Karbon magasperemes kivetelevel nem tudom miert jo keves kullozni.
abból főzök,ami van. régebben az volt a trend. nekem meg régi agyak állnak rendelkezésre. meg pl.: meg lehet takarítani néhány grammot.
Karbon magasperemes kivetelevel nem tudom miert jo keves kullozni.
abból főzök,ami van. régebben az volt a trend. nekem meg régi agyak állnak rendelkezésre. meg pl.: meg lehet takarítani néhány grammot.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
időnként keresgélek a felnik közt a neten. a shamal felniken sajna eléggé meglátszik az idő. a hátsó üt is egy kicsit. ezeknek keresek vlmi alternatívát. megnehezíti a dolgot,h 16,és 14 lukas felniket keresek. 16 lyukas még akad,de 14-est nem nagyon találok. most találtam egy 16 küllőset:
múlt évben volt az apróban egy ugyanolyan shamal kerék,mint az enyém. 95 ezer volt,és a leírás szerint nem volt baja. arra rá kellet volna repülni. a mostanit meg elpasszoltam volna. persze buktam volna rajta,de hát mind1.
Karbon magasperemes kivetelevel nem tudom miert jo keves kullozni.
időnként keresgélek a felnik közt a neten. a shamal felniken sajna eléggé meglátszik az idő. a hátsó üt is egy kicsit. ezeknek keresek vlmi alternatívát. megnehezíti a dolgot,h 16,és 14 lukas felniket keresek. 16 lyukas még akad,de 14-est nem nagyon találok. most találtam egy 16 küllőset: http://ambrosiowheel...rims/road/rv26/
ez akár jó is lehetne a hátsó helyett. mondjuk kicsit széles nekem. nem tudom,h az én régi fékeim elbírnának e vele. viszont elég egyedi kereket tudnék építeni belőle. fel lehetne polírozni a hátsó agyat. elég jó kis mindenes gurcsi lenne. viszont előre kellene új agy.
múlt évben volt az apróban egy ugyanolyan shamal kerék,mint az enyém. 95 ezer volt,és a leírás szerint nem volt baja. arra rá kellet volna repülni. a mostanit meg elpasszoltam volna. persze buktam volna rajta,de hát mind1.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
nálam a campa váltáson nem fut olyan jól az új 10-es shimi lánc. igaz,normál 10-es campa rendszer.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Pajtinak volt tarcsi CN-HG7901 dura ace lánca, ami kb. 600 km-t futott, vagy annyit sem.
Ma reggel bedobtam palackba, benzinnel rázogattam, majd még ezt ismételtem 3-szor, aztán mosószódás mosás palackban és végül forró vízzel meg denaturált szesszel is összerázogattam. ("Menj biztosra")
Utána kapott 2 réteg squirtöt.
Felkerült. Hibátlan, halk, remek. A videóban sajnos balfaszkodom a váltókarral, mert elég nehéz lentről-oldalról kezelni a lógó bringán. De mindenhol tökéletes.
Persze tudom, hogy nem szép dolog, hogy 9s veloce sor van shimano10-re hézagolva, felső miche lánckerékkel és 10s kezdő lánckerékkel 10s dura ace lánccal, de kit érdekel?
Lett egy Stronglight tányérom is, 46t, tiszta jó lesz a 39-46, bár a 48t is jó. Csak így még tovább tudom húzni a sor élettartamát (jelenleg cc. 12ezer km van benne, és újszeru...)
Igazából még annyi módosítás történt, hogy az átdobóm (FD-5501, a fekete 9s százötös) ketrecét papagájcsőrfogóval kicsit kilapítottuk, kb. 1-1.5 mm-t, hogy a 10s láncot jobban kezelje. Tudom, gányság az átdobót lapítani, de őszintén?
Nem érdekel. Nekem annyi számít, hogy hibátlanul mukodjon a váltás minden helyzetben, terhelés alatt, egyszerre váltva többet hátul, elol-hatul egyszerre váltva, meg mindenféle -ész nélküli- váltogatás alatt.
Teljesíti a rendszer az elvárásokat? Tökéletesen hibátlanul. Innentől kezdve senkit sem érdekel, hogy shimano lánc, 10a shimanora hézagolt c9 sor, 9s shimano átdobóval és 2001 előtti 8-9s campag váltóval fut a rendszer. Még jobban működik, mint a másik bringán a teljesen natív egységes 10s campag szett.
Mert, ez átgondoltabban lett összeállítva.
szerk: egyébként az előző lánccal is hibátlan volt, de 0.75-öt kb. félig bele lehetett tuszkolni, és zajosabb volt a futása. Új lánccal meg hangtalan. Láncot ugyebár fülre cserélünk: ha zajosabban fut, akkor már előfordul, hogy néha 1-1 váltás hezitálós, ilyenkor általában cserés a történet. Ez nagyjából ott van, amikor a 0.75-ös minta félig belemegy. A 0.75 ejtése már késő.
Vejne módosította - 2018. február 20. - 16:35
don, még mindig nagyon menő a paripa! a shamal kerekek nem tetszenek, de a többi igen! ha bírnám a forgalmat és nem a porban poroszkálásra lennék rákattanva, valami ilyesmit keresnék én is. talán majd egyszer.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
a KCNC lánctányér csavarok fejét fel políroztam,mert feketék eredetileg. na meg kapott egy kis krómtisztítós kezelést a hajtókar.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
nagyrészt ezek az alkatrészek lettek beépítve. kivéve a külsőket.
a celeste/fekete külsők,amitől komoly sebesség növekedést várok.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
a Shamal kerekekkel kicsit nehezebb a gép.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
a könnyű kerekekkel a képen látható súly jött ki. mini könyöklő nélkül 9 kg alatt lenne a bringa tömege. ezekre a gurcsikra nem hiszem,h felteszem a celeste köpenyeket. jó állapotban vannak azok is,amik rajta vannak. viszont egy 12-23-as sort be fogok szerezni hozzá. az esetek nagy többségében elég a 39-23 is mostanában.
donciccio módosította - 2018. február 20. - 11:16
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
a hétvégén megejtettem a nálam már szokássá vált tavaszi nagy szervizt a Bianchi-mon. egyre lassabban megy ez nekem. kb 12 óra alatt végeztem vele,és még teljes mértékben nem végeztem. a könnyű kerekeimet nem csináltam meg. ami cserés lett,vagy fel lett újítva: külsők, bandázs, bovdenek, lánc, váltó görgők, fék pofák, a jobb oldali ergóban a "G" rugók, lánctányér csavarok. az idén nem lett különösebb tuning végrehajtva. kivéve talán a lánctányér csavarok cseréje,de ez elhanyagolható. alu KCNC csavarok kerültek az eredetiek helyett. ez is inkább csak azért,h könnyebb legyen szerelni. mind a két oldala 4-es bkny szerszámmal (imbusz kulcs) oldható. a múlt ősszel beszerzett 3ttt Tiramisu kormány adapterek maradtak. megoszlanak a vélemények,h mennyire áll jól a bringának. mindenesetre nekem tetszik. igazi retro cucc. tiszta 90-es évek. eredetileg nem ilyen celeste/fekete külsőket szántam a bringára,de belebotlottam a planetx-en egy kihagyhatatlan ajánlatra. 4 db ilyen Vittoria Rubino Pro III külső kb 20 ezer Ft-ból kijött szállítással együtt. biztos gyorsabb lesz tőle a bringa.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
8as biztos nem lesz benne, max elreccsen az egész. Főleg az olcsó könnyű karbon felniknél fordulhat elő, hogy nincs eléggé átitatva gyantával a szén, gyenge lesz a szerkezet. Jobb esetben észreveszed, ha látható helyen van, de ha nem, az okozhat meglepetéseket...
A kínai gyártóknál is vannak különböző szintek, pl fórumokon a "lightbicycle" vagy az "xmcarbonspeed"-et dícsérik, ezeknél kevesebb a hiba, sőt garanciát is intéznek.
Én csináltam hobbiszinten szendvicsszerkezetet, arra jutottam, hogy karbon felnit egy darabig biztosan nem vennék. Kerékszettenként az a 200g nem éri meg nekem az idegeskedést, egy használtautó árát meg nem költeném felnikre
Ha nem a legkönnyebb verziót veszed, akkor jó lehet, de akkor meg eltűnt a súlyelőnyöd, viszont az ár ugyanúgy magas.
Vázaknál szerintem más a helyzet, ott csak a májerfaktort kell feladni, elég ritkák a hibák.
Viti, köszi a tippet.
Ave, ezek szerint nem törnek, repednek könnyebben? Jól bírják vajon a magyar utakat? Nem kell attól félni, hogy 100 km után már 8-as lesz benne? Köszi!
Dehogynem, biztos, hogy nincsenek olyan minoseguek, mint a markasak. De nagyon sokat kibirnak. En egy 990grammos szingos szettet probaltam szemelyesen, azert az extrem konnyunek szamit, es teljesen jol lehetett hasznalni, nem sok hibat lehetett eszrevenni.
Sziasztok,
Kínai kerekekkel van valakinek tapasztata? Vajon nagy rizikó egy ilyen? https://www.ebay.co....HZawsq_IKvlpzWQ
Köszi!
http://chinertown.com -on nézz körül, hogy melyik márkák "megbízhatók".
Sziasztok,
Kínai kerekekkel van valakinek tapasztata? Vajon nagy rizikó egy ilyen? https://www.ebay.co....HZawsq_IKvlpzWQ
Köszi!
Nincs igazan riziko. De harmadaron nyilvan nem kapsz Zipp 303-ast.
Sziasztok,
Kínai kerekekkel van valakinek tapasztata? Vajon nagy rizikó egy ilyen? https://www.ebay.co....HZawsq_IKvlpzWQ
Köszi!
Fúú ezt imádtam a Campaban én is. Kár hogy eladtam a bringát (2009 10-es sokatváltós újformájú Veloce). A mostani Shimano-val sincs különösebb bajom (R685). Egyet utálok, amikor lefele váltásnál hozzáérek a fékkarhoz és nem csinál semmit. Akkor ismételni kell. Amitől féltem az az volt hogy fékezéskor elnyomom majd a fékkart váltás irányba. Nos ezzel nincs gondom. A Sramot csak kipróbáltam Expon. Azzal is el tudnék lenni. Nem vagyok kényes az ilyesmire. (Van még mellette XT a 8000 szériából, az is ok)
Ellenben ha választani kell akkor Campagnolo inkább egy hajszállal.
na én azt hittem hogy akit egyszer megfertőzött a campaGODnolo, az nem tér le a helyes útról :-)
kétkezes sramhoz:
hány mozdulat 53-21-ről leváltani 39-16-ra?
sram (ha jól tévedek 5):
1, kétkezes váltással letesszük a láncot kistányérra
2, majd ezután 4 db klikk jön a jobb karral
multishifter campa:
1, két hüvelykujjal egyszerre megoldjuk a kérdést
Fúú ezt imádtam a Campaban én is. Kár hogy eladtam a bringát (2009 10-es sokatváltós újformájú Veloce). A mostani Shimano-val sincs különösebb bajom (R685). Egyet utálok, amikor lefele váltásnál hozzáérek a fékkarhoz és nem csinál semmit. Akkor ismételni kell. Amitől féltem az az volt hogy fékezéskor elnyomom majd a fékkart váltás irányba. Nos ezzel nincs gondom. A Sramot csak kipróbáltam Expon. Azzal is el tudnék lenni. Nem vagyok kényes az ilyesmire. (Van még mellette XT a 8000 szériából, az is ok)
Ellenben ha választani kell akkor Campagnolo inkább egy hajszállal.
eddie1978 módosította - 2018. február 13. - 16:12
Egyes paralimpikonoknak ez problema lehet, de az egvilagon semmi vicceset nem talalok benne. Inkabb zsenialisnak mondanam, pedig en aztan nem vagyok sram fanboj, meg a gyerekbico vasarlasnal is figyeltem arra, hogy ne legyen sram rajta.
nekem a sram elektromos váltó rendszerében 2 dolog tetszik: az egyik a vezeték nélküliség,a másik az aksi elhelyezése.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A