Jelentkezz be Regisztrálj

Agyváltók
#1601
Írta 2009. szeptember 04. - 16:58

Nekem alfine rendszer ketyeg, szerintem mostmár nagyjából 1 éve.
Kérdésem is ehez kapcsolódna..szerintetek mennyi idõnként (km-enként) érdemes ezeket az agyváltókat újrakenni?
Illetve mit,mivel és hogyan érdemes kenni?
#1602
Írta 2009. augusztus 23. - 09:46

Nagyon drága. Nem tudtam. Ez így bukó.
Egyébként Dirt-tel CC-znék, mert a CC nem elég kompakt Dirt-özéshez (szerintem) - plussz a váltó probléma...
Marad a két külön bicó

CC géppel akarsz dirtölni vagy dirt géppel CC-zni? Igazából nem tudom, hogy hozható össze a két szakág...
Másik dolog, hogy remélem képben vagy a Rohloff árát illetõen. Egy Rohloff köré fûzött normális kerék féktárcsával kb. 1000 ojró.
#1603
Írta 2009. augusztus 23. - 09:16

Drága Maggikám,
CC és Dirt volt a kérdés. Összerakod egyedül is a képet?
Peace
CC géppel akarsz dirtölni vagy dirt géppel CC-zni? Igazából nem tudom, hogy hozható össze a két szakág...
Másik dolog, hogy remélem képben vagy a Rohloff árát illetõen. Egy Rohloff köré fûzött normális kerék féktárcsával kb. 1000 ojró.
#1604
Írta 2009. augusztus 23. - 08:57

CC és Dirt volt a kérdés. Összerakod egyedül is a képet?
Peace
meg oda minek....még váltó sem kell csak egy jó áttétel
#1605
Írta 2009. augusztus 23. - 08:56

Átütõtengelyes kéne igazából. De már a Rolhoff is nagy segítség.
bricsi, a CC még rendben van, de a Dirt/Street felhasználás egyetlen agyváltónak sem a specialitása. A Rolhoff agynak sem hiszem hogy ez lenne a fõ csapásvonala.
#1606
Írta 2009. augusztus 22. - 17:49

#1607
Írta 2009. augusztus 22. - 08:48

#1608
Írta 2009. augusztus 22. - 08:13

#1609
Írta 2009. augusztus 21. - 21:25

#1610
Írta 2009. augusztus 21. - 20:36

Igen ."Ha lenne hozzá originál Mod.55 váltókar, nagyon boldog lennék."
Egy komplett bringával együtt, lehet, hogy könnyebben lesz beszerezhetõ :-)
Gondolom, azért más dreigang modellek karjaival is rendesen megfelelõ, bár - tudom - csak az eredeti a tökéletes!
Errõl jutott eszembe, a jó múltkorában láttam egy elképesztõen szép állaptú veterán "Vaterland" márkájú 28"-os férfi bringát a pósta elõtt !
Ilyen agyváltó volt benne, teljesen hibátlan és hiánytalan állapotban. A dinamó, a lámpák, a sárvédõk, a láncvédõ, mind-mind szép, kis gravírozott, feliratos emlémásak voltak !
Persze gyári fényezés, stb, csak a nyereg volt egy újabb tipus.
Sajnos, nem volt idõm a tulajt kivárni, de megért volna egy misét

You can never have "enough" bikes.
#1611
Írta 2009. augusztus 21. - 20:14

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1612
Írta 2009. augusztus 21. - 19:36

ismertek olyan agyváltót ami kibírja a CC és Dirt Street igénybevételt?
minimum 7 fokozattal
tárcsafék nem szempont (persze nem is hátrány:))
kontrás - értelem szerûen - nem jó
Köszi
#1613
Írta 2009. augusztus 19. - 12:59

Tudnátok abban segíteni hogy kimondottan utcai használatra nem terepre milyen olcsó agyváltót vegyek és még ráadásként tárcsafékes kellene.
Néztem Sram-ot de le akarnak róla beszélni hogy a kezelõszerve törékeny vagy mi....
köszi
#1614
Írta 2009. augusztus 19. - 00:30

Egy komplett bringával együtt, lehet, hogy könnyebben lesz beszerezhetõ :-)
Gondolom, azért más dreigang modellek karjaival is rendesen megfelelõ, bár - tudom - csak az eredeti a tökéletes!
#1615
Írta 2009. augusztus 18. - 22:03

Erre gondolsz ?Nekem van egy kettler rad sport agyváltósom és mellette még fogaskerekek is vannak a váltásra. Mit tudtok ilyen típusról?
Ennek van dobfék nélküli változata is, biztos arról van szó.
Itt egy link:
http://hjulcompaniet...ype H 10100.pdf
You can never have "enough" bikes.
#1616
Írta 2009. augusztus 18. - 21:28

Nekem van egy kettler rad sport agyváltósom és mellette még fogaskerekek is vannak a váltásra. Mit tudtok ilyen típusról?csumika! van agyvalto szabadon futos (tuti1.) kontras (ha kiveszed a kontrat nagy lesz a holtjateka) van gorgos fekes (amire szertem fel lehet rakni egy kis adaptert ami fogadja a tarcsat, ezt le kene meg merni!!!!). miskolconhonban van egy csavo josa gyurka aki nexus 7-el nyomja vfek lancfeszito a valto helyen. birja a dh-t az dietet is! pá nektek!!!
#1617
Írta 2009. augusztus 17. - 22:22

#1618
Írta 2009. augusztus 16. - 21:26

A legelterjedtebb 3111-es és Spectro T3-hoz viszonyítva teljesen más a belszerve. A krómozás és a hangja csodálatos. Az áttételi viszony kicsit szûkebb a 3111-T3-hoz viszonyítva.
Ha lenne hozzá originál Mod.55 váltókar, nagyon boldog lennék.

http://s305.photobuc...1957/?start=all
Csõ
You can never have "enough" bikes.
#1619
Írta 2009. július 21. - 18:40


www.kannmatti.kepeim.hu
#1620
Írta 2009. július 18. - 15:15

Köszönöm szépen mindenkinek aki segített!:cheers::beer:
