb. 14 centi van belőle kint a vázból, így annyira nem feltuno, hogy rugalmasabb az alu csőtől, de rossz úton-hepehupás-durva aszfalton azért érezhetően kényelmesebb egy ritchey wcs alumínium csőtől.
Ja, és a 27.2 az tényleg annyi (27.15-27.18), az előző csövem 27.08-27.1 közt szórt, pedig "ricsi". Teljesen passzentos, nem lötyög, lefelé tolni csak kis erővel tudom, alig kellett ráhúzni a bilincsre, és így sem csúszik.
Fölöslegesen hosszú ugyan az én vázamhoz, de, ejtett felsőcsövű daraboknál teljesen jó.
110 kg-ig ajánlják.
https://www.slowbuil...uct-13419638027
ez jó keréknek tunik. új open pro, azaz 19mm belső szélességu.
https://www.ebay.com...119.m1438.l2649
ez nagyon jó kis csapágy, olaszmenetes (pár 2000-es évek első évtizedéből származó pinarello, régi olasz bringák) esetén tudsz használni 30mm-es tengelyes hajtókarokat (nem BB30-ast, az túl rövid tengelyes sajnos)
https://www.ebay.com...119.m1438.l2649
jé, olcsó ISO kúpos középrész OLASZ és ANGOL csapágyházakhoz is.. 111-es hossz jó, a 103-as nem rontja el annyira a láncvonalat szerintem Ch-Re fronton
de jó kis guriga szett. mostanában nem is néztem az open pro-t. pl nem tudtam,h van belőle 24 lukas is.
ilyen ISO kúpos tengely kellett volna kb 1 hete. 111-es hosszban. aztán itthon meg tudtam oldani a dolgot,így már nincsen szükségem rá. viszont jó tudni,h még lehet venni ilyet. azon gondolkoztam,h hiába 103 mm hosszú a legrövidebb tengely(ez elvileg a 93-96 közti dura ace karokhoz lenne jó),de a kúposság számít. tehát lehet,h simán kiadja a láncvonalat a record,chorus hajtókaroknál is.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2077
Írta 2018. január 07. - 21:38
3999. hozzászólásom következik!
https://www.ebay.com...MwjF4T2OKHetWHQ
vettem egy ilyet
Kb. 14 centi van belőle kint a vázból, így annyira nem feltuno, hogy rugalmasabb az alu csőtől, de rossz úton-hepehupás-durva aszfalton azért érezhetően kényelmesebb egy ritchey wcs alumínium csőtől.
Ja, és a 27.2 az tényleg annyi (27.15-27.18), az előző csövem 27.08-27.1 közt szórt, pedig "ricsi". Teljesen passzentos, nem lötyög, lefelé tolni csak kis erővel tudom, alig kellett ráhúzni a bilincsre, és így sem csúszik.
Fölöslegesen hosszú ugyan az én vázamhoz, de, ejtett felsőcsövű daraboknál teljesen jó.
110 kg-ig ajánlják.
https://www.slowbuil...uct-13419638027
ez jó keréknek tunik. új open pro, azaz 19mm belső szélességu.
https://www.ebay.com...119.m1438.l2649
ez nagyon jó kis csapágy, olaszmenetes (pár 2000-es évek első évtizedéből származó pinarello, régi olasz bringák) esetén tudsz használni 30mm-es tengelyes hajtókarokat (nem BB30-ast, az túl rövid tengelyes sajnos)
https://www.ebay.com...119.m1438.l2649
jé, olcsó ISO kúpos középrész OLASZ és ANGOL csapágyházakhoz is.. 111-es hossz jó, a 103-as nem rontja el annyira a láncvonalat szerintem Ch-Re fronton
Vejne módosította - 2018. január 07. - 21:50
- donciccio kedveli ezt
#2078
Írta 2018. január 01. - 19:14
#2079
Írta 2018. január 01. - 18:13
én nem szórakozom: táblázatból megnézem, és beírom a 95%-át. Így picit alulmér (GPS-hez képest van mondjuk 600 méter eltérés 30 km-en) de nem érdekel. Nem kell elszámolnom a km-ekkel, az a pár km év végén meg kit érdekel?
Más: elem! Nem mért az órám, tettem bele százszorszépes olcsókicsi cr2032-es elemet. Mért, aztán 3 hét múlva meghalt.
Most vettem aldis pakkot, csak még lusta voltam bedobni őket. Az ingázós-vegyélészre lámpáimba meg duracell turbómaxot vettem, mert alig volt drágább a sarki közértben az agfától (940 ft egy négyes pakk)
https://www.elemnagy...lem-AA-LR6-bl-4
sima dura lett volna 850, az agfa 700. Bár azt a lámpát, amibe vettem 3 hete, azóta sem használtam
#2080
Írta 2018. január 01. - 17:01
óriási változtatással gurulok 2018-ban: a km órában a kerékméretet most először 2R*3,14 alapján állítottam be az elemcsere után, szakítottam a mérőszalag melletti bicajtologatás módszerével :-) kegyetlen átlagjavulást várok. a mechanikai, a kémiai mellett nekem ez a legszimpatikusabb, a fizikai dopping .-)
Szerintem, ha nagyon pontos akarsz lenni, akkor rá kell ülnöd a bringára, mert a gumi benyomódik kicsit /attól függ milyen keményre fújtad/ és kisebb lesz a kerület. Ez a baj a mérőszalag mellett tologatással is. Ha eddig így mérted, akkor az órád többet mért, mint amennyivel valójában mentél.