Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#12661
Írta 2008. május 30. - 21:32

#12662
Írta 2008. május 30. - 21:23

így van, az alfine sem ht, csak simán integráltHamár így benne vagytok, alfine sem ht ugye?
Illetve alfine rendszer esetén, h lehet használni elõl 2 tányért? Mert van a szetben bal oldali váltókar is, láncfeszítõ "kimozogja"?
Alfine-t 9-es lánccal favorizálja sh, használható mással?
lehet használni mind a két tányért, alfine váltókar van hozzá, alfine szettes elsõváltót viszont nem láttam sehol hozzá (attól még lehet lesz majd), így bizonyára aki váltóval akarja majd használni, annak más termékcsalád után kell nézni elsõváltó téren
az összes shimano meghajtáshoz a gyár a saját láncát,sorját ajánlja, aki még nem keresztezte a srammal annak marketingnek tûnhet ez a kijelentés. én már kipróbáltam sok kombinációt, és váltás minõségén, érzésén tényleg észrevenni ha esetleg a fogsor,lánc márkája különbözik.
9-es rendszerhez vannak a tányérok, de bizonyára 8-as lánccal is fog mûködni
van aki már használja az alfine hajtómûvet itt a fórumon (asszem tamaska, de nem biztos hogy õ)
#12663
Írta 2008. május 30. - 20:45

#12664
Írta 2008. május 30. - 20:33

ami most LX az montisoknak, az az pedig SLX lesz. En azt hittem hogy a Hone helyett lesz, de nem. inkabb mellette. mint a saint - xt.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#12665
Írta 2008. május 30. - 15:18

A leendõ LX mi lesz? LX, nem SLX.
Illetve alfine rendszer esetén, h lehet használni elõl 2 tányért? Mert van a szetben bal oldali váltókar is, láncfeszítõ "kimozogja"?
Alfine-t 9-es lánccal favorizálja sh, használható mással?
#12666
Írta 2008. május 30. - 13:42

OK :prosze:
De akkor ezt hogy kell értelmezni?:
Hollowtech II
technology
Yes
Hollowtech
Crank Arm
Yes
pusztán elírás, ha megnézed a többit, ott pl ki van húzva
ha ht2 lenne akkor azon nyomban rákerült volna a ht2 logo, nembeszélve arról hogy akkor ht2-nek reklámoznák, nem pedig két részes integráltnak, hogy a laikus is lássa találgatás nélkül hogy mirõl van szó.
lehet közel van egy ht2-es lx súlyához, de ezt mással érték el, nem ht2vel
#12667
Írta 2008. május 30. - 13:32

én ezt úgy tudom hogy van a HT1 és van a HT2
a HT1 a sima régi monoblock+hajtómû kombóknál van (octa,négyszög) ez is üreges, de nem integrált. 1995-ben lett elõször
a HT2 meg az integrált, és üreges is egyben. 2002 - tõl
ezt a hajtómûveken elhelyezett logóval lehet bizonyítani, de a 07-es shimano nagykatalógus 16. oldalán is ott van
szóval az új deore nem üreges, csak simán integrált lett a tengelye
OK :prosze:
De akkor ezt hogy kell értelmezni?:
Hollowtech II
technology
Yes
Hollowtech
Crank Arm
Yes
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#12668
Írta 2008. május 30. - 13:07

a HT1 a sima régi monoblock+hajtómû kombóknál van (octa,négyszög) ez is üreges, de nem integrált. 1995-ben lett elõször
a HT2 meg az integrált, és üreges is egyben. 2002 - tõl
ezt a hajtómûveken elhelyezett logóval lehet bizonyítani, de a 07-es shimano nagykatalógus 16. oldalán is ott van
szóval az új deore nem üreges, csak simán integrált lett a tengelye
#12669
Írta 2008. május 30. - 12:56

Race, no Rest!
#12670
Írta 2008. május 30. - 12:53

HT- üreges karkialakítás
HT2- integrált tengely
A kettõ nem függ össze, egyszerû elnevezés.
Ezt hittem annó én is, de nem így van.
(Miért hívnák "üreges technika 2"-nek az integráltságot?

Eddig ugye az LX tõl felfelé eddig minden HT 2 volt, hiszen integrált is, meg üreges is, de most hogy kidobták a montik között a deorét, így ez a sima, "2 Piece Crankset" nevet kapta alapból, nem HT2-t.
Illetve a régebbi kompakt FCR600, és FCR550 sem HT2 néven szerepelt.
Illetve az FC4500 sem

Na?

#12671
Írta 2008. május 30. - 12:38


#12672
Írta 2008. május 30. - 07:41

Tényleg külön írják:
Hollowtech II
technology
Yes
Hollowtech
Crank Arm
Yes
(Ez spec a FC-M533-LK adatlapján van; elvileg integráltnak és üregesnek kéne lennie)
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#12673
Írta 2008. május 29. - 23:26

HT2- integrált tengely
A kettõ nem függ össze, egyszerû elnevezés.
Race, no Rest!
#12674
Írta 2008. május 29. - 22:24

Az octalink, négyszöges hajtómûvek ht2 mivolta nem is volt kérdéses, így szerintem felesleges olyanokat linkelgetni.
#12675
Írta 2008. május 29. - 22:17


Kiváncsivá tettél, holnap utánanézek, amennyire tudok.
#12676
Írta 2008. május 29. - 22:11


Élõben nem láttam; csak a kérdésre választ keresni felmentem a honlapra :prosze:
FC-M533-LK:
"Hollowtech II
technology
Yes"
Model No.
FC-M533-LK*1
FC-M533-SK*2
*1:Black Version *2:Silver Version



(530,531ben is van elvileg)
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#12677
Írta 2008. május 29. - 22:07


Gyõzz meg, hogy az igazság tényleg odaát van.
Mind1, on.
#12678
Írta 2008. május 29. - 22:02

Azt látom hogy abtûkben van a megoldás, nem a számban, de fentebb is írtam... (K betû)
FC-M533-LK
akkor olvass tovább:)
L= a hajtómû színe
K= nadrágszár védõ van rajta
#12679
Írta 2008. május 29. - 21:59

erre utalok...
de Pite láthat valamit, amit mi nem.
Azt látom hogy abtûkben van a megoldás, nem a számban, de fentebb is írtam... (K betû)
FC-M533-LK
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#12680
Írta 2008. május 29. - 20:34

firex egy évig volt, a stylo most van egy hónapja, de nem volt igazán idõm hajtani még, szóval max egy 200 van benne. firex is jó volt, de a stylo érezhetõen merevebb. és oldalra egyik sem hajlik, mint az octás deore. azzal is van tapasztalat, télen olyannal edzettem egy kicsit. elhiszem, hogy szar a capágy, de nekem nem volt még vele problémám.Mióta hasnyálod? Tapasztalat? (Jöhet priviben is).
Szépnek szép, könnyû is. Csak a HT-hez mért merevsége aggaszt, ill. az hogy milyen minõségû csapággyal adják. Ja igen. És az alkatrész (csapágy)-ellátottság.
Sh hajtómûveknél azért van egy sejthetõ (jó) minõség és ugye a szervizháttér...