Üdv MindenkineK!
A sok-sok alakítgatás után jelenleg a boldog használói korszakban vagyok!! ;D ;D
A hétvégén megvolt az elsõ felütéses defektem, és naná hogy semmi nem volt nálam semmi. De jóbarátok segítségével megoldottuk.
Szerintem is jobb az építgetés, mivel így sokkal inkább a magadénak érzed, mintha készen veszed!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Trek
Started by
burce
, 2002. March 04. 23:30
#1401
Posted 2003. April 28. - 09:32
#1402
Posted 2003. April 28. - 09:14
akaido:
Szerintem nincs ezzel semmi baj. A lényeg az, hogy a végeredmény minél inkább közelítsen az ember vágyaihoz.
A napokban éppen arról ábrándoztam, milyen lenne a következõ bringa, amit megvennék magamnak. Aztán rá kellett ébredjek arra, hogy sokkal jobban járok azzal, ha a mostani bringámat alakítgatom át apránként. Még ha újból több tízezer Ft.-t költök el rá, akkor is messze egy új álombringa ára alatt fogok maradni.
Eladni meg nem lenne szívem a mostani bicomat.
Szerintem nincs ezzel semmi baj. A lényeg az, hogy a végeredmény minél inkább közelítsen az ember vágyaihoz.
A napokban éppen arról ábrándoztam, milyen lenne a következõ bringa, amit megvennék magamnak. Aztán rá kellett ébredjek arra, hogy sokkal jobban járok azzal, ha a mostani bringámat alakítgatom át apránként. Még ha újból több tízezer Ft.-t költök el rá, akkor is messze egy új álombringa ára alatt fogok maradni.
Eladni meg nem lenne szívem a mostani bicomat.
#1403
Posted 2003. April 28. - 08:36
Hi Trek hívõk!
Az a jó, hogy tudunk véleményt mondani a különbözõ bicókról, mivel sokfélék vannak. Képzeljétek ha nem lenne csak a Csepel mint régen. ??? Nem is szeretnék rágondolni. Én "érzelmi", vagyis szurkolói alapon jutottam el a Trekig: a vágy a bicó iránt Lance Armstrongtól indult.(remélem nem hangzik túl nagypofájúan). Mivel Õ is ezt nyúzza, gondoltam nem lehet olyan rossz keró ez a Trek bicajmárka. Persze másfajtával is az élbolyban lenne, gondolom. Igaz, hogy láttam a többieket is mivel nyomulnak, de hát a vágy, hogy úgy menjek fölfelé mint Õ.... Ez a vágy közel sem teljesült. Szóval olvastam teszteket a magazinokban, és rájöttem, hogy még a legolcsóbb Treket sem tudnám kompletten megvenni. Így maradt a használt, és csak egy vázat találtam ilyen módon is. A többi alkatrészt apránként vásárolgattam össze kb. 1 év alatt és azok sem csúcskategóriásak (STX-esek). A zseb teherbíróképessége volt a meghatározó. Hát ennyi.
Az a jó, hogy tudunk véleményt mondani a különbözõ bicókról, mivel sokfélék vannak. Képzeljétek ha nem lenne csak a Csepel mint régen. ??? Nem is szeretnék rágondolni. Én "érzelmi", vagyis szurkolói alapon jutottam el a Trekig: a vágy a bicó iránt Lance Armstrongtól indult.(remélem nem hangzik túl nagypofájúan). Mivel Õ is ezt nyúzza, gondoltam nem lehet olyan rossz keró ez a Trek bicajmárka. Persze másfajtával is az élbolyban lenne, gondolom. Igaz, hogy láttam a többieket is mivel nyomulnak, de hát a vágy, hogy úgy menjek fölfelé mint Õ.... Ez a vágy közel sem teljesült. Szóval olvastam teszteket a magazinokban, és rájöttem, hogy még a legolcsóbb Treket sem tudnám kompletten megvenni. Így maradt a használt, és csak egy vázat találtam ilyen módon is. A többi alkatrészt apránként vásárolgattam össze kb. 1 év alatt és azok sem csúcskategóriásak (STX-esek). A zseb teherbíróképessége volt a meghatározó. Hát ennyi.
#1404
Posted 2003. April 24. - 14:35
Nekem mondjuk annyira nem jön be a 4000-es széria.Jól néznek ki,de ár-érték arányuk mintha nem lenne túl jó.
Én kb. egy évig nézegettem bringákat,amíg a montim meglett. Köztük volt a Trek is,de képeken olyan semmitmondó bringáknak látszottak.Amikor viszont élõben is megláttam...Az összes addigi "pályázó" teljesen esélytelen lett mellette(Gt Tequesta, Kona Firemountin,Magellan Serpens,stb)
A felszereltság és a váz tekintetében viszonylag olcsóbb volt szerintem a többiekhez képest.Bár lehet,hogy azért,mert az volt az utolsó éve annak a szériának.
Mindemellett nem sok 900-as vázú bringa jött még velem szembe.
Én kb. egy évig nézegettem bringákat,amíg a montim meglett. Köztük volt a Trek is,de képeken olyan semmitmondó bringáknak látszottak.Amikor viszont élõben is megláttam...Az összes addigi "pályázó" teljesen esélytelen lett mellette(Gt Tequesta, Kona Firemountin,Magellan Serpens,stb)
A felszereltság és a váz tekintetében viszonylag olcsóbb volt szerintem a többiekhez képest.Bár lehet,hogy azért,mert az volt az utolsó éve annak a szériának.
Mindemellett nem sok 900-as vázú bringa jött még velem szembe.
#1405
Posted 2003. April 24. - 13:47
ultio:
Amit írtam, az az én erõsen szubjektív, elfogult magán véleményem. Szóval ilyen szempontból legfeljebb korlátozottan mérvadó.
Az a baj, hogy ha arányaiban nézzük, sokkal kevesebb az olyan ember, aki egy minõségi bicoért hajlandó a szükséges összegeket megfizetni. Azok akik egy kicsit is komolyabban foglalkoznak a tekeréssel, viszonylag hamar megértik, hogy mi miért kerül annyiba, amennyit kérnek érte. Viszont a "civileket" már sokkal nehezebb meggyõzni arról, hogy azzal ha az Auc***-ban vesz bringát koránt sem a "minõséget" választja. Közülük jó néhányan a késõbbi negatív tapasztalatok ellenére sem látják be, hogy rosszul választottak. Néha másodszor is elkövetik ugyan azokat a hibákat, ha egyáltalán még marad kedvük a bringázáshoz.
Egyébként egy szóval sem mondtam, hogy a kevésbé neves márkák ne lennének jók. Csupán a saját szemszögömbõl nézve a dolgokat a TREK bizonyult eddig a legjobbnak. Másnak a saját egyedi szempontjai szerint egy másik bringa fog igazán beválni és én (ma már ) nem is fogom meggyõzni arról, hogy ne azt válassza. Magam is szemezgettem egy-egy bringával (pl.: Mongoose Fairlane nyam-nyam ), de tisztában vagyok vele, hogy soha nem fogom, nem tudnám kihasználni az adottságait. Szóval marad az esztétikai élvezet. ;D (Legfeljebb ha beesik a lottó 5-ös, akkor majd sutba vágom a józan ítélõ képességemet. )
Amit írtam, az az én erõsen szubjektív, elfogult magán véleményem. Szóval ilyen szempontból legfeljebb korlátozottan mérvadó.
Az a baj, hogy ha arányaiban nézzük, sokkal kevesebb az olyan ember, aki egy minõségi bicoért hajlandó a szükséges összegeket megfizetni. Azok akik egy kicsit is komolyabban foglalkoznak a tekeréssel, viszonylag hamar megértik, hogy mi miért kerül annyiba, amennyit kérnek érte. Viszont a "civileket" már sokkal nehezebb meggyõzni arról, hogy azzal ha az Auc***-ban vesz bringát koránt sem a "minõséget" választja. Közülük jó néhányan a késõbbi negatív tapasztalatok ellenére sem látják be, hogy rosszul választottak. Néha másodszor is elkövetik ugyan azokat a hibákat, ha egyáltalán még marad kedvük a bringázáshoz.
Egyébként egy szóval sem mondtam, hogy a kevésbé neves márkák ne lennének jók. Csupán a saját szemszögömbõl nézve a dolgokat a TREK bizonyult eddig a legjobbnak. Másnak a saját egyedi szempontjai szerint egy másik bringa fog igazán beválni és én (ma már ) nem is fogom meggyõzni arról, hogy ne azt válassza. Magam is szemezgettem egy-egy bringával (pl.: Mongoose Fairlane nyam-nyam ), de tisztában vagyok vele, hogy soha nem fogom, nem tudnám kihasználni az adottságait. Szóval marad az esztétikai élvezet. ;D (Legfeljebb ha beesik a lottó 5-ös, akkor majd sutba vágom a józan ítélõ képességemet. )
#1406
Posted 2003. April 24. - 11:47
Gabo!
Azért nincsenek kevesen azok, akik képesek kiadni egy bicajért több mint 100 ezer Ft-ot!
Azért nem megy a topik, mert nem vagytok elég aktívak. ;D ;D Azzal meg nem értek egyet, hogy egy bicajnál csak a márkáért kell 30ezer pluszt fizetni. Vannak olyan bicajok is, ahol ezt nem kell megtenni, és szerintem nem kevésbé jók, mint a Trek. Na ennyit akartam mondani!
Azért nincsenek kevesen azok, akik képesek kiadni egy bicajért több mint 100 ezer Ft-ot!
Azért nem megy a topik, mert nem vagytok elég aktívak. ;D ;D Azzal meg nem értek egyet, hogy egy bicajnál csak a márkáért kell 30ezer pluszt fizetni. Vannak olyan bicajok is, ahol ezt nem kell megtenni, és szerintem nem kevésbé jók, mint a Trek. Na ennyit akartam mondani!
#1407
Posted 2003. April 24. - 08:39
Copilot:
Én egyszerûen imádom a bringámat. Ebbõl következik, hogy vigyázok is rá. (Meg magamra is...) Lényegében szerelem volt elsõ látásra, ami azóta sem csillapodott.
Biztos vagyok benne, hogy ha valaki elmesélte volna nekem a bringám megvásárlása elõtt, hogy milyen helyeken fogok megfordulni vele, akkor aligha hittem volna neki. Lehet, hogy nem csúcs kategóriás alkatrészek vannak rajta, de mint írtam a céljaimnak jelenleg tökéletesen megfelel. Idõvel, ha a mostani alkatrészek elhasználódnak, akkor majd apránként a le fognak cserélõdni esetleg jobbakra. Nem vagyok gramm mániás, nem versenyzek, így az olyan késztetéseknek, hogy csupán néhány gramm megtakarítás végett cseréljek le valamit, elég jól ellenállok. A gramm mánia már csak azért sem javallott, mert nem vagyok egy pehely súlyú kerekes, szóval az alkatrészeknek ki is kell bírniuk engem.
Egy bringa karakterét szerintem a váz határozza meg, még ha ezzel egyesek vitatkoznának is. Ilyen szempontból a TREK vázak szerintem jobbak, mint a velük egy árban lévõ kerok vázai. Itt most a saját szempontjaim alapján nézem a dolgokat. A 4000-es váza mai szemmel nézve már elavultnak számítana. De a sima egyenes, húzott csöveivel lehet, hogy hosszabb ideig ki fog szolgálni, mint a konkurencia egy agyon könnyített modellje. Geometria szempontból kevés ennyire jól eltalált vázzal találkoztam eddig. Túrázásra, mászásra, visszafogott lejtõzésre egyaránt alkalmassá teszi a kerot. Mivel ez az alap, amire épül a bico, ezért a megfelelõ alkatrészekkel szinte bármilyen irányba el lehet indulni a fejlesztésével. Akár versenyzésre is alkalmas könnyû XC gépet, vagy éppen oldaltáskás túrázásra való túra bringát is ki lehet alakítani belõle.
Azt hiszem, ha valakinek nincsenek túl határozott elképzelései bõven jól jár azzal, ha egy TREK mellett dönt. Lehet, hogy a márkanevet meg kell fizetnie, de hosszú távon ez szerintem megtérül. A váz a hozzá járó garival jó alap lesz az igények változásával együtt járó fejlesztésekhez.
Amúgy az a kérdésed, hogy miért nincs saját tábora a TREK-nek, nem a legjobb megfogalmazás. Helyesebben talán úgy csengne, hogy miért nincs akkora tábora, mint más márkáknak. A válasz pedig véleményem szerint az anyagiakban kereshetõ. A legtöbb embernek csak egyetlen szempont számít, minél olcsóbban megvenni egy bringát. (Ezért fogynak annyira a Corabájkok...) Kevesen vannak azok, akik több mint 100e Ft-t hajlandóak egy keroért fizetni. És még kevesebben vannak azok, akik a márkanév "felárát" is hajlandóak megadni. Ennyi pénzért inkább választanak egy jobban felszerelt bringát (még ha nem is használják ki az alkatrészek képességeit) egy kevésbé neves gyártó kínálatából.
Annak idején nem a márkanév alapján döntöttem, lévén akkor még ez semmit nem mondott nekem. Egyszerûen az addig látott bringák közül ez volt a legmeggyõzõbb.
Egyszer sem bántam meg a döntésemet.
Én egyszerûen imádom a bringámat. Ebbõl következik, hogy vigyázok is rá. (Meg magamra is...) Lényegében szerelem volt elsõ látásra, ami azóta sem csillapodott.
Biztos vagyok benne, hogy ha valaki elmesélte volna nekem a bringám megvásárlása elõtt, hogy milyen helyeken fogok megfordulni vele, akkor aligha hittem volna neki. Lehet, hogy nem csúcs kategóriás alkatrészek vannak rajta, de mint írtam a céljaimnak jelenleg tökéletesen megfelel. Idõvel, ha a mostani alkatrészek elhasználódnak, akkor majd apránként a le fognak cserélõdni esetleg jobbakra. Nem vagyok gramm mániás, nem versenyzek, így az olyan késztetéseknek, hogy csupán néhány gramm megtakarítás végett cseréljek le valamit, elég jól ellenállok. A gramm mánia már csak azért sem javallott, mert nem vagyok egy pehely súlyú kerekes, szóval az alkatrészeknek ki is kell bírniuk engem.
Egy bringa karakterét szerintem a váz határozza meg, még ha ezzel egyesek vitatkoznának is. Ilyen szempontból a TREK vázak szerintem jobbak, mint a velük egy árban lévõ kerok vázai. Itt most a saját szempontjaim alapján nézem a dolgokat. A 4000-es váza mai szemmel nézve már elavultnak számítana. De a sima egyenes, húzott csöveivel lehet, hogy hosszabb ideig ki fog szolgálni, mint a konkurencia egy agyon könnyített modellje. Geometria szempontból kevés ennyire jól eltalált vázzal találkoztam eddig. Túrázásra, mászásra, visszafogott lejtõzésre egyaránt alkalmassá teszi a kerot. Mivel ez az alap, amire épül a bico, ezért a megfelelõ alkatrészekkel szinte bármilyen irányba el lehet indulni a fejlesztésével. Akár versenyzésre is alkalmas könnyû XC gépet, vagy éppen oldaltáskás túrázásra való túra bringát is ki lehet alakítani belõle.
Azt hiszem, ha valakinek nincsenek túl határozott elképzelései bõven jól jár azzal, ha egy TREK mellett dönt. Lehet, hogy a márkanevet meg kell fizetnie, de hosszú távon ez szerintem megtérül. A váz a hozzá járó garival jó alap lesz az igények változásával együtt járó fejlesztésekhez.
Amúgy az a kérdésed, hogy miért nincs saját tábora a TREK-nek, nem a legjobb megfogalmazás. Helyesebben talán úgy csengne, hogy miért nincs akkora tábora, mint más márkáknak. A válasz pedig véleményem szerint az anyagiakban kereshetõ. A legtöbb embernek csak egyetlen szempont számít, minél olcsóbban megvenni egy bringát. (Ezért fogynak annyira a Corabájkok...) Kevesen vannak azok, akik több mint 100e Ft-t hajlandóak egy keroért fizetni. És még kevesebben vannak azok, akik a márkanév "felárát" is hajlandóak megadni. Ennyi pénzért inkább választanak egy jobban felszerelt bringát (még ha nem is használják ki az alkatrészek képességeit) egy kevésbé neves gyártó kínálatából.
Annak idején nem a márkanév alapján döntöttem, lévén akkor még ez semmit nem mondott nekem. Egyszerûen az addig látott bringák közül ez volt a legmeggyõzõbb.
Egyszer sem bántam meg a döntésemet.
#1408
Posted 2003. April 22. - 20:26
Üdv a TREKkeseknek!!
Még mindig próbálkozom, hogy ezt a topicot fenntartsam. Ha a többieknek lehet és van saját táboruk, akkor a TREKnek miért nincs??? ???
Még mindig próbálkozom, hogy ezt a topicot fenntartsam. Ha a többieknek lehet és van saját táboruk, akkor a TREKnek miért nincs??? ???
#1409
Posted 2003. April 19. - 10:18
Halihó TREKkesek!!!
Szeretném ezt a topicot fenn tartani, mert kezdõ lévén szeretnék "öregebb rókáktól" véleményeket hallani a TREK bringákról, gyakorlati tapasztalatokat, hogy mit bír, mire kell odafigyelni,...stb? Esetleg Veszprém környékén van-e TREKkes? ??? ??? ???
Üdv: Copilot
Szeretném ezt a topicot fenn tartani, mert kezdõ lévén szeretnék "öregebb rókáktól" véleményeket hallani a TREK bringákról, gyakorlati tapasztalatokat, hogy mit bír, mire kell odafigyelni,...stb? Esetleg Veszprém környékén van-e TREKkes? ??? ??? ???
Üdv: Copilot
#1410
Posted 2003. April 15. - 15:01
Copilot: Nem sámli ez a Trek. Jó fogyózást! Én is most egy hétig csak a tekeréssel szeretnék foglalkozni. Az én vázam színe nagyon hasonlóan ezüstös. De egyszínû, mivel le lett szinterezve, a lestrapált állapota miatt. Utólag készíttettem rá matricákat is. Csak a típusa után kajtatok, mivel az eredeti festés lekopott, és alul a monoblokknál a vázon a szinterezés miatt nem látható már semmi azonosító jel. Ezért keresem az MTB Action régi számait, ugyanis azokban elég sûrûn volt TREK teszt. Hátha megtudok valami okosat és akkor olyan matricát csináltatok rá. Most egy stp300 matrica van rajta, de ez persze nem stimmel, mivel nem carbon vázas meg nincs is a hátsó villában rugóstag. Én 1999 elõttire tippelem az enyémet, mert nem monostay hátsó villás. Az én fiam már 13 éves, és azóta hogy megtanult kerekezni, cirka 7 éve, szóval azóta vagyok 62 kiló én is. Csak azért mondom hogy biztassalak, jó úton jársz! Ezen az úton én már végigmentem. Volt szenvedés rendesen. :'(
#1411
Posted 2003. April 14. - 14:38
Üdv Akaido!
Az enyém most 10.75 kg, magamat meg inkább nem mondom. De remélem nem sokáig leszek ilyen "súlyos", mivel a hétvégén megtanult a fiam kétkeréken menni, azóta nem lehet leszedni a bringáról! ;D ;D
Esetleg itt egy kép róla
Az enyém most 10.75 kg, magamat meg inkább nem mondom. De remélem nem sokáig leszek ilyen "súlyos", mivel a hétvégén megtanult a fiam kétkeréken menni, azóta nem lehet leszedni a bringáról! ;D ;D
Esetleg itt egy kép róla
#1412
Posted 2003. April 14. - 14:32
Akit érdekel, lesz egy 8500-as Trek eladó, azt hiszem 2000-res széria, kék/zöld metál, gyönyörû állpotban, Judy T2, 9-es LX szett, ilyesmi. 180.000 körül.
#1413
Posted 2003. April 14. - 14:17
Copilot: Gondolom ezért van ez a topic, hogy elmondhassuk, hogy a mi kis berkeinkben hogyan csörgedezik az élet. Ezért szerintem senkit nem zavar, hogy elmondod, sõt. Pláne mivel TREK-ekrõl van szó. Én Gödöllõ környékén nyomom, igaz ott nincsenek talán akkora emelkedõk mint felétek. Jó izzadást, igaz én csak 62 kiló vagyok(a Trek-emmel együtt talán 76). Bár a bicajt nem mértem.
#1414
Posted 2003. April 10. - 21:24
Üdv Mindenkinek!
Ha nem zavar, akkor elmondom az én esetemet. Tavaly májusban vettem egy 4300-ast. Úgy indultam neki, hogy kb 50 ezret költök bringára, de annyira megtetszett a TREK, hogy azt mondtam, inkább bevállalom a részletet. Veszprémi lévén a Bakonyban kezdtem tekerni, terepezni, és a használattal együtt cserélõdtek az alkatrészek is. Mivel közel 90 kg vagyok, elõször a hajtómû, aztán a váltók, fékek...stb. Most ott tartok, hogy az eredeti bringából csak a kormánycsapágy van meg, egyébként egy komplett 8000-es bringám van, DeoreLX szettel, RitcheyPro kiegészítõkkel, és a legújabb szerzemények, a gyári Shimano kerekekkel. De most érzem azt, hogy úgy mûködik a bringa, ahogy én akarom, és nem úgy, ahogy õ tud.
Egyszerre biztos nem tudtam volna megvenni, de így szétosztva viszonylag nem volt annyira megterhelõ. :
Ha nem zavar, akkor elmondom az én esetemet. Tavaly májusban vettem egy 4300-ast. Úgy indultam neki, hogy kb 50 ezret költök bringára, de annyira megtetszett a TREK, hogy azt mondtam, inkább bevállalom a részletet. Veszprémi lévén a Bakonyban kezdtem tekerni, terepezni, és a használattal együtt cserélõdtek az alkatrészek is. Mivel közel 90 kg vagyok, elõször a hajtómû, aztán a váltók, fékek...stb. Most ott tartok, hogy az eredeti bringából csak a kormánycsapágy van meg, egyébként egy komplett 8000-es bringám van, DeoreLX szettel, RitcheyPro kiegészítõkkel, és a legújabb szerzemények, a gyári Shimano kerekekkel. De most érzem azt, hogy úgy mûködik a bringa, ahogy én akarom, és nem úgy, ahogy õ tud.
Egyszerre biztos nem tudtam volna megvenni, de így szétosztva viszonylag nem volt annyira megterhelõ. :
#1415
Posted 2003. April 09. - 14:08
Gabo: Ugyanilyen anyagi és elvi megfontolások vezettek, vezetnek engem is. Remélem nem hangzik túl fellengzõsen. de hát nem kell mindig kaviár, csak hogy frázisokat is használjak.
#1416
Posted 2003. April 09. - 13:45
Én is egy TREK-ket nyúzok. ;D
Szerettem volna magamnak egy szép alap bringát. Így 2001 nyarán megvettem magamnak egy full merev TREK 4000-rest. Azóta alakulgattak az elképzeléseim, az elvárásaim és ezzel párhuzamosan a bicom is. Az elsõ váltó, hajtómû Aliviora, a merev villa 2001-es RS Judy XC-re, a taposó pedálok Wellgo SPD-re cserélõdtek. Az eredeti nyerget pedig idén cseréltem le egy kényelmesebb Lookin 2002 nyeregre.
Lehet, hogy amennyiért megvettem és amennyit ráköltöttem, azért a pénzért már kaphattam volna egy jobban felszerelt bicot. De idõbe telt, mire saját magamban sikerült letisztázni, mire is szeretném használni a bringám. Másrészt így sokkal kisebb anyagi terhet jelentett, mintha egyszerre kellett volna ennyit ráfordítani egy kerora. Az átalakításokhoz pedig jó alapot nyújtott ez a bico. Szóval semmit nem bántam meg. Ha most vennék bringát, nagy eséllyel ismét a TREK mellett döntetnék.
S csak mellékesen megjegyzem a vázra örök garanciát vállalnak! (Még kis hazánkban is!)
Szerettem volna magamnak egy szép alap bringát. Így 2001 nyarán megvettem magamnak egy full merev TREK 4000-rest. Azóta alakulgattak az elképzeléseim, az elvárásaim és ezzel párhuzamosan a bicom is. Az elsõ váltó, hajtómû Aliviora, a merev villa 2001-es RS Judy XC-re, a taposó pedálok Wellgo SPD-re cserélõdtek. Az eredeti nyerget pedig idén cseréltem le egy kényelmesebb Lookin 2002 nyeregre.
Lehet, hogy amennyiért megvettem és amennyit ráköltöttem, azért a pénzért már kaphattam volna egy jobban felszerelt bicot. De idõbe telt, mire saját magamban sikerült letisztázni, mire is szeretném használni a bringám. Másrészt így sokkal kisebb anyagi terhet jelentett, mintha egyszerre kellett volna ennyit ráfordítani egy kerora. Az átalakításokhoz pedig jó alapot nyújtott ez a bico. Szóval semmit nem bántam meg. Ha most vennék bringát, nagy eséllyel ismét a TREK mellett döntetnék.
S csak mellékesen megjegyzem a vázra örök garanciát vállalnak! (Még kis hazánkban is!)
#1417
Posted 2003. April 09. - 13:38
Bruce: Tegnap voltam a BigBike-ban az Õrs vezér téren. Egy TREK 8000-es váz 99E FT-ocska volt csak. Komplett 4500-as 124E-ért álldogált. A 4300-as 6061 alu, a 4500 már 7005-ös vagy valami ilyesmi.
#1418
Posted 2003. April 09. - 13:31
A Proker Kft meg a Nella ugyanaz, aki Trekes az végül hozzájuk jut. Már megnyílt az új üzletük, ami nagyon jó, ellátás kiemelkedõ a high-tec szinten. Ami negatív: modoruk, hozzállásuk akár a szereléshez, akár eladáshoz. Hajlamosak a madarak átvágására is kicsiben és nagyban, nem mindig, de ahol lehet. Vigyázni velük! (haverok, ismerõsek kivétel)
#1419
Posted 2003. April 09. - 13:27
Steevee: Az univerzális válaszom: az attól függ...Mármint, hogy milyen célra szeretnéd használni. Az biztos, hogy tavaly a JózsefhegyiSE, akik TREK-kel mennek az országos mtb versenyeken, TREK 8500-8000-esekkel nyomták. Gondolom nemcsak a váz, hanem az egyéb felszerelés is számít, akár súlyra, akár minõségre gondolok. Szerintem a 4300-as tuti jó túrákra. Ha nincs szándékodban mtb versenyzést folytatni, akkor a 4100, 4300, 4500 is pont megfelel. Trektársi üdvözlet: akaido Bárcsak lenne elég "aranysárga csikóm a körmöci ménesbõl", hogy bármelyiket magaménak tudhassam!
#1420
Posted 2003. April 09. - 13:15
szerintem a Nellában rendesek, ha olyan kedvük van. mondjuk nem azok a tipikus rábeszélõs eladók..
voltam ott 4-5* de még nem sikerült kifognom a jó kedvüket többet nem is próbálom....