Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#15901
Írta 2007. január 30. - 13:46
Szóval jó munkát!
#15902
Írta 2007. január 29. - 22:28
Ja es amugy jo iranyba tekertem, amennyire en tudom a jobb oldali az balos menetes!
A furasra meg kivancsi vagyok mert ilyen kemeny acelt nem lattam meg eletemben, a hidegvagonak elvette az elet rendesen! Ez a szar a Cr Mo vazakban hogy korrodalodnak es ossze rohad, ezt egy aluvaz nem csinalta volna soha!
Kivancsi vagyok hogy mi lesz ennek a bringamento akcionak a vege!
#15903
Írta 2007. január 29. - 20:36
Meg lehet még próbálkozni melegítgetõs módszerrel, vagy tényleg szétfúrod.
Ja és mi az az angybátyám?
A sebesség mindent megold.
#15904
Írta 2007. január 29. - 20:20
#15905
Írta 2007. január 29. - 20:04
Na szoval vettem egy hasznalt Cr-Mo vazas Scott montit kb '85 ehjarat es szedszettem mert voltak rajta dolgok amik cserere szorultak, tobbek kozott a monoblokk is. Na persze a vaz meg az alkatresz jol ossze volt gyogyulva mint allat, azot is legalabb egy hetet csavarlazitoban(a vaz tele volt toltve). Egy heti aztatas utan le tudtam szedni nagy kinlodas aran a bal oldali muanyag cseszet. Nekifogtam a jobb oldalinak, meg se nyikkant, probaltam satuba fogni a szerszamot es a vazat forditani akkor semm ment sot sikerult a szerszamot is elcseszni. Na akkor felidegesitet szedszedtem az egeszet, ki a tengelyt, csapagyat es a jobb oldali cseszenek a peremebe sarokcsiszoloval vatkat vagva hidegvagoval probaltam lefele utogetni de nehogy azt higyetek hogy megindult nem beszelve arrol hogy a monoblokk valami olyan kurva acelbol van hogy kemenyebb mint a gyemant. Na erre nem tudtam en se meg a lakatos angybatyam se hogy kopjunk vagy mi a fene. Most utolso megoldaskent megprobaljuk majd kifurva elveknyitani az anyagat a monoblokknak es hatha igy majd megindul.
Ha valakinek van otlete szivesen varom! Mondjuk arra is gondoltam hogy hagyom az egesz vazat az ocskavasnak.(de ez nem vallna ram!
#15906
Írta 2007. január 29. - 16:37
#15907
Írta 2007. január 29. - 16:08
Minden elismerésem! Én ehez lusta vagyok meg most olyan sziszifuszi munkának is tünne, hiszen csak sarazás van. Persze nem azt akarom mondani, hogy nem Te csinálod jobban. Én 50km-enként láncot olajozok. Eddig még nem tapasztaltam, hogy ezt a minimális gondoskodást a funkcionalitás bánná.
Láncot nincs értelme olajozni, ha koszos. Egy rendesen kent lánc simán fut 500 kilcsit. Kivéve az ultranagy posványt, de az más tészta.
Én se szerettem túl gyakran pucolgatni, csak miután pár hajtásrendszert megzabált már a kosz, rájöttem, hogy megéri. Érts - sokkal több meló megkeresni a pénzt egy új fogsorra (stb), mint amennyi lemosni rendesen és viszonylag sûrûn.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#15908
Írta 2007. január 29. - 15:46
kattints a képreKösz-kösz!!
Még egy hülye kérdés: kézzel is szétjön, vagy csavarhúzó, vagy egyébtechnik?
#15909
Írta 2007. január 29. - 15:33
Attól függ. Terepgépemen mondjuk 4-500 km-enként mostom vegytisztára vagy sarazásonként
Minden elismerésem! Én ehez lusta vagyok meg most olyan sziszifuszi munkának is tünne, hiszen csak sarazás van. Persze nem azt akarom mondani, hogy nem Te csinálod jobban. Én 50km-enként láncot olajozok. Eddig még nem tapasztaltam, hogy ezt a minimális gondoskodást a funkcionalitás bánná.
#15910
Írta 2007. január 29. - 15:16
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#15911
Írta 2007. január 29. - 15:07
Kösz-kösz!!
Még egy hülye kérdés: kézzel is szétjön, vagy csavarhúzó, vagy egyébtechnik?
#15912
Írta 2007. január 29. - 14:54
#15913
Írta 2007. január 29. - 14:50
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#15914
Írta 2007. január 29. - 12:48
egy láncbontó, pár imbusz, olaj meg egy kis brigeciol ára azért nem egy kertes házé ezért nem vinném szervízbe, pláne mert ez egy olyan dolog amit rendszeresen kell csinálni. de ha vasvillával hányjátok a pénzt vagy megbuktál technikából akkor irány a szervíz . ezt kb. bármelyik meg tudja csinálni
A jövõ útja a saját munkálkodás lesz, majd ha lesz szerszám, meg hely...
Vasvillánk sincs, de a hányás elõfordul.:cheers:
Nincs errõl vhol egy leírás, hogy lehet szét és össze?
#15915
Írta 2007. január 29. - 12:35
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#15916
Írta 2007. január 29. - 12:27
#15917
Írta 2007. január 29. - 12:18
Attól függ. Terepgépemen mondjuk 4-500 km-enként mostom vegytisztára vagy sarazásonként, az oútin simán kibír 1000-et is. A tisztítás során láncot is szoktam forgatni, s akkor már azt is lemosom / bekenem rendesen.
Most van benne kb. 1100, inkább aszfalt de esõt is kapott párszor...
Nem értek hozzá, meg szerszámaim sincsenek, melyik szervízt javasoljátok Bp.? És mennyi pénzbe fáj?
(persze a meghajtás többi részével együtt tisztulna)
#15918
Írta 2007. január 29. - 11:58
ug hg ig
ig nemtom van-e mostansag
az vhogy mindig az also csoportok szintjen volt ha jol emlekszem
amolyan legyen nekik is vmi hangzatos dolog aminek orulhetnek.
ug kiba szeles
ig hg kb azonos
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#15919
Írta 2007. január 29. - 11:42
#15920
Írta 2007. január 29. - 11:39
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás