Shimano hajtóműcsere programban résztvevő dealerek számára készült átvizsgálási útmutató:
https://cloud.tapata...C012-00-ENG.pdf
Shimano hajtóműcsere programban résztvevő dealerek számára készült átvizsgálási útmutató:
https://cloud.tapata...C012-00-ENG.pdf
Jó magyaros mindkét oldal, vagy mindhárom.
Tegnap beszéltem a cimbimmel, akinek van egy 6800-as hajtőműve, -ő persze nem fórumozik, -ígértem neki, hogy átküldöm neki az itteni magyar híreket. Meggondoltam magam, majd a nemzetközi sajtóból informálja magát, erre senki nincs rászorulva.
benne van a Shimano oldalra a link a FB "hírben".
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
nem állítom, hogy az ügyfélkezelés ékköve ez a visszahívás illetve a mögötte lévő(?) "ügy". viszont a reakciók színvonala elkeserítő.
Jó magyaros mindkét oldal, vagy mindhárom.
Tegnap beszéltem a cimbimmel, akinek van egy 6800-as hajtőműve, -ő persze nem fórumozik, -ígértem neki, hogy átküldöm neki az itteni magyar híreket. Meggondoltam magam, majd a nemzetközi sajtóból informálja magát, erre senki nincs rászorulva.
megláttam ezt a hírt, és első körben nagyon röhögtem. (mindig kiröhögnek a campámmal.) aztán az jutott eszembe, h baszki, nem lesz ennyi hajtómű. ha a fulcrum nem áll le a hajtómű gyártással, akkor most az is egy jó opció lenne.
nem lesz minden hajtómű default cserélve, csak azok, amik megrepednek, így nem számít senki sem tíz-százezres nagyságrendben sem cserére. láttam számokat, nullákkal kisebb amiről beszélnek.
a Shimano nem tudott azonosítani egy mintát, hogy miért törnek, ezért van az "általános" visszahívás.
ha sikerült volna azonosítani valamit, hogy miért reped meg vagy válik szét, akkor nyilván sokkal specifikusabb lenne és/vagy máshogy zajlana az egész
de sem terhelésre, sem használt tisztítószerre, sem csere lánckerékre (3rd party) vagy a lánckerék kicserélésének módjára (helytelen meghúzási nyomaték a csavarnál) nem tudták visszavezetni a problémát. így marad az ellenőrzés, és ha kell, akkor csere.
igazából itthon eddig is ez volt tudtommal (csere), szóval ÉRDEMBEN annyi változik, hogy fel van hívva az emberek figyelme arra, hogy nézegessék
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Csupa jó hír:
mint viszonteladó én magam eldönthetem, hogy kicseréltessem-e magamnak. Jövő tavasszal lesznek felszerelve, csupán a kinézete miatt ragaszkodom a 9000-es modellhez, ebben még van ezüst szín, sajnos a csere kivitelben nincs. Külön örülök, hogy később is cserélnek, mert a bajt is csak 11 év után ismerték el. Bőven elég annak a probléma alacsony esélye, akinél éppen jelentkezik, remélem kimaradok belőle. Adnak-e belőle, inkább így írom: gyártanak-e eleget? Minden estre már a hajlandóság is hatalmas dolog egy olyan cégtől, akinél a vásárló lehet megtisztelve, hogy megveheti a termékeit.
nem volt még, szóval:
https://www.facebook...j58raYXzxKHUGl
nem visszahívás abban az értelemben, hogy nem lesz minden érintett Ultegra és Dura Ace hajtókar cserélve kérdés nélkül, csak az, ami repedést mutat.
azért visszahívás, mert minden tulajdonos, akinek van az érintett (2012 és 2019 között gyártott 11 sebességes Ultegra vagy Dura Ace) hajtóműve, vissza van hívva egy ellenőrzésre.
jelen állás szerint akinek volt benne 3rd party powermetere, az nem kap kompenzációt, és az elérhető hajtókar hosszok és lánckerék kiosztások is limitáltak.
megláttam ezt a hírt, és első körben nagyon röhögtem. (mindig kiröhögnek a campámmal.) aztán az jutott eszembe, h baszki, nem lesz ennyi hajtómű. ha a fulcrum nem áll le a hajtómű gyártással, akkor most az is egy jó opció lenne.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Na ez nekem nagy szívás lesz:
van kettő jó állapotú FC-9000 -es Dura-Ace hajtóművem, bele esnek a megadott betűkódokba. Mindkettő olyan fogszámmal, hogy mást adnak helyette, ha egyáltalán adnak, ráadásul a csere darab esztétikailag sem passzol a szett többi részéhez. Beküldöm Vargányáékhoz, ránéznek, hogy nem cserés, visszakapom úgy, ahogy van, aztán, ha jövőre szétesik alattam, az gondolom OK. Jó kis "garancia". Lehet többen "segítenek" most egy kicsit az érintett hajtókarjaikon, hogy biztosabb legyen a csere.
1) nem kell a Vargányához küldeni, október másodikán indul az átnézési program és elméletben bármelyik kereskedő képes lesz eldönteni, hogy kell-e csere darab, vagy nem (szerintem te is képes vagy rá egyébként, a szabályokat a "ne tedd a macskát a mikróba" alapján határozták meg)
2) az akciónak nincs "vége" azaz ha később törik el, akkor is kapni fogsz egy másikat, van olyan hajtókar visszahívás 2002-ből amiben még idén is cseréltünk kart (valami Acera-X talán)
3) mivel elég alacsony a probléma esélye (kb 4500 jelentett eset a kb 2,8 millió legyártott hajtókarra, ami 0,16%) így igazi aggodalomra nem látok okot.
4) az meg, hogy "ha egyáltalán adnak" - bármi van, ha repedt a kar akkor kapni fogsz helyette újat, ez nem kérdőjeles, ez fix.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Na ez nekem nagy szívás lesz:
van kettő jó állapotú FC-9000 -es Dura-Ace hajtóművem, bele esnek a megadott betűkódokba. Mindkettő olyan fogszámmal, hogy mást adnak helyette, ha egyáltalán adnak, ráadásul a csere darab esztétikailag sem passzol a szett többi részéhez. Beküldöm Vargányáékhoz, ránéznek, hogy nem cserés, visszakapom úgy, ahogy van, aztán, ha jövőre szétesik alattam, az gondolom OK. Jó kis "garancia". Lehet többen "segítenek" most egy kicsit az érintett hajtókarjaikon, hogy biztosabb legyen a csere.
nem volt még, szóval:
https://www.facebook...j58raYXzxKHUGl
nem visszahívás abban az értelemben, hogy nem lesz minden érintett Ultegra és Dura Ace hajtókar cserélve kérdés nélkül, csak az, ami repedést mutat.
azért visszahívás, mert minden tulajdonos, akinek van az érintett (2012 és 2019 között gyártott 11 sebességes Ultegra vagy Dura Ace) hajtóműve, vissza van hívva egy ellenőrzésre.
jelen állás szerint akinek volt benne 3rd party powermetere, az nem kap kompenzációt, és az elérhető hajtókar hosszok és lánckerék kiosztások is limitáltak.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
Csak nekem tűnik úgy, hogy a gyári - pl. Shimano - lánckeréknél egy OnOne vagy Wolf Tooth lánckerékkel sokkal csendesebben és szebben fut a rendszer? Tisztán emlékszem, hogy a nem gyári (nem volt még olyan) 1x10-es épített rendszerem sokkal csendesebben futott mint a teljesen gyári 1x11 XT amit a megjelenése előtt már megrendeltem kintről. XX1 AXS rendszeremnél Wolf Tooth majd OnOne volt fent és sokkal csendesebb volt mint most a gyári GRX 1x11. A GRX kapott egy 38-as Wolf Tooth lánckereket és sokkal egységesebben/nyugodtabban fut mint a gyárival. Mondjuk jó drágák ezek és lehet ezzel meg is magyaráztam.....
Kicsit off: sok az "out of stock" Wolf Tooth termék a német piacon is, nem létező beérkezésekkel. Közvetlenül rendeltem, Forintban lehetett fizetni 27% Áfa rajta volt - nem volt áfa/vám procedúra - és 3/4 nap alatt volt nálam Minnesotaból . Árban ugyan ott voltam mintha EU-n belül rendelem.
Csak érdekességként
OEM KMC X10 cca 1500 km után (s a nem látható részen van egy harmadik is)
Köszi szépen! Megpróbáltam mindenféle keresőszóval, ami eszembe jutott, de úgy tűnik nem voltam túl hatékony, ha mindjárt egy ebike-os link válasz a kérdésemre.
husevotelefonfulke módosította - 2023. június 10. - 19:17
https://ebike.hu/ter...spd-gumi-fedel/
Sziasztok!
Van egy spd kompatibilis cipőm, de már szimpla taposópedált szeretnék használni. Mióta viszont kivettem a platformot a talpából, azóta nagyon csúszkál a pedálon. Van esetleg vmi gumi vagy műanyag spd betét helyettesítő, amit be lehetne rakni a talp közepén tátongó lyukba?
Milyen bringa lesz ez? Vmi monti? Vagy gravel? Vagy...?
Mekkora tányér van tervben?