Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#13901
Írta 2007. november 01. - 01:22
#13902
Írta 2007. október 31. - 23:47
de most komolyan...ha van egy sokat érõ autót, akkor azt neked kín elvinni lemosatni, ami kb fél órába kerül?
nekem a legsárosabb helyzetbõl is max 20 perc letakarítani a bringát. magasnyomásúval lemosom, csapágyakra figyelek, áttörlöm egy nagy ronggyal, láncot letörölgetem, ha kell, leszedem (patentszem;), berakom LB-hígítóba, hadd ázzon addig, amíg pucolom a többi részt. aztán lánc letöröl, felrak, szemenként beolajoz és tádámm.
persze vitrinbringa tisztaságú így sem lesz, de legalább meg van pucolva.
#13903
Írta 2007. október 31. - 23:42
#13904
Írta 2007. október 31. - 23:39
RAUH-Welt
B E G R I F F
#13905
Írta 2007. október 31. - 23:22
Rohlofflétezik megoldás a sár ellen? mit lehet tenni? (azon kívül hogy nem megyek bringázni)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#13906
Írta 2007. október 31. - 23:10
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#13907
vendég_Track7_*
Írta 2007. október 31. - 23:06
Elegem van a lánc koszolódásából. Hiába van 30.000 Ft-os váltóm ha ugyanolyan rosszul vált ha telemegy agyaggal mint az alivio. létezik megoldás a sár ellen? mit lehet tenni? (azon kívül hogy nem megyek bringázni)
lehet ezt most fölösleges volt beírni, de bosszantó hogy 1 rakáspénzért veszek bringát , tekerni is kell és még pucoljam is.
#13908
Írta 2007. október 31. - 21:39
huhhh...izlések és festések...:wtf:
nem rossz ez!
1-2 hét, és elkészül húgom bicója..na annak is lesz egyfajta színvilága
#13909
Írta 2007. október 31. - 21:35
#13910
Írta 2007. október 29. - 22:13
#13911
Írta 2007. október 29. - 22:12
a zoogie-t nekemis kinálták 3-ért a b+ norma meg 1600 eggyértemlû volt hogy a b+.
egyedul truvát ne vegyél mert abba semmi tömítés nincs
#13912
Írta 2007. október 29. - 21:56
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#13913
Írta 2007. október 29. - 10:32
race face evolve dh monoblokk passzolna truva hajtókarral(blaze v. holzfeller)?thx
#13914
Írta 2007. október 27. - 19:25
#13915
Írta 2007. október 27. - 19:15
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#13916
Írta 2007. október 27. - 19:07
téli biciklire milyen hajtómûvet meg monoblokkot ajánlotok?lehetõleg ne a legdrágábbat mert igyis rosszul állok anyagilag.
apróban keress valami 4szöges aliviot vagy valamit, cserélhetõ tányér legyen, akkor az jó lesz még késõbb is...monoblokkból meg a legolcsóbb B+/shimano is jó, 4szöget egész addig lehet használni, amyg a golyók nem hullanak kifele..téli bringára tökéletes.
#13917
Írta 2007. október 27. - 18:41
Az új xt hajtómû középtányérjának kopásáról vannak már tapasztalatok? Nem tudom, hogy megér-e +6e-t a régi xt-hez képest.
ez bizony engem is érdekelne!
08 XT hajtókar tulajdonosok figyelem! számoljatok be
#13918
Írta 2007. október 27. - 17:34
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#13919
Írta 2007. október 27. - 17:32
A sebesség mindent megold.
#13920
Írta 2007. október 23. - 10:49
Egy HG-50 shimano lesz valószínûleg. Láttam HG70-es 7s koszorút is, de az már egy szinttel erõsebb mint hajtómû lánctányérjai. Ez nem gond, ha együtt szokás cserélni a középsõ lánctárnyért, láncot és a fogaskoszorút? Mivel ha fogaskoszorú erõsebb anyagból van, az késõbb kopik el, mint középsõ lánctányér elõl.