adott egy montiváz, és a hozzátartozó monoblokk 68/116?? (ez utóbbi mért adat...)
mtb hajtómûvel mûködik rendesen, viszont kétlánckerekes országúti hajtómûvet akarok rá, de így mindkét lánckerék piszok közel van a láncvillához (mivel már halott a monoblokk, ezért a kotyogása miatt hozzá is ér)
ezen lehet valahogy segíteni? montis és kétlánckerekes országúti hajtómûhöz más monoblokk való?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
Indította
Cybe
, 2003. július 27. 12:04
#11401
Írta 2009. február 23. - 21:05

#11402
Írta 2009. február 23. - 18:18

#11403
Írta 2009. február 23. - 18:01

#11404
Írta 2009. február 23. - 17:54

Én nem értem mire gondolsz. A régi hajtókar vagy az új? Meg az hogy "alatt" az se túl konkrét. Írhatnál típust is.
Valóban pontatlanul fogalmaztam, ilyen ha siet az ember.
A régire gondoltam.
Tipust sajnos nem tudok, de csináltam két képet.
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
#11405
Írta 2009. február 23. - 17:29

#11406
Írta 2009. február 23. - 17:26

Lenne egy kérdésem. Triálhoz, elölracsnival általában a nagy többség 18:15-ös áttételt válasz.
22-es elsõ tányérral, hogy tudom még elérni hátul ezt a könnyedségû (vagy hogy mondjam) áttételt?
Matekzseni, biztos ez?
22-es elsõ tányérral, hogy tudom még elérni hátul ezt a könnyedségû (vagy hogy mondjam) áttételt?
Matekzseni, biztos ez?

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11407
Írta 2009. február 23. - 16:49

Fotó esetleg?

Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#11408
Írta 2009. február 23. - 16:14

#11409
Írta 2009. február 23. - 16:13

Én nem értem mire gondolsz. A régi hajtókar vagy az új? Meg az hogy "alatt" az se túl konkrét. Írhatnál típust is.
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#11410
Írta 2009. február 23. - 11:22

Sziasztok
Négyszög tengelyes hajtómûvet cserélnék integráltra. A bal oldali hajtókar alatt van egy körmös csavar. Ezt gondolom ki kellene szednem. Azt szeretném kérdezni mielõtt szétbarmolnám, hogy ez melyik irányba oldódik? Hagyományos menet vagy fordított?
A válaszokat elõre is köszönöm.
Négyszög tengelyes hajtómûvet cserélnék integráltra. A bal oldali hajtókar alatt van egy körmös csavar. Ezt gondolom ki kellene szednem. Azt szeretném kérdezni mielõtt szétbarmolnám, hogy ez melyik irányba oldódik? Hagyományos menet vagy fordított?
A válaszokat elõre is köszönöm.
#11411
Írta 2009. február 21. - 18:28

Csepelen a Mali nagykerben van olyan 3 részes Mongoose BMX hajtókar+középrész 5e forint körül és simán belemegy a monti vázba is
#11412
Írta 2009. február 21. - 16:22

fogom és belerakom a menetes középrészbe az euro bb-t ?
nekem ez fura. annak bele kell ülnie 1 házba nem?
amit linkeltem azzal mi a helyzet?Amúgy a 3 részes kart énis tudom csak a középrész megoldás érdekel.
üdv
nekem ez fura. annak bele kell ülnie 1 házba nem?

amit linkeltem azzal mi a helyzet?Amúgy a 3 részes kart énis tudom csak a középrész megoldás érdekel.
üdv
#11413
Írta 2009. február 21. - 13:11

Miért nem vásárolsz egy olyan 3 részes BMX hajtókart, ami angol(EUR BB) középrészhez való?
Nem tudom honnan írsz, de ha BP, akkor Velvárt.
ha nem, akkor www.velvartbmx.hu
Felhívod õket, esetleg böngészed a honlapot, és pikk pakk megtalálod azt, amire szükséged van hozzá!
(manapság elég sok bmx-et is gyártanak ilyen középrésszel, ezért könnyü találni hozzá komplett hajtómûvet)
Nem tudom honnan írsz, de ha BP, akkor Velvárt.
ha nem, akkor www.velvartbmx.hu
Felhívod õket, esetleg böngészed a honlapot, és pikk pakk megtalálod azt, amire szükséged van hozzá!
(manapság elég sok bmx-et is gyártanak ilyen középrésszel, ezért könnyü találni hozzá komplett hajtómûvet)
#11414
Írta 2009. február 21. - 13:06

Sziasztok!
Annyi lenne a kérdésem ,hogy valakinek van fogalma arról hogy mi az az eszköz amivel a sima montis menetes hajtásból 3 csapágy + 3 részes hajtókaros BMX es hajtást tudok csinálni(Hajtókar - tengely - hajtókar)
Engem igazából az az átalakító érdekel,meg az, hogy hol lehet olyat kapni!
Illetve az, hogy abba milyen Középcsapágy megy, vagy pedig az már 1 olyan rendszer amiben alapból vannak csapik és csak a tengelyt kell átnyomni rajta(+ karok). Linkelek 1 et hogy ez-e az.
http://ebike.hu/term...t-csapagy/2883/
Elõre is köszönök mindent!
üdv
Annyi lenne a kérdésem ,hogy valakinek van fogalma arról hogy mi az az eszköz amivel a sima montis menetes hajtásból 3 csapágy + 3 részes hajtókaros BMX es hajtást tudok csinálni(Hajtókar - tengely - hajtókar)
Engem igazából az az átalakító érdekel,meg az, hogy hol lehet olyat kapni!
Illetve az, hogy abba milyen Középcsapágy megy, vagy pedig az már 1 olyan rendszer amiben alapból vannak csapik és csak a tengelyt kell átnyomni rajta(+ karok). Linkelek 1 et hogy ez-e az.
http://ebike.hu/term...t-csapagy/2883/
Elõre is köszönök mindent!
üdv
#11415
Írta 2009. február 19. - 14:42

vaze', az SLX hajtómû nemrég még 23k körül volt, most 35. csak a gyenge forint miatt?
Shimano áremelése (nem a forgalmazók, a Shimano gyár maga), a japán jen - euró átváltás, az euró, forint átváltás..
Sajnos ez mind közrejátszott a nemzetközi(és kiemelten a hazai) áremeléshez

#11416
Írta 2009. február 19. - 14:11

Ha van egy jól mûködõ négyszögesed, akkor csak azért ne cseréld le, mert négyszöges. Ha a több lóerõt kifejtõ pályakerékpáros alatt mûködik, akkor neked is jó kell hogy legyen.
Okés, köszi! Pont erre voltam kíváncsi!:prosze:
#11417
Írta 2009. február 19. - 13:56

Ha van egy jól mûködõ négyszögesed, akkor csak azért ne cseréld le, mert négyszöges. Ha a több lóerõt kifejtõ pályakerékpáros alatt mûködik, akkor neked is jó kell hogy legyen.
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#11418
Írta 2009. február 19. - 13:45

Sziasztok!
Egy összevér bringát építek CX vázra.
3x7-es monti hajtást tervezek hozzá.
Érdemes oktalinkes hajtásba beruháznom, akár használtan, akár újonnan, vagy maradjak a négyszögesnél?
Mennyivel rövidebb az élettartama egy oktalinkes középrésznek, és megéri-e a plusz merevség az a középrészre költött plusz pénzt?
Felhaszálás: munkábajárás, város, túra, enyhe terep, edzés, tehát sokat szeretném használni, és fõleg hosszú távon.
Köszi!
Egy összevér bringát építek CX vázra.
3x7-es monti hajtást tervezek hozzá.
Érdemes oktalinkes hajtásba beruháznom, akár használtan, akár újonnan, vagy maradjak a négyszögesnél?
Mennyivel rövidebb az élettartama egy oktalinkes középrésznek, és megéri-e a plusz merevség az a középrészre költött plusz pénzt?
Felhaszálás: munkábajárás, város, túra, enyhe terep, edzés, tehát sokat szeretném használni, és fõleg hosszú távon.
Köszi!
#11419
Írta 2009. február 19. - 09:55

vaze', az SLX hajtómû nemrég még 23k körül volt, most 35. csak a gyenge forint miatt?
#11420
Írta 2009. február 19. - 09:15

Hat ha sokkal nem is, de konnyebb. Mar ha van egyaltalan ilyen arban 9-es sh v sram... Amugy edzesre jolesz, ott nem szamit ugyse

High5 ->A világ leggyorsabb sportitala