Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#17741
Írta 2006. április 03. - 14:07
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#17742
Írta 2006. április 03. - 10:50
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#17743
Írta 2006. április 03. - 10:49
Lecseréltem a láncomat (kb 2000km után) és az a problémám, hogy az új lánc kattog, ugrál a fogaskerekemen, (csak hegymenetben), szerintetek ez elmúlik -talán bekopik?, vagy cseréljem le a fogaskereket is?
#17744
Írta 2006. április 03. - 08:35
vagy csak furattal rendelkezik, mint pl hagyomanyos
es vmi kupos feluleten fekszik fel.
edit:
mondjuk mindegy, mert ha a masik oldalnak be is tamasztasz attol meg szetvered a csapagyat /ahol utod/
csak csapagylehuzo a megoldas
ha hasitott akkor esetleg lehet azt ovatosan szetfesziteni, de szertem azon mar tul lennel.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#17745
Írta 2006. április 03. - 08:30
Nincs! Én raktam össze, sejtettem hogy baj lesz a leszedéssel, de ennyire......biztos, hogy a bmx rendszeru kozepcsapi tengeleyen nincs vall?
"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor
#17746
Írta 2006. április 03. - 06:25
3lánc a tökéletes forgatásnál. Minnél sürübben cserélgeted annál jobb( nem anál jobb )
3?
Én úgy használom, hogy kb 200km-enként cserélgetem a 4 láncot. (XT fogaskoszorú, lánc)
Most vettem egy láncnyúlásmérõt, majd ezentúl azzal mérem, és aszerint fogok cserélni.
majd ha elkopik a rendszer, ílerom a tapasztalataimat
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#17747
Írta 2006. április 02. - 22:46
ez vmi magikus szam?
lol
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#17748
Írta 2006. április 02. - 22:05
-- Go ahead, Droids! --->
#17749
Írta 2006. április 02. - 22:04
biztos, hogy a bmx rendszeru kozepcsapi tengeleyen nincs vall?
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#17750
Írta 2006. április 02. - 21:04
Láncforgatásnál árthatok szerintetek a rendszernek, ha "túl gyakran" cserélgetem õket? Mert mondtatok irányelvnek valami 500 kilómétert, mint irányelvet, de nem sûrû, hogy másfél hetente cserélgetem emiatt? (és esetleg nem érdemes egy harmadik láncot is befogni a "rendszerbe"?)
Gondolom 500 és 500 km között nem mindegy, hogy ez a táv terep sárban (jövõ héttõl már ez is), vagy napos idõben aszfalt (most még kizárólag ez)...
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#17751
Írta 2006. április 02. - 20:32
Próbáld meg esetleg egy hagyományos csapágylehúzóval meg egy darab acéllemezzel.Szigoruan ssos!
Hogy a fenébe szedjek le egy 3részes bmx kart a bringáról? A tengely elvileg atüthetõ az egész középrészen, de ha elkezdem a tengelyt püfölni akkor széthullhat a csapágy. A szerencsétlen karon nincs menet, nem tudom lehúzni kar lehúzóval. Valami ötlet?
Sürgõõõs!
5-6mm vastagból kialakíthatsz egy neked megfelelõ alakút, és utánna tiéd a (S)pálya!
Persze ezek után nem kevés a munkadíj meg ilyesmi, de ezt már te döntöd el, illetve a vevõ buxája.
További munkasikereket kivánva :Tittyman
#17752
Írta 2006. április 02. - 16:46
#17753
Írta 2006. április 02. - 16:46
Toti kerékpár IV. ker. Káp 2.-n megtalálod. Bemész és a polcon pihen 1 darab ilyen. Hétfõn nyitva vannak. 14-es villamossal menj a végállomásig. Mondd hogy én küldtelek és dupla áron oda is adják.
"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor
#17754
Írta 2006. április 02. - 16:43
Hogy a fenébe szedjek le egy 3részes bmx kart a bringáról? A tengely elvileg atüthetõ az egész középrészen, de ha elkezdem a tengelyt püfölni akkor széthullhat a csapágy. A szerencsétlen karon nincs menet, nem tudom lehúzni kar lehúzóval. Valami ötlet?
Sürgõõõs!
"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor
#17755
Írta 2006. április 02. - 13:29
remélem ha összerakom utána nem esik majd szét magától...
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#17756
Írta 2006. április 02. - 13:16
nyomni oldalrol majd a ketcsapot egymasfele is nyomni.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#17757
Írta 2006. április 02. - 10:51
és közben húzod ellentétes irányba õket
ennyi a trükk hogy össze kell nyomni két oldalról
#17758
Írta 2006. április 02. - 10:48
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#17759
Írta 2006. március 27. - 13:34
Persze, hogy lehet. A lyukkör átmérõ teljesen más dolog, annak a lánckerekekhez van köze.Sziasztok:)
Gondolom nem áll messze az igazságtól, hogy egy négyszögtengelyes Truvativ FiveD helyett lényegesen hasznosabb egy FSA Gamma Drive integrált tengelyes hajtómû......
Abszolut CC-re:)
Technikailag is megy ez?? Láncközép vonaluk azonos de megzavartak a lyukkörmérettel:)....104/64 és ezt nem tudom "hová tenni" fejben legalábbis...
Cserélhetõ a Truvativ erre az FSA-ra???
A sebesség mindent megold.
#17760
Írta 2006. március 27. - 13:28
A csavarral is belemegy a piszok.Ha összehúztad, nem lesz nagy baj, ha kiveszed, inkább csak a piszok ellen van. De ha kitalálták, nem baj, ha ott van... Belemenne minden pók meg piszok, wáááá
A sebesség mindent megold.