Jelentkezz be Regisztrálj
Trek
#881
Posted 2005. August 02. - 15:46
#882
Posted 2005. August 02. - 15:30
#883
Posted 2005. August 02. - 15:25
Nekem gyári fûzésû WTB DualDuty XC kerekeim vannak elöl-hátul nem volt 15.000Ft a szett az e-bike -on. Kónuszos agyak jó porvédelemmel, 2mm-es acél küllõk 3 keresztre fûzve, duplafalú felni szegecselés nélkül. Vannak jobb kerekek, de szerintem ez is bõven megfelelõ eddig még nem volt problémám vele. Negyed évente át szoktam zsírozni (mert sokat járok vele) teflonos csapágy zsírral a futása tökéletes. Szerintem jó vétel.
U.i.: ja 2004-es modell vadászni kell rá!
Nekem elõl már van egy Bike+ acrobat pro szegecselt "Szántúr" XC-pro aggyal, Sapin küllõkkel. Azt nem cserélem le. :clap: De a WTB hátsó az +lesz.
#884
Posted 2005. August 02. - 11:37
Köszöntem! A nyeregcsõ méretet nem is tudtam, ez a leghasznosabb infó! Valszeg új hátsó kerék(talán WTB) is lesz 8-as sorral.
Nekem gyári fûzésû WTB DualDuty XC kerekeim vannak elöl-hátul nem volt 15.000Ft a szett az e-bike -on. Kónuszos agyak jó porvédelemmel, 2mm-es acél küllõk 3 keresztre fûzve, duplafalú felni szegecselés nélkül. Vannak jobb kerekek, de szerintem ez is bõven megfelelõ eddig még nem volt problémám vele. Negyed évente át szoktam zsírozni (mert sokat járok vele) teflonos csapágy zsírral a futása tökéletes. Szerintem jó vétel.
U.i.: ja 2004-es modell vadászni kell rá!
#885
Posted 2005. August 02. - 10:24
A súlya kb. 1.9kg (19.5") az anyag nincs kispórolva belõle nincs kólás doboz hangja. Szerintem merev, a hegesztései szépnek mondhatók én nagyon szeretem. Szép és ha a kiegészítõket jól kombinálod az emberek forognak utánna. Nem verseny geometria ezért nekem hiányzik a felsõcsõböl a 2cm de ezt lehet kompenzálni a nyereg beállításával és a stücni méretével. Egy bibi van a vázzal az a ritka nyeregcsõ méret 29.2-es ezt vagy átlakítóval tudod megoldani vagy arany áron veszel egy Bontrager Select nyeregcsövet.
Köszöntem! A nyeregcsõ méretet nem is tudtam, ez a leghasznosabb infó! Valszeg új hátsó kerék(talán WTB) is lesz 8-as sorral.
#886
Posted 2005. August 01. - 19:51
Krk szigeten voltam,Brzac nevû falucskában.kurvajó idõ volt(itteninél kicsit hûsebb,gondolom a páratartalom miatt).Bringa?36fokban?hûûû...iszonyat lesz ám!!!
Persze amint láttam elég elviselhetõ,mert sokakat láttam tekerni.
Kellemes és balesetmentes utat kívánok4 (BIZTONSÁGI ÖV!!!!!!!!!!)
sziasztok
#887
Posted 2005. August 01. - 18:48
#888
Posted 2005. August 01. - 15:45
:mmraise:
Dobjuk már fel a fórumot mert kezd meghalni!
:beer:
Dobjuk!
Azzal próbálom feldobni, hogy nagyon valószínû, hogy beújítok egy pont olyan vázra mint Neked van. 18"-as a mérete, a színe egy az egyben olyan mint a Te 4100-esednek. Valószínû, hogy a régebbi acélvázasról az STX-RC váltókarok, az STX elsõ váltó-átdobó, kerülnek át. Új lánc, plusz hátsó váltó-terelõ, + új hajtókar is lesz. Azt szeretném kérdezni, hogy mivel régebbi tulaj vagy milyen tapasztalataid gyûltek össze a vázzal kapcsolatban?
#889
Posted 2005. August 01. - 09:45
#890
Posted 2005. July 31. - 21:35
Wáááá...Mizu Kisöcsikém?
#891
Posted 2005. July 26. - 09:21
#892
Posted 2005. July 26. - 09:10
Ha nem csak fagyizni jar az ember ez sajnos elkerulhetetlen mindenkinel. De a viz nem eszi meg az alut, csak a teli sos le, azt jobb elkerulnia vázon 1-2 helyen a kõ lehozta a zománcot.
#893
Posted 2005. July 26. - 07:18
#894
Posted 2005. July 25. - 20:53
a vázon 1-2 helyen a kõ lehozta a zománcot.
#895
Posted 2005. July 25. - 14:42
na meg volt az elsõ nagyobb esésem a Trek-kel. én eléggé összetörtem magam, de szerencsére a cangának nem lett nagyobb baja.
a zemplén-maratonon történt a középtáv 48. km-énél. egyedül a hátsóváltó bowden lazult meg, ill a kmóra vezetéke szakadt el.
Uff! Hát akkor jó/sikeres gyógyulgatást Neked! :spioch:
De remélem a baleseti elõtt a Trekket vitted szervíbe! :nonono:
KisÖcsike
#896
Posted 2005. July 25. - 08:20
a zemplén-maratonon történt a középtáv 48. km-énél. egyedül a hátsóváltó bowden lazult meg, ill a kmóra vezetéke szakadt el.
#897
Posted 2005. July 22. - 11:48
KisÖcsike
#898
Posted 2005. July 22. - 11:45
#899
Posted 2005. July 21. - 07:58
A Trek az nagyon jól teljesített, most volt elõször alkalmam hegyen, terepen is kipróbálnom.
#900
Posted 2005. July 19. - 20:58
Hát ez a videó nem semmi! (Az elején egy reklám van!!!)http://team.discover...y/chopsuey.html
Nem semmi! Aranyos! Egyébként én is néztem a mûsort akkor reggel. Mondjuk éppen ezért sikerült a tervezetthez képest 1 órával késõbb beérni melózni, de hát ez van... Szupi lett a LiveStrongos járgány!
KisÖcsike