Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#2001
Posted 2018. February 26. - 12:43
35gbp a felni darabja plusz posta és munkadij
Vagy 135 euro párban postával egy szett hson plus archetype.
Ezzel is 1580 gramm körül lesz a tömeg, és szerintem az ursus agyak jobbak a calimatol
Mindkét felni ugyanazokkal a kullokkel befuzheto, amik vannak a kerekben.
A calima nem opció
#2002
Posted 2018. February 26. - 12:11
én is kerékvásárlást fontolgatok (imádom az ursust, de egyszeruen nem tetszik, hogy keskeny, a 23-s gumi is ormótlanul villanykörtének hat rajta)
A slowbuild oldalát nézegettem. Agyakból az én felhasználásomra simán Bitexet vennék, felniből meg nem tudom, hogy az új 19mm belső zélességű open pro, vagy dt-r460 érné-e meg jobban.
Illetve, hogy olcsóbb lenne-e fűzetni? külön venni 24 furatos agyakat, s hozzá felniket, kétszer húzott küllőkkel.
Mindenképpen minimum 17, de inkább 18-19mm belső szélességű felnit szeretnék, mert, a 23-as gumi ezeken viselkedik a legjobban, illetőleg, nagyon jól néz ki, hogy körülbelül a felni fékfelületével egységet képez a gumi fala.
vagy vegyek gyári szettet, pl. Scirocco C17-et? (ettől azért tartok, mert az előző generációs quattro bántóan merev-kényelmetlen). Preferálnám a J-fejű küllőket, alacsony-középprofilú felniket, s a kevesebb küllőt.
24 lyukas első kereket érdemes 2-keresztre fűzni? egyáltalán van "commercially available" 20 likas széles felni nem kerékszettben?
Esetleg egy Campa Calima G3 kerekszett? Minden amit szeretnel. 17mm szeles, J küllök, nem is draga, sulya sem veszes. Nekem van 19mm szeles kerekem, de ott a 25-ös gumi mar nem minden bringamban fer el kenyelmesen, meg a fektestet is elegge szet kell nyitni. 23-as gumival nem lesz gond, de ha mar kenyelem...
#2003
Posted 2018. February 26. - 10:03
Hááát, lehet, de nekem mindig van egy olyan érzésem, ha a digókon múlt volna, akkor még mindig négyszög tengely, és alsó vázcsövön váltanánk!
Van benne valami. ![]()
Mondjuk érdemes hozzátenni tenni, hogy egyáltalán nincsenek egy ligában a japánokkal a kapacitások terén, erősen eltúlozva, mintha egy családi vállalkozás akarna úrhajót építeni. Ehhez képest még egész működőképesek a dolgaik, kerékből (ha másból nem is) meg jobbat tudnak építeni, mint a shimano.
- donciccio likes this
A sebesség mindent megold.
#2004
Posted 2018. February 26. - 08:07
az új sokszor egyáltalán nem jobb. vannak zsákutcák, nemcsak a bringaiparban. például:
- kis hengerűrtartalmú autók, turbóval, nagy lóerővel (vs szívó 1.4)
- digitális zene (vs hifi minőségű analóg)
- win 10 (vs win 8)
- szifon /vs blackberry q10 :-) /
a 10-es campa az maga a perfekció. ha úriemberek ülnek a konkurens oldalon, bedobták volna a törölközőt amikor az megjelent és elmennek portásnak a campy gyárba :-)
Hááát, lehet, de nekem mindig van egy olyan érzésem, ha a digókon múlt volna, akkor még mindig négyszög tengely, és alsó vázcsövön váltanánk! ![]()
- MJani01 and Vejne like this
#2005
Posted 2018. February 26. - 07:55
A 7900 mondjuk rosszabb volt mint a 7800, ez teny, de ranezesre legalabb nem olyan elavult.
Jobb pelda lett volna, de a DI2 meg csak 9 eves.
úgy emlékszem a DI2 sem volt az elején túlzottan megbízható,de mind1. végül kiforrta magát a rendszer.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2006
Posted 2018. February 26. - 02:38
az új sokszor egyáltalán nem jobb. vannak zsákutcák, nemcsak a bringaiparban. például:
- kis hengerűrtartalmú autók, turbóval, nagy lóerővel (vs szívó 1.4)
- digitális zene (vs hifi minőségű analóg)
- win 10 (vs win 8)
- szifon /vs blackberry q10 :-) /
a 10-es campa az maga a perfekció. ha úriemberek ülnek a konkurens oldalon, bedobták volna a törölközőt amikor az megjelent és elmennek portásnak a campy gyárba :-)
-Kis hengerurtartalom nem zsakutca. Tiszta uzemhez feltoltes kell. Nyilvan a belsoegesnek lassan kampec, de amig nincs jobb valos megoldas, azt kell toldozni foldozni.
-mp3 kenyszer volt amikor megcsinaltak, de a digital zene (24/96 flac) vs. analog (gondolom bakelit, mi mas?) az max csak a hifi sznoboknal kerdes. (Nekem eleg draga dobozaim vannak, voltam "hifi buzi", de sikerult ezen tuljutni.)
-A win-est nem is ertem, a win8 a vistaval verseng a ***** konteszten.
A 7900 mondjuk rosszabb volt mint a 7800, ez teny, de ranezesre legalabb nem olyan elavult.
Jobb pelda lett volna, de a DI2 meg csak 9 eves.
#2007
Posted 2018. February 26. - 00:02
A 7900 pl. pont 10 eves.
az új sokszor egyáltalán nem jobb. vannak zsákutcák, nemcsak a bringaiparban. például:
- kis hengerűrtartalmú autók, turbóval, nagy lóerővel (vs szívó 1.4)
- digitális zene (vs hifi minőségű analóg)
- win 10 (vs win 8)
- szifon /vs blackberry q10 :-) /
a 10-es campa az maga a perfekció. ha úriemberek ülnek a konkurens oldalon, bedobták volna a törölközőt amikor az megjelent és elmennek portásnak a campy gyárba :-)
- donciccio likes this
#2008
Posted 2018. February 25. - 23:48
18 év. az azért elég sok. sztem egy 10 évvel ezelőtti bringát is elavultnak találnál.
A 7900 pl. pont 10 eves.
#2009
Posted 2018. February 25. - 22:19
Ismét egy retro, ósdi cuccos kérdésem lesz.
Szóval, van olyan, hogy váltóbowden-bowdenház. Ugyan nem esedékes most egy jó ideig a vásárlás-csere, de bowdenkészletből szeretek otthon tartani tartalékot.
Milyet érdemes? Nekem a régi 4.5mm-es campag váltókábelházas változat van, amit még a pre-US-PS érában volt szabványosítva a campagnál, nagyon jó, siklós, érezhetően kevésbé súrlódik, mint egy 4mm-es sima teflonos házban a rozsdamentes kábel.
Nagy szentségtörés lenne SP-41 bowdenház-alukupak párosításhoz gyári campag bowdenbelső? Számít ezeknél a régi ergopowereknél, hogy 4.5mm-es házhoz terveztettek a 4mm helyett?
Tudom kissé túlhaladott dolog mechanikus szettel menni, főleg, ami 10s és még 2009 előtti is, de egyelőre nem látok okot, miért nem lehetne ezzel a szettel boldogulni.
"Tudom kissé túlhaladott dolog mechanikus szettel menni, főleg, ami 10s és még 2009 előtti is, de egyelőre nem látok okot, miért nem lehetne ezzel a szettel boldogulni."
az én bringáimon is ilyen van (sőt, a téli bringán 8-as(!) redszer van) sose éreztem, hogy ez ne felelne meg nekem tökéletesen. az, hogy esetleg valakinek ez maradi, vagy nem menő, hát pont nem érdekel......(hogy szépen fogalmazzak
)
Edited by csimpy, 2018. February 25. - 22:19.
#2010
Posted 2018. February 25. - 21:16
Ismét egy retro, ósdi cuccos kérdésem lesz.
Szóval, van olyan, hogy váltóbowden-bowdenház. Ugyan nem esedékes most egy jó ideig a vásárlás-csere, de bowdenkészletből szeretek otthon tartani tartalékot.
Milyet érdemes? Nekem a régi 4.5mm-es campag váltókábelházas változat van, amit még a pre-US-PS érában volt szabványosítva a campagnál, nagyon jó, siklós, érezhetően kevésbé súrlódik, mint egy 4mm-es sima teflonos házban a rozsdamentes kábel.
Nagy szentségtörés lenne SP-41 bowdenház-alukupak párosításhoz gyári campag bowdenbelső? Számít ezeknél a régi ergopowereknél, hogy 4.5mm-es házhoz terveztettek a 4mm helyett?
Tudom kissé túlhaladott dolog mechanikus szettel menni, főleg, ami 10s és még 2009 előtti is, de egyelőre nem látok okot, miért nem lehetne ezzel a szettel boldogulni.
a campa bovden kb 0,1 mm-el vastagabb,mint a többi. legalábbis erre emlékszem.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2011
Posted 2018. February 25. - 20:52
Ismét egy retro, ósdi cuccos kérdésem lesz.
Szóval, van olyan, hogy váltóbowden-bowdenház. Ugyan nem esedékes most egy jó ideig a vásárlás-csere, de bowdenkészletből szeretek otthon tartani tartalékot.
Milyet érdemes? Nekem a régi 4.5mm-es campag váltókábelházas változat van, amit még a pre-US-PS érában volt szabványosítva a campagnál, nagyon jó, siklós, érezhetően kevésbé súrlódik, mint egy 4mm-es sima teflonos házban a rozsdamentes kábel.
Nagy szentségtörés lenne SP-41 bowdenház-alukupak párosításhoz gyári campag bowdenbelső? Számít ezeknél a régi ergopowereknél, hogy 4.5mm-es házhoz terveztettek a 4mm helyett?
Tudom kissé túlhaladott dolog mechanikus szettel menni, főleg, ami 10s és még 2009 előtti is, de egyelőre nem látok okot, miért nem lehetne ezzel a szettel boldogulni.
- Kisherceg and donciccio like this
#2012
Posted 2018. February 25. - 14:24
es nem volt akkoriban szentsegtores a mavic kerek?
nem hinném. most sem az,és régen sem volt.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2013
Posted 2018. February 25. - 14:23
a fejcsovon, a felso- es az alsocso kozt, mi ez a kis kiallo csonk? ugye nem pumpatarto?
pumpa tartó
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2014
Posted 2018. February 25. - 14:17
#2015
Posted 2018. February 25. - 14:13
Kicsit eltérve.
Holnap lemérem pontosan a hybrida kerékszett agyainak dimenzióit, amiből számolok küllőhosszt majd néhány kiszemelt felnire.
Úgy vélem, a KinLin XR22 még akár identikus ERD-vel bírhat, mint a kerék gyári felnijei, ráadásul jó áron van, elérhető 20-24 furatos változatban. Ha ez a feltevés igazolódik, akkor maradhat a mostani sapim cx ray küllőkészletem, maximum alumínium anyákkal türbózom a felállást.
Úgy számoltam, a legolcsóbb út egy javítható-használható-könnyű és széles kerékszettre tényleg az, hogy átfűzetem az URSUS agyakat modern tappancsokra. Nem, mintha bajom lenne a gyári felnikkel, de ormótlanul keskenyek ![]()
- donciccio likes this
#2016
Posted 2018. February 25. - 14:12
ez a stucni van a katalógusban is.
foto.testbike.hu/media/pics/galleries/15409/135_5590.jpg
es nem volt akkoriban szentsegtores a mavic kerek?
- donciccio likes this
#2017
Posted 2018. February 25. - 14:07
www.maxi-bike.hu/content/ac-lcarbon-pinarello-pegaso-campagnolo-chorusrecord
www.maxi-bike.hu/sites/default/files/imagecache/nagykep/SAM_2889.JPG
ha a méretem lenne,akkor komolyan elgondolkoznék a megvételén. van egy régebbi pinarello katalógusom, abban is pont ez a bringa szerepel. ez volt a top acél, karbon váza 2000 körül a pincsinek
Nekem pont jo lenne az 58-aa vaz, es aranylag tetszik is, de kozel 300-at mar nem adnek erte, pedig 2000 nem is volt olyan reg. Ennek a karbon tamvillanak volt barmi ertelme? Mert akkoriban aluvazakba is tettek, meg persze montiba is. Nem tudom elkepzelni, hogy kevesbe razna, mer hogy fuggolegesen jobban hajlik, oldalra meg merevebb...
A stucni nagyon elut, hiaba volt ez rajta a katalogusban is, talan az 1"-os fejcso miatt ennyire feltuno. Tul bumszli. Kivancsi vagyok, hogy Vejne hogy tudna jobba tenni a szokasos shimano-campa mixelesevel (:
#2018
Posted 2018. February 25. - 13:55
Nem semmi, 2000 nem is volt olyan regen, de ez teljesen elavult.
18 év. az azért elég sok. sztem egy 10 évvel ezelőtti bringát is elavultnak találnál.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2019
Posted 2018. February 25. - 13:48
Vegulis ebben a retro topicban teljesen jo, valoban.
ha ezek a retro dolgok nem lennének itt,akkor be is zárhatna a topik
- Kisherceg likes this
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2020
Posted 2018. February 25. - 13:47
szerintem menő, bár 290 sok érte, 150-160 lenne reális
a stucni elég undorító
ez a stucni van a katalógusban is.

Edited by donciccio, 2018. February 25. - 13:53.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A

Sign In
Create Account

Back to top





