És láss csodát, itt egy kép a szóban forgó agyról, szettben:

Csak azt nem értem, hogy lehet egy rendszerben láncfeszítõ és kontrafék ???
Hasonlóképp raktam össze egy 7 sebességes agyváltót
elõl három pedál tányéros változatban, használható kontra fékkel és lánc feszítõvel.
A feszítõ egyetlen pozícióra van beállítva, vagyis az agyváltó
egyetlen hátsó lánckerekének vonalában futott.
A feszítés a pedálon lévõ eltérõ méretü fogasok miatt kellett.
A kontrafék mindegyik állásban mûködik, de a könnyû áttételnél
háromnegyed fordulatnál fogott és a lánc felsõ ága nagyon belógósogott akkor.
Ilyenkor nem is kellett féket használni mert ez a fokozat csak felfelé mászásnál fontos.
A Keményebb meghajtás fokozatban a lánc éppen megfeszült, így
a konta útja is rövid volt és a lánc sem lazult be.
Azóta már kikötõs bevásárló bicikli lett belõle mert elég nehéz a gép,
fõleg a "cora" kategóriás váz miatt.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..