7070 Ft a Truvativ. Nem bírja?Valaki tudja estleg, hogy truva gxp hajtókarhoz mennyire kompatibilis Shimano vagy Race Face integrált középcsapágy?
Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#13081
Írta 2008. április 11. - 22:19

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#13082
Írta 2008. április 11. - 22:17

Az Enduro forks-nak van, teljes szettben kerámiás, illetve külön, csak maga a standard csapágy garnitúra:
http://www.endurofor....com/id191.html
http://www.endurofor....com/id193.html
Köszi szépen
#13083
Írta 2008. április 11. - 22:13

A sebesség mindent megold.
#13084
Írta 2008. április 11. - 22:01


#13085
Írta 2008. április 11. - 21:40

Semennyire. Kibányászod a csapágyakat és körbenézel a csapágy boltokban, vagy marad a gyári, illetve más gyártóknál kell nézelõdni.Sziasztok
Valaki tudja estleg, hogy truva gxp hajtókarhoz mennyire kompatibilis Shimano vagy Race Face integrált középcsapágy?
Az Enduro forks-nak van, teljes szettben kerámiás, illetve külön, csak maga a standard csapágy garnitúra:
http://www.endurofor....com/id191.html
http://www.endurofor....com/id193.html
#13086
Írta 2008. április 11. - 21:21

Valaki tudja estleg, hogy truva gxp hajtókarhoz mennyire kompatibilis Shimano vagy Race Face integrált középcsapágy?
#13087
Írta 2008. április 07. - 22:40

a kérdésem az lenne, h pár napja leszállt a bal hajtókarom és hogyan lehetne ezt orvosolni.
tünetek: azt vettem észre, h elkezdett riszálni a hajtókar amitõl kilazult a csavar és leesett. a hajtókarba a középsõ tengely(mi a neve?!) több menetet, bemélyedést vágott a riszálás miatt.
ezt vajon otthon meg lehet berhelni v csak az új hajtókar a megoldás?
That's all folks!
160 mm-es Avid tárcsa eladó
#13088
Írta 2008. április 07. - 20:38


Kotyog a mono... ELmenne a Maggi, vennék fajin XT hajtómûvet.

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#13089
Írta 2008. április 07. - 19:40

Én pl mindet belehajlítom. Mindet. Tényleg mindet. Legmerevebb tányér, hajtómû, tengely, stb, nem számít. (mondjuk a mértéke egyáltalán nem ugyanaz)
jelentem én is ezt gondoltam. (xt-t én is bele tudom hajlítani ha nagyon akarom.)
de ahogy mondtad jóval nehezebb...(mint pl egy négszögest)
és ha te kussolsz akkor én kijelentem: sh hajtómüröl rossz: papir lánctányérok

#13090
Írta 2008. április 07. - 17:52


GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#13091
Írta 2008. április 07. - 17:35

X
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#13092
Írta 2008. április 07. - 17:24

#13093
Írta 2008. április 07. - 13:22

ja négyszögest könnyü belehajtani, de nem azt hinni h integráltat nem lehet!
Én pl mindet belehajlítom. Mindet. Tényleg mindet. Legmerevebb tányér, hajtómû, tengely, stb, nem számít. (mondjuk a mértéke egyáltalán nem ugyanaz)
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#13094
Írta 2008. április 06. - 22:10

Tanulsz, azé' nem jössz Közvetlen Kommunikácijóra?
Off end.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#13095
Írta 2008. április 06. - 22:05

#13096
Írta 2008. április 06. - 22:02


'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#13097
Írta 2008. április 06. - 21:41

Milyen súlykülönbség lehet egy négyszögtengelyes deore hajtómû és egy új integrált tengelyes xt között? Nagyságrendileg érdekel nem grammra pontosan
én azt mondanám hogy nem is a súlykülönbség a lényeg.
anno mikor én is négyszögessel toltam nem nagyon tudtam elképzelni h mekkora a különbség integrált és négyszöges között merevségben. hát simán érezhetö..
a nagyobb q faktor meg az elején idegesítö lesz, de picit nagyobb terpeszbe kell tekerni és akkor térdfájdalom nélkül szépen meg lehet szokni az integráltat (is)

#13098
Írta 2008. április 06. - 21:08

országúti, de a campa lehet tud valamit ilyen téren, aki még mindig fejleszt és ad ki négyszöges hajtómûvet+monot, holott a shimano belépõ kategóriájában is van már integrált.
Mégis mit tudnak fejleszteni egy nyomorult 4szöges monón? Alucsésze, mélyhornyú csapágy (esetleg kerámiából, hogy drágább legyen), és titántengely. Mondj könnyebbet, ami olcsó... Lehet, hogy nincs sok értelme több 10ezerért monoblokkot venni, ha az árából megvan a könnyebb és merevebb hajtómû.
#13099
Írta 2008. április 06. - 21:03

Attól függ, hogy milyen monoblokkot használsz a 4szöges hajtómûvedhez, meg persze tányér és csavar anyaga is bejátszik. Ha nem titántengelyes monoblokkod van, és nincs minden tányér és csavar alura lecserélve, szerintem akkor is van különbség. Saccperkábé 100-200g is lehet a különbség.
országúti, de a campa lehet tud valamit ilyen téren, aki még mindig fejleszt és ad ki négyszöges hajtómûvet+monot, holott a shimano belépõ kategóriájában is van már integrált.
#13100
Írta 2008. április 06. - 20:54

Milyen súlykülönbség lehet egy négyszögtengelyes deore hajtómû és egy új integrált tengelyes xt között? Nagyságrendileg érdekel nem grammra pontosan
Attól függ, hogy milyen monoblokkot használsz a 4szöges hajtómûvedhez, meg persze tányér és csavar anyaga is bejátszik. Ha nem titántengelyes monoblokkod van, és nincs minden tányér és csavar alura lecserélve, szerintem akkor is van különbség. Saccperkábé 100-200g is lehet a különbség.