Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#16421
Posted 2006. October 20. - 21:35

#16422
Posted 2006. October 20. - 21:31

Hát, igen... Az én tapasztalatom:Az van, hogy elgörbült a tengely (csámpás a hajtásoldalon+lötyög is). Mindez úgy, hogy úgy igazából egyszer voltam vele hegyen...
Ezenkívül túl széles (55mmes láncvonal), nagytányérra nem lehet felváltani vele, és középtányéron is keresztbe áll a lánc.
Túlzottan merevnek sem mondanám. Viszont nehéz. A lánc egyszer esett le, jó felszántotta a lekvár alu házakat. Csapágytömítés sincs gyakorlatilag. Állandóan utána kell húzni a csavart.
Egyszóval pocsék szerkezet. (ja ez két szó volt)
Már megrendeltem az integrált LXet 20ruppáért.
Maga a monoblokk nem lenne roszz de tényleg nagyon kint van és nem könnyû, és a bal karral nekem az van hogy rátépem izomból, és minden szuper, de ha rálépek "löttyen" egyet lefele, (mintha azok a vackok a karon, a bordák között nagyobb hely lenne mint a blokkon:S) nemhiszem hogy amiatt lenne mert szétb@sztam volna, mert nem ugrálok, és "hegyen se voltam" Aztán simán karlehuzo nélkül le lehetett venni (kb 1 honapja most nemtom...) szóval ez sem normális.
Kicsit szomorú, de a Ruktion maga szerintem jó lenne ha nem lötyögne, majd megprobálom azt hogy berakok izét, kócot vagymit és hátha úgy beragadna egy életre... Nekem vált(nagy nehezen) le meg fel...
#16423
Posted 2006. October 19. - 11:43

úgy egy hónapja linkeltek nekem ilyet. olyan mint egy elsõváltó, ami nem tud mozogni...
Köszi, utánajárok!
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#16424
Posted 2006. October 18. - 21:29

Tényleg neked most mi van a ruktionoddal le lett cserélve? Nekem még mindig lötyög a bal kar...
Amugy én télen is nyomom, és kopik sajna:S
Az van, hogy elgörbült a tengely (csámpás a hajtásoldalon+lötyög is). Mindez úgy, hogy úgy igazából egyszer voltam vele hegyen...
Ezenkívül túl széles (55mmes láncvonal), nagytányérra nem lehet felváltani vele, és középtányéron is keresztbe áll a lánc.
Túlzottan merevnek sem mondanám. Viszont nehéz. A lánc egyszer esett le, jó felszántotta a lekvár alu házakat. Csapágytömítés sincs gyakorlatilag. Állandóan utána kell húzni a csavart.
Egyszóval pocsék szerkezet. (ja ez két szó volt)
Már megrendeltem az integrált LXet 20ruppáért.
#16425
Posted 2006. October 18. - 21:05

Tényleg neked most mi van a ruktionoddal le lett cserélve? Nekem még mindig lötyög a bal kar...Közben eldõlt a kérdés:
LX+525
Nem vagyok grammfejû, viszont elég súlyos, így LX megfelelõ lesz szerintem. 525meg kihagyhatatlan annyiért.
Télen csak ha viszonylag száraz az idõ, akkor használom a gépet. Ilyen, hogy latyakban, sárban, na ilyen nálam nincs. (meg megvannak a ruktion tányérjai is)
Köszi!
Amugy én télen is nyomom, és kopik sajna:S
#16426
Posted 2006. October 18. - 19:12

Mi az a "láncleesésgátló"? Bocs, ha hülyeséget kérdezek, túl high-tech ember vagyok a klasszik megoldásokhoz.
úgy egy hónapja linkeltek nekem ilyet. olyan mint egy elsõváltó, ami nem tud mozogni...
#16427
Posted 2006. October 18. - 18:16

veszel 800Ft-os shimanot, a csavarokkal meg lehatárolod. bowden se kell, semmi...
#16428
Posted 2006. October 18. - 18:10

104-s vagy 110-s a hajtásod? No meg hány csavaros a hajtókar?Kellene egy kis segítség. Van egy országúti edzõgépem (monti az is), amirõl leszedtem a kis/középtányért, nomeg az elsõváltót. (minekaz...
) Az a gondom, hogy nagy kátyúk / vasúti sínek esetében hajlamos behajítani középre a láncot, egyenesen rá a középcsapágyházra. Deore váltó van rajta, ami lehet, hogy nem feszíti eléggé. Láncszemet félek kiszedni, mert akkor nincs az az isten, hogy hajlandó legyen egy 48/32-es keresztbeváltást tolerálni. Bár lehet, hogy az lesz, valahogy széthézagolózom a hátsó sort (Deore), s elfelejtjük a legnagyobb 4 tányért... Ötletek?
Egyébként mûa. Rockring. Pld. Blackspire C4 Big Ring Protector
http://www.blackspir...-ring-protector
#16429
Posted 2006. October 18. - 16:24

Tedd be középre a nagytányért (nem szúrja el a láncvonalat csak ha extra keskeny hajtómûved van, de akkor meg maradhat kint, mert olyan mintha középen lenne egy normálisnál) és ha még mindig leesik tedd vissza az elsõ váltót és fixáld a csavarokkal.
Tavaly az xt hátsóváltómmal volt egy olyan, hogy mentem lefelé egy keményebb lejtõn, a lánc a középsõ tányéron volt a lejtõ elején a végén meg külsõn kivül, nem tudott leesni, mert megfogta az elsõváltó meg a hajtókar.
A sebesség mindent megold.
#16430
Posted 2006. October 18. - 16:01

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#16431
Posted 2006. October 18. - 15:41

de akkor inkabb vmi kis helyes terelot fabrikalj oda
vagy lehet a regi lancleesesgatlo jo oda
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#16432
Posted 2006. October 18. - 15:29

Láncszemet félek kiszedni,
nekem halványan segített amikor csak középtányér volt fenn, de nem volt végleges megoldás.
nem hiszem, hogy a hátsó váltók feszítésében túl nagy különbség lenne, de megpróbálhatod a szögállító csavart a váltótartó fülnél megfeszíteni, ha még lehet.
igazából én asszem visszaraknám az elsõ váltót fixre belõve, mint ahogy nekem is ajánlották annó (azóta mondjuk visszatértem három lánckerékre).
csak nem tudom, bowden nélkül be lehet-e állítani a végálláscsavarokkal oda ahova kell - ha a középtányér helyére teszed, akkor gondolom igen.
#16433
Posted 2006. October 18. - 15:07


GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#16434
Posted 2006. October 16. - 17:11

LX+525
Nem vagyok grammfejû, viszont elég súlyos, így LX megfelelõ lesz szerintem. 525meg kihagyhatatlan annyiért.
Télen csak ha viszonylag száraz az idõ, akkor használom a gépet. Ilyen, hogy latyakban, sárban, na ilyen nálam nincs. (meg megvannak a ruktion tányérjai is)
Köszi!
#16435
Posted 2006. October 16. - 17:07

telen mennyit nyuzod?
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#16436
Posted 2006. October 16. - 14:47

xt+525Szerintetek melyik lenne a jobb választás ugyanannyiért?
Integrált XT hajtómû+Deore 525 fékszett
Hayes 8" fékszett nuku hajtómû
Integrált LX hajtómû+Deore 525 fékszett (maradna lé)
Csak azért, mert a howitzer elgörbült und kikotyogósodott, de még megszorításokkal használható.
Köszi!
edit: Óriásit csalódtam a howitzerben, nem gondoltam, hogy ennyire pocsék lesz.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#16437
Posted 2006. October 16. - 14:44

Integrált XT hajtómû+Deore 525 fékszett
Hayes 8" fékszett nuku hajtómû
Integrált LX hajtómû+Deore 525 fékszett (maradna lé)
Csak azért, mert a howitzer elgörbült und kikotyogósodott, de még megszorításokkal használható.

Köszi!
edit: Óriásit csalódtam a howitzerben, nem gondoltam, hogy ennyire pocsék lesz.
#16438
Posted 2006. October 11. - 20:14

#16439
Posted 2006. October 11. - 20:07

#16440
Posted 2006. October 11. - 19:58

úgy nézem, a Saint a hátsó tengelyre megy, nem pedig a váltópapucsra... ez információ esetleg?
Igen, tudom, agy is van hozzá, csak nem fér el a hegesztéstõl a váltó.
2005 ös váz

Neked thez mien váltód van a nagybicón, ha nem titok ?
(tudom ez nem apró de nem kell vlakinek ?)

a zsenik átlátják a káoszt