sztem az xt tartósabb /ha van különbség/ meg precízebben is mûxikváltásteljesítmény, tartósságra gondolok ezalatt...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
Indította
Cybe
, 2003. július 27. 12:04
#14441
Írta 2007. július 18. - 14:09
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14442
Írta 2007. július 18. - 14:08
csak mert a mostani Deore elég gyengécske..Ha nem tudnád, mi van fent, szerintem nem vennéd észre...(más sem)...
#14444
Írta 2007. július 18. - 14:00
#14445
Írta 2007. július 18. - 13:59
mért lenne gyengébb ?XT mennyivel gyengébb , mint az Lx?/hátsóváltó/
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14446
Írta 2007. július 18. - 13:58
#14447
Írta 2007. július 18. - 13:37
meg a szín
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#14448
Írta 2007. július 18. - 13:33
ugyan az...
annyi hogy az lx nincs 2 tanyer + rockring komboval, hone meg van.
annyi hogy az lx nincs 2 tanyer + rockring komboval, hone meg van.
"You want touch the sky? Fuck a duck and try to fly!"
#14449
Írta 2007. július 18. - 13:31
sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy hajtómû vásárlás elött állok és Hone hajtómûre gondoltam (dirt street és néha DH felhasználás miatt) és most nézem a neten az LX Hollowtech hajtómûve olcsóbb és létezik hogy egy az egyben ugyanaz lenne?
Mit tudtok errõl?
és mit gondoltok a Hone-ról és az LX hajtómûrõl?
Köszi Atti
Olyan kérdésem lenne hogy hajtómû vásárlás elött állok és Hone hajtómûre gondoltam (dirt street és néha DH felhasználás miatt) és most nézem a neten az LX Hollowtech hajtómûve olcsóbb és létezik hogy egy az egyben ugyanaz lenne?
Mit tudtok errõl?
és mit gondoltok a Hone-ról és az LX hajtómûrõl?
Köszi Atti
#14450
Írta 2007. július 18. - 00:08
a lényeg az h mezei rapidfire karral is lehet használni a top normál vagyis forditott állású hátsó váltókat is. de ez itt off van váltás topic...
#14452
Írta 2007. július 18. - 00:01
#14453
Írta 2007. július 17. - 23:30
a hivatalos shimano ajanlas szerint a DualControlhoz a forditott mukodesu, a Rapidfirehoz pedig az egyenes mukodesu valto dukal. Ehhez kepest nekem Rapidfire van Rapidrise valtoval, es a kovetkezo gepen is az lesz. Mert tokeletesen muxik
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#14454
Írta 2007. július 17. - 21:35
#14455
Írta 2007. július 17. - 21:24
sram gyárt fordított irányú váltót??
és ugy tudom a dual controlhoz kell forditott irányu váltó..vagy valami hasonló probléma merült fel a múltkor az egyik "elvtársnak"...
konkretizálom: shimano alivio pöcköõs váltókar nem dual controll és láttam egy forditott irányu xt-váltót...erre irányult a kérdés..
köszönöm a módosító gomb felhivására irányuló szavakat! azóta állandóan használom :D
kösz a válaszokat mösziõk
és ugy tudom a dual controlhoz kell forditott irányu váltó..vagy valami hasonló probléma merült fel a múltkor az egyik "elvtársnak"...
konkretizálom: shimano alivio pöcköõs váltókar nem dual controll és láttam egy forditott irányu xt-váltót...erre irányult a kérdés..
köszönöm a módosító gomb felhivására irányuló szavakat! azóta állandóan használom :D
kösz a válaszokat mösziõk
#14456
Írta 2007. július 17. - 15:27
ezt múltkor találtam, miközben (nem elõször) olvasgattam hajtókarhossz témában: http://www.zinncycles.com/cranks.aspx
a lényeg, hogy a fószer (asszem 2 méter körüli) 200 millis körüli karokkal teker (persze ehhez egyedi vázakat), és kiröhögi, hogy a gyártók csak +/- 5mm differenciával állítanak elõ hajtókarokat. /vagy a kiröhögõs az másik link volt? bocs, már nem emlékszem. ez a másik: http://www.nettally....mk/crwives.html /
végülis a 175 és 170 között csak +3% van...
mindegy, nem vitázni akarok, csak érdekességnek hoztam fel.
a saját tapasztalataim még mindig nem elég mélyrehatóak, hogy merjek nyilatkozni a 170 -> 175 váltásról...
a lényeg, hogy a fószer (asszem 2 méter körüli) 200 millis körüli karokkal teker (persze ehhez egyedi vázakat), és kiröhögi, hogy a gyártók csak +/- 5mm differenciával állítanak elõ hajtókarokat. /vagy a kiröhögõs az másik link volt? bocs, már nem emlékszem. ez a másik: http://www.nettally....mk/crwives.html /
végülis a 175 és 170 között csak +3% van...
mindegy, nem vitázni akarok, csak érdekességnek hoztam fel.
a saját tapasztalataim még mindig nem elég mélyrehatóak, hogy merjek nyilatkozni a 170 -> 175 váltásról...
#14457
Írta 2007. július 17. - 12:10
Mûködni fog. Lehet módosítani az üzenetet, majd próbáld ki.
Lassú vagyok.
Lassú vagyok.
A sebesség mindent megold.
#14458
Írta 2007. július 17. - 12:09
Módosít gomb. Nagyon hasznos találmány.
Igen mûködik. Mindegyik mindegyikkel.
Amugy milyen pöckölõs? Mindegyiket pöckölni kell... RF, netán DC vagy esetleg EF?
Bár ha sram pöckölõs akkor nem mûxik shimano forditot váltóval (simával se), persze ha 1:1 huzásu.
Szoval a kérdés nem volt éppen konkrét
Igen mûködik. Mindegyik mindegyikkel.
Amugy milyen pöckölõs? Mindegyiket pöckölni kell... RF, netán DC vagy esetleg EF?
Bár ha sram pöckölõs akkor nem mûxik shimano forditot váltóval (simával se), persze ha 1:1 huzásu.
Szoval a kérdés nem volt éppen konkrét
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala