Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#16381
Írta 2006. október 25. - 21:37
Nem szokásom másra hajigálni a sz...rt de ezt halál komoly hogy egy boltos mondta nekem szal nem én találtam ám ki ezt a teló fejcsõszöget nehogy debilnek nézzetek !Aske amúgy nemtom hogy ez mennyire lényeg hogy nekem 2004 es juniorom van bár tudtommal 2004 tõl nem napajinkig nem sokat változott a kicsike!Amúgy a váz agyon állítható: a lengõkart 4 állásba azon a rugóstagot 3 állásba a láncvillát 2 állásba a támvilla/láncvilla csatlakozásnál lévõ forgáspontot pedig 3 állásba tudom rakni szal elméletileg a juniorhoz is hozzá tudom állítani a cuccot úgy hogy kiadja ezt a szöget nem?Amúgy írtad hogy Junior T magassága, itt konkrétan azt érted hpgy centiben mekkora a teleszkóp?Ne harizz hogyha marhaságot kérdezek de így legalább okos leszek és tudni fogom !
#16382
Írta 2006. október 25. - 12:33
Amit keresek az a Junior T nek az ajánlott fejcsõszöge (a marzó hivatalos honlapján semmi infó nincs errõl leszedtem a teló használati utiját abba sincs semmi)!
Azért nincs, mert nem a telónak van ajánlott fejcsõszöge, hanem a váznak. Ez DUNCANnak 66fok, amit 600as villával ad ki.
Junior T (2005) magassága... Na azt nem találom.
De tuti kisebb ennél. Ezért 66foknál valamivel meredekebb lesz a fejcsõszög.
Semmi gáz.
#16383
Írta 2006. október 24. - 22:46
#16384
Írta 2006. október 24. - 22:26
én annó egyedül azt sajnáltam, hogy 100-as monóhoz nem gyártanak:(
dehát egy halott dologgal minek foglalkozni.
sok sikert a szerelgetéshez!
#16385
Írta 2006. október 24. - 22:25
#16386
Írta 2006. október 24. - 22:22
a 800 az 68/73-as monóhoz való.
a 805 pedig 78-83-ashoz.
láncvonal, és agyszélesség kevésbbé mérvadó ennél.
tehát továbbra is jó hajtókarod van.
#16387
Írta 2006. október 24. - 22:19
Segítsetek nekem légyszi, õrült nagy pánikba estem!Még régebben írtam ide egy Shimnao Saint hajtómû ügyébe amit a segítségetekkel sikeresen megoldottunk!Akkor az volt a szituáció hogy egy UMF Hardy 1 esbe szerettem volna tenni egy Saintet!A Saintnek két verziója van, az egyik az FC-M800 135 ös villasarutávhoz és 50 mm láncvonalhoz, a másik pedig az FC-M805 ami a 150 es sarutávhoz és az 57,5 mm es láncvonalhoz való!Namost a Hardyba kisakkoztuk hogy az FC-M800 as kell, ez sikeresen be is jött minden ok de most jön a probléma!Vázcsere!Most egy UMF Duncanem van aminek 150 es villasarutávja van!Nah akkor most mi a szituáció mert én már semmit nem értek?!Ami még érdekes lehet hogy a Hardynak a csapágyházszélessége 73mm volt a Duncannak pedig 68-as!Most akkor mocskosul ráb..tam vagy mi a megoldás, kérlek szépen segítsetek mert kicsit belebonyolódtam már !Elõre is köszönöm!
#16388
Írta 2006. október 24. - 19:01
Azért ennél én hosszabb életet kívánnék neki!egy biztos egy jo minosegu negyszogessel eleted vegeig elbringazol.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#16389
Írta 2006. október 24. - 17:48
akkor engem csúnyán átvágtak... :D mert az enyém majd egy kiló...
Ami eddig volt, na az leszabta a karomat. De ez...
#16390
Írta 2006. október 24. - 17:32
Megjött az integrált LXem is.
Pehelykönnyû!!!!!!!! Gyönyörû!!!!!!!
Holnap megy a gépbe. juhééééééé
én tegnap rendeltem meg, elvileg holnap vagy azután jön, nemtudom. és nekem majd csak tavasszal kerül bele, addig görgõre meg hóba jó még a mostani, azt úgy sem kell félteni...alig várom már, hogy megjöjjön:)
#16391
Írta 2006. október 24. - 17:28
...Pehelykönnyû...
akkor engem csúnyán átvágtak... :D mert az enyém majd egy kiló...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#16392
Írta 2006. október 24. - 16:12
Pehelykönnyû!!!!!!!! Gyönyörû!!!!!!!
Holnap megy a gépbe. juhééééééé
#16393
Írta 2006. október 24. - 16:06
Már lehet kapni a 2007-es Campa Record ilyen.Van is az a bizarr 2részes integrált karjuk ami középen kapcsolódik ilyen cikkcakkos illesztéssel. (mindkét kar egybe van nõve egy fél tengellyel)Nemtom árulják-e már, de láttam képet.
#16394
Írta 2006. október 24. - 16:04
A Campa meg nem tud mással érvelni... Bár ígérgetnek már évek óta vmi kurva nagy fejlesztést...
Van is az a bizarr 2részes integrált karjuk ami középen kapcsolódik ilyen cikkcakkos illesztéssel. (mindkét kar egybe van nõve egy fél tengellyel)Nemtom árulják-e már, de láttam képet.
A 4szöggel sztem csak az a baj, h szükségszerûen vékony a tengely, szal hajladozik. Maga a kapcsolódás a legtöbb felhasználáshoz bõven elég erõs. FR-DH vonalonnem vok otthon, gondolom oda nem. (Megj: örökhajtóshoz a 4szög a legjobb. A többi kotyogni kezd az oda-vissza rángatástól.)
#16395
Írta 2006. október 24. - 14:10
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#16396
Írta 2006. október 24. - 13:54
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16397
Írta 2006. október 24. - 13:15
#16398
Írta 2006. október 24. - 12:58
#16399
Írta 2006. október 24. - 12:56
A campa ezt állítja. Szerintem azért, mert vékonyabb a tengely ezért kisebb az erõkar, a súrlodás azonos, így kevésbé lassítja a tengelyt.miért?
középen kör az is. hogy milyen a tengely-hajtókar kapcsolat, a surlódásban nem számít.
A sebesség mindent megold.
#16400
Írta 2006. október 24. - 12:49
középen kör az is. hogy milyen a tengely-hajtókar kapcsolat, a surlódásban nem számít.