Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#11421
Írta 2009. február 19. - 08:37

Igen egy "s" el írják tudom, csak megszaladt az "s":)
#11422
Írta 2009. február 18. - 22:53

Sziasztok!
Vettem egy Syncross lánckerékvédõt( http://ebike.hu/term...rockguard/5184/ )Írták hogy adnak hozzá csavart,de nem adtak.A gyári csavar pedi túl rövid.Lehet kapni hosszab lánckerék csavart?
egyreszt irnek az ebikenak egy emailt elso korben. ha mar irjak hogy csavarokkal adjak akkor ne sporoljak mar le
amugy pedig a syncros az egy s a vegen. de ra is van irva...

Krva nehéz az a BBB sor, de amúgy mûködni fog...
hasonlo aru shimano vagy sram sokkal konnyebb? ketlem
RAUH-Welt
B E G R I F F
#11423
Írta 2009. február 18. - 22:30

De legalább olcsó... edzésre kéne, meg ha mennék véletlenül, akkor országúti versenyre...
#11424
Írta 2009. február 18. - 22:09

#11425
Írta 2009. február 18. - 22:07

ezzel: http://ebike.hu/term...anc/9-seb/3263/
egy Sram X7-es váltóval, meg egy Shimano XT 2008 kb. 3000-3500km-t ment hajtómûvel jó választás?
#11426
Írta 2009. február 18. - 21:21

Vettem egy Syncross lánckerékvédõt( http://ebike.hu/term...rockguard/5184/ )Írták hogy adnak hozzá csavart,de nem adtak.A gyári csavar pedi túl rövid.Lehet kapni hosszab lánckerék csavart?
#11427
Írta 2009. február 18. - 10:33

http://www.thethirdh...id=611408020528
http://www.thethirdh...id=611408020528
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#11428
Írta 2009. február 18. - 10:25

valamint mekkora lehet a különbség az integrált és octalinkesek közt a Q-faktorban?
köszi
ui.
kompakt országúti hajtókart (monoblokkal) keresek

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#11429
Írta 2009. február 16. - 20:27

(matricáz)
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11430
Írta 2009. február 16. - 19:39

Talán a Helicomatic? Az nem kazettás, hanem menetes rendszerû.
Race, no Rest!
#11431
Írta 2009. február 16. - 18:20

RAUH-Welt
B E G R I F F
#11432
Írta 2009. február 16. - 18:11

Létezik 5-os kazettás is meg 8-as menetes is (itthon).
Ezekben nagyon bizonytalan voltam. Meg nem láttam még ötös kazettást és nyolcas menetest.
Mindenesetre az infó jól jött(és utána is néztem).
Izomtéridõninja-geológus!
#11433
Írta 2009. február 16. - 17:45

#11434
Írta 2009. február 16. - 11:30

Azzal a réteggel óvatosan bánj!
Ha nagyon lekopik, akkor a tengely lötyögni fog a csapágy belsejében - érezni fogod.
Talán 3mm-nyi részen kopott le, és az sem teljes kerületén a tengelynek. Csak a hajtókar oldalán. Rég nem garis már. Még mûködik.
#11435
Írta 2009. február 16. - 11:02

Ha Cromo, vajh' meg lehet oldani valahogy az eloxálását a karnak úgy, hogy abból kimaradjon a tengely??
edit; http://bikemag.hu/sh...eus-xc-hajtokar CrMo...

#11436
Írta 2009. február 16. - 10:55

Azzal a réteggel óvatosan bánj!A szélesebb csapágy miatt a mûanyag porzárót nem tudod rendesen betolni és a tengelyt nem tudod átdugni rajta.
A tengelyre felvitt réteg leválása semmilyen problémát nem okoz. Évek óta használok olyat, de mûködik.
Ha nagyon lekopik, akkor a tengely lötyögni fog a csapágy belsejében - érezni fogod.
Ennek oka a beállt csapágy, és a tisztítás hiánya szokott leggyakrabban lenni. Ha garis idõn belül van, akkor érdemes bepróbálkozni talán a boltnál is..

#11437
Írta 2009. február 16. - 10:49

#11438
Írta 2009. február 16. - 10:23

Én úgy gondoltam, hogy meleg illesztéssel a tengelyre húzok két hüvelyt a csapágynál. Így a tengely már nem lötyögne. A porvédõ meg eltörött.Igen, mert azon keresztül dugod át a tengelyt. Ha az nincs, akkor a tengely kotyogna a csapágy belsõ gyûrûjében.

http://laciklon.fotoalbum.hu/index
#11439
Írta 2009. február 16. - 10:10

Szükséges a porzáró 2z-s csapágynál?
Igen, mert azon keresztül dugod át a tengelyt. Ha az nincs, akkor a tengely kotyogna a csapágy belsõ gyûrûjében.
#11440
Írta 2009. február 16. - 08:34

Szükséges a porzáró 2z-s csapágynál?A szélesebb csapágy miatt a mûanyag porzárót nem tudod rendesen betolni és a tengelyt nem tudod átdugni rajta.
A tengelyre felvitt réteg leválása semmilyen problémát nem okoz. Évek óta használok olyat, de mûködik.
http://laciklon.fotoalbum.hu/index