Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#13821
Írta 2007. november 29. - 04:27

A leírásokban nem találok különbséget és az akciós áruk is
szinte megegyezik.
XT-s fogaskoszorú használata esetén az XTR-s lánc javít valamit a váltáson ?
A Sram üreges csapú lánca használható az XT lánc helyett ?
#13822
Írta 2007. november 28. - 11:07

#13823
Írta 2007. november 27. - 21:38

ha télen nem nagyon használnád, akkor ajánlom, szépen forog ennyi pénzért...
#13824
Írta 2007. november 27. - 21:35

Dictát téli használatra hanyagolnám, gyak. naponta kell olajozni, hogy ne zörögjön. Shimano racsni 3-4000 HUF jobban bírja.
télen nem is szándékozom nagyon használni.

#13825
Írta 2007. november 27. - 20:38


#13826
Írta 2007. november 27. - 19:40

pc 48 al megy.
16 osba sztem van sima is meg vastagabb ss láncos profilú is.
14 es meg gyanítom h csak SS lánccal lesz jó.
de ha feltennél egy képet az sokat segitene

#13827
Írta 2007. november 27. - 19:35

ha találgatást kértem volna, akkor azt írtam volna - nekem egy konkrét válasz kell, hogy jó e a lánc vagy kell valami különleges, és mivel itt jópár embernek van SS-e, illetve ért hozzá, ezért bátorkodtam megkérdezni.
egy sima igenre, illetve nemre vagyok kíváncsi, az utóbbit pedig követhetné pár tipp/tanács, hogy akkor mégis mit kell vennem, illetve hogy miért nem jó.
amúgy nemtudom, ránézésre nem tûnik vastagabbnak.
#13828
Írta 2007. november 27. - 19:08

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#13829
Írta 2007. november 27. - 19:01

ehhez így kell valami különleges lánc, vagy elég az a sima 8 sebességes PC48 SRAM, ami itthon van a fiókban - természetesen megrövidítve, illetve amennyibn szükséges, akkor egy Point 2 görgõs láncfeszítõvel feszítve?
#13830
Írta 2007. november 24. - 23:59

A sebesség mindent megold.
#13831
Írta 2007. november 22. - 11:06


#13832
Írta 2007. november 21. - 23:24

de hagyjuk abba az offot.bocsi:)
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#13833
Írta 2007. november 21. - 22:13

#13834
Írta 2007. november 21. - 22:11


'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#13835
Írta 2007. november 21. - 21:43

én végigjártam mindet anno a 6ostol kezdve...

#13836
Írta 2007. november 21. - 21:39

/még mindig 7es rendszerrel járok, csak má nem kapni értelmes kiosztású 7es kazit, így mindig bontanom kell.../
#13837
Írta 2007. november 21. - 21:15

Nem láttam még egymás mellett, 8as és 9es rendszert..
de öszintén. ha a lánc vékonyabb, méris lenne ugyanolyan vastag a lánckerék?
józan ész srácok...
a 7s/8s csereszabatos, a többi nem.
Szétszedtem a 9es Sram 7.0 soromat és a 8as 3.0 soromat, lemértem az összes fogaskereket, a tolómérõ nem hazudik. Mind egyforma vastag, csak más a felületkezelés.

Lehet, hogy a józanész mást diktál, de szerintem olcsóbb egyforma vastag fogaskerekeket gyártani, aztán azokat kategóriánként más felületkezeléssel ellátni és a fogozatok számának megfelelõen kitávtartózni.
#13838
Írta 2007. november 21. - 20:30

márpedig nagyságrendileg azonosak a 8as ill 9es sorok lánctányér vastagságai. csak mivel a 9esen közelebb vannak egymáshoz a tányérok ezért kell a vékonyabb 9es lánc.
CJ mit akarsz már 11es rendszerrel?![]()
én még nem hallottam rola...
10-es sincs még normálisan montin csak 1-2 cyclocorrsonak van.
szerintem felesleges
#13839
Írta 2007. november 21. - 20:14

Nem láttam még egymás mellett, 8as és 9es rendszert..
de öszintén. ha a lánc vékonyabb, méris lenne ugyanolyan vastag a lánckerék?
józan ész srácok...
márpedig nagyságrendileg azonosak a 8as ill 9es sorok lánctányér vastagságai. csak mivel a 9esen közelebb vannak egymáshoz a tányérok ezért kell a vékonyabb 9es lánc.
CJ mit akarsz már 11es rendszerrel?

én még nem hallottam rola...
#13840
Írta 2007. november 21. - 19:52

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960