Nézegetem, forgatom ezeket a nyüves váltókat, de nem igazán akar a SRAM a "S"-hez hasonló jelölést rárakni. Csak ráírja, hogy "long", "medium", meg "super short" cage.
a hujje
:-)
Nézegetem, forgatom ezeket a nyüves váltókat, de nem igazán akar a SRAM a "S"-hez hasonló jelölést rárakni. Csak ráírja, hogy "long", "medium", meg "super short" cage.
NE ÍGY! NE ÍGY!
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Használhatsz csak nem tudod majd az öszes fokozatot használni. Pl. az xt hátsóváltónak a kapacitása hosszú kanalasban 45, rövidben 33, ez azt jelenti, hogy a hosszú kanalassal lehet váltani az elöl-hátul legkisebb lánckereket és legnagyobb lánckereket is (igazából ezek nem ajánlottak), míg a kicsivel nem.kösz a választ!!
tehát ha 3 tányéros hajtókarom van (3x9) akkor nem használhatok rövid kanalas váltót?
A sebesség mindent megold.
valaki meg tudná mondani hogy mi a különbség a rövid és hosszú kanalas váltó között azon kívûl, hogy az egyik rövidebb mint a másik?
arra gondolok,hogy melyiket milyen felhasználási területre tevezték, mert valami különbség biztos kell, hogy legyeb csak én nem tudom
elõre is kösz a válaszokat
A sebesség mindent megold.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
A 7-es rendszerbõl úgy lett 8-as, hogy hozzáadtak még egy közölõt és egy fogaskereket és a szabadonfutó szélessége is pont ennyit növekedett, tehát a két rendszer kis átalakításokkal mûködhet a másikon.
A sebesség mindent megold.
A 8-as és 9-es fogaskoszorút azonos szabadonfutóra is fel lehet tenni, tehát a kerékcsoportok és az alátétek együttes szélessége azonos. Viszont a 9-es sornál vagy egy plusz kerék és egy plusz alátét. Ebbõl az következik, hogy az közölõk és a tányérok vastagsága is annyit csökkentették, hogy elférjen még egy tányér. Tehát szerintem nem valószínû, hogy a 8-as és 9-es fogaskerekek vastagsága megegyezik. Ilyen alapon a 8-as és 10-es rendszerek is azonos vastagságú fogaskerekekbõl állnának, ami nem igaz. A 7-es rendszerbõl úgy lett 8-as, hogy hozzáadtak még egy közölõt és egy fogaskereket és a szabadonfutó szélessége is pont ennyit növekedett, tehát a két rendszer kis átalakításokkal mûködhet a másikon.Egy nálam jóval hozzáértõbb ember állítja, hogy igen.
Azt mondta, a fogaskerekek ugyanolyan szélesek a 8-as és 9-es kazikon, és amellett, hogy megszûnik a kerregés elöl, a 9-es hátsóváltó is szebben fog váltani a 9-es lánccal. Még nem próbáltam éleseben, bírja még a 8-as lánc...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
NE ÍGY! NE ÍGY!
Komolyan? Fel lehet rá dobni 9es láncot?
Mert akkor veszek én is egyet.