
ezekkel a dolgokkal kapcsolatban valahogy végül mindíg oda lyukadok ki, hogy a megoldás még plusz 1 vagy 2 bringa bszerezése lenne, ami nem jelent kompromisszumot adott célterületen

Agyváltónak amúgy mik a konkrét elõnyei, azon túl, hogy nem kell rá komplett sort venni, ha elkopik, meg nincs keresztben váltás?
Már egy ideje gondolkodom agyváltón, de aztán valahogy mindíg arra jutok, hogy a fenitek nem ellensúlyozzák a nehezebb szerkezetet.
De mivel nincsen gyakorlati tapasztalatom, ezért ez csak elképzelés.
De kérdezném a hozzáértõktõl, hogy valós tapasztalat alapján napi városi használatban elõnyösebb az agyváltó használata, vagy inkább csak máshol vannak az elõnyok és a hátrányok egy láncváltóshoz képest?
Kedves Konnektororrú!
Végre itt van egy Shimano expert:) Több évnyi anyagot visszaolvasva látom, hogy a hetesnél panaszkodtál te is arra, hogy 3-asban és 4-esben raccos. Én is ezt tapasztalom (SG-7C18), mondjuk leginkább 3-asban. Ez konstrukciós hiba, amivel együtt kell élni, vagy ha szétszedem és lezsírozom (egy hónapos még csak a a cucc, gyári állapotú, nem zsíroztam le használatbavétel elõtt), akkor jobb lesz?
A másik dolog, hogy ha bringát fejre állítva jól megtekerem, akkor akkora az agy ellenállása, hogy kb. 10-15 másodpercig fut csak, míg a sima láncváltós akár egy percig is szaladt. Ez normális, vagy állítsak rajta?
Elõre is köszi!
jfekete
P5-höz kétféle Click-box létezik, a Click-box. és a Mini Click-Box. A legegyszerûbben úgy tudod megállapítani, ha a tengelybõl kihúzod a tolórudat, és megméred a hosszát.
A minié 113.8 mm és a csõ "sliccelt, a másiké 121.5 mm és a csõ nincs bevágva.
Mindkét Click-Box beszerezhetõ elvileg, bowdennel és karral egybeépítve.
Csõ
hello,
van egy 7 sebességes, kontrás nexus agyváltóm.
Ha hátrafelé tolom a bringát (mondjuk megállok a lámpánál és kicsit hátra akarok gurulni)
hatalmas csattanással tiltakozik az agy.
Mi lehet ennek a hátterében ?
(vagy inkább belterében, ha már agyváltó)
köszi
zirp
Hali, egy Sachs Spectro P5-ösöm van és az a problémám vele, hogy eltört a hátsó agynál található állító szerkezet, amibe a bowden megy, a többi rész jó. Honnan lehetne azt beszerezni? Van valami ötletetek?
Köszi
Tudomásom szerint a váltást szabadonfutás közben kell végezni, amikor a pedált nem tekered. Ezek a váltók csak így váltanak, az Alfine már kapcsolható tekerés közben is.
Amiket írtál hibajelenségek általában a rossz beállítás következményei, próbáld meg esetleg kicsit állítani, annak ellenére, hogy a jelek jól állnak.
Szia!
Köszi a segítséget, felvettem velük a kapcsolatot, sikerült megoldani a dolgot. Siki
You can never have "enough" bikes.
Használt már valaki Sturmey Archer S2 DuoMatic-ot? Jó cucc ez?
Eddig egysebességgel tekertem, a térdem viszont már nem az igazi, de a két sebesség teljesen elég volna a kisebb terhelésû elindulásokhoz. Azért a beruházás elõtt ha tud valaki errõl meleget vagy hideget, vagy esetleg van tapasztalta egyéb duomatic agyváltóról, és megosztja, akkor nagyon szépen köszönöm!
You can never have "enough" bikes.
Szia!A székesfehérvári Vitál club ::Fõoldal forgalmaz S-A cuccokat, kérdezd õket !
Hali, egy Sachs Spectro P5-ösöm van és az a problémám vele, hogy eltört a hátsó agynál található állító szerkezet, amibe a bowden megy, a többi rész jó. Honnan lehetne azt beszerezni? Van valami ötletetek?
Köszi
You can never have "enough" bikes.
Sturmey Archer 3-as agyváltóhoz keresek a fék felõli oldalra golyóskosarat, hol tudnék ilyet beszerezni? Itthon foglalkozik valaki ezekhez való alkatrészekkel? Köszi!
You can never have "enough" bikes.