Ezt szerintem olvasd el, ha még nem tetted meg.Kösz. Btw. nem értem miért van szükség erre.
A múltkor Marci, most te. ...
Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#3841
Írta 2013. május 14. - 14:58

A sebesség mindent megold.
#3842
Írta 2013. május 14. - 14:26

van ez a nagyszerû fejlesztés, a neve Microsoft Excel. rengeteg mindent ki lehet vele számolni, ilyesmiket is. diagramot is tud rajzolni, nagyszerû találmány!
vagy:
vagy visszalapozol, volt itt pár lappal korábban linkelve egy, nagyon klassz volt.
Kösz. Btw. nem értem miért van szükség erre.

#3843
Írta 2013. május 14. - 13:45

vagy:
vagy visszalapozol, volt itt pár lappal korábban linkelve egy, nagyon klassz volt.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#3844
Írta 2013. május 14. - 13:33

#3845
Írta 2013. május 14. - 09:42

Na most ennek a láncbontásnak van valami titka? Meg bontottam egy ice toolz bontóval a deore láncom karbantartás céljából még pár hete, ma pedig munkába menet szétnyílt. A csapról lejött a lemez. Elképzelhetõ hogy a helytelen technikám okozta ezt? Mire kell figyelni bontás és összeszerelés során? Most még megoldottam úgy hogy két szemet kihagyva összeszereltem. De ha esetleg ez is szétmegy utána már újat kell vennem és azt jó lenne nem gányolni. A patentszemest könnyebb lenne szerelni? Köszi!
Rakj be egy sram patentszemet.
#3846
Írta 2013. május 14. - 06:10

Én csináltam nagyobb tartályos láncmosót, h ne kelljen szétszedegetnem a duraace láncot.

#3847
Írta 2013. május 13. - 23:43

Ez nekem nagy csalódás volt, mert a régi 7-8 sebességes láncokat rengetegszer szedtem szét és raktam össze, soha nem volt velük probléma.
A megoldás a patentszem.
#3848
Írta 2013. május 13. - 23:10

Nehéz ezt így magyarázni. Túrd a netet, hátha lesz valami jó kis oktató videó !
#3849
Írta 2013. május 13. - 22:01

#3850
Írta 2013. május 05. - 14:48

sziasztok!
Race Face deus hajtókarra szeretnék tenni race face turbine tányérokat, azonban a tányérok 3*10 es rendszerhez vannak elvileg. A tányérok kiosztása: 24,32,42...
Használható lehet így a fenti kombó 9-es rendszerrel?
Köszi elõre is
Valaki segítsen léggyszííí
CUBE... your life!!!
#3851
Írta 2013. május 04. - 21:20

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#3853
Írta 2013. május 04. - 19:32

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#3854
Írta 2013. május 04. - 16:20

láncfelkapás okozta, azaz a lánc tényleg beszorult-begyûrõdött a váz és a lánckerekek közé. a visszatekeréssel kihúztad a beszorult láncot. a vázzal sokat nem tudsz kezdeni, ha jól látom alu, így rozsdásodni legalább nem fog. amit tehetsz:
- a láncvillát végig betekered bandázzsal (így kell írni?) és egy darab keményebb mûanyag kólásüveg darabot aláteszel, hogy legközelebb megvédje a lánctól.
- elviszed egy szervizbe a cangát, ahol ellenõrzik, nem kopott-e túlságosan a lánc és a fogaskerekek, illetve ellenõrzik/beállítják az elsõ váltót.
az elsõt kényelmesebb leszerelt hajtókarral csinálni, így egyszerûbb ha ezt is a szervizre bízod.
Köszi a választ!
Mi okozhatja a lácfelkapást, talán valamit rosszul csinálhatok váltás közben, vagy a hajtókar a rossz? Az az érdekes, hogy alig használtan vettem, én kb 200 km-t mentem vele erdõbe közepes terepen. Igaz, mikor hozzám került, már le volt ütve a festék pont ezen a helyen... azóta meg ugye darálódott. Amúgy ez a rettenet a bicikli.
Mindenesetre megfogadom a tanácsod, elviszem nézzék csak meg és teszek rá bandázst erõsítéssel, olcsóbb lesz mintha teljesen szétreszelné. Még legalább 10 évig bírnia kéne:D
Üdv.
#3855
Írta 2013. május 04. - 16:04

- a láncvillát végig betekered bandázzsal (így kell írni?

- elviszed egy szervizbe a cangát, ahol ellenõrzik, nem kopott-e túlságosan a lánc és a fogaskerekek, illetve ellenõrzik/beállítják az elsõ váltót.
az elsõt kényelmesebb leszerelt hajtókarral csinálni, így egyszerûbb ha ezt is a szervizre bízod.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#3856
Írta 2013. május 04. - 15:26

A minap észrevettem, hogy az elsõ lánctányérnál a váz elkezdett ledarálódni kb 1-2 mm mélységben. Olyan mintha a fogaskerekek érnének hozzá, de az lehetetlen!? Arra gyanakszok, hogy a lánc szorulhat be a tányér és a váz közé valahogy, de elég nagy a távolság a kettõ között... Néhányszor észrevettem, hogy akad a lánc váltásnál, de visszahajtottam kicsit és azután simán ment. Azóta láttam meg ezt, eddig túl sáros volt:(
Szerintetek mi okozhatja? Illetve a vázat hogyan lehetne legalább konzerválni ebben az állapotban ha nem is javítani?
Köszönöm elõre is!


Bocs a rossz képekért...
#3857
Írta 2013. május 03. - 16:27

Race Face deus hajtókarra szeretnék tenni race face turbine tányérokat, azonban a tányérok 3*10 es rendszerhez vannak elvileg. A tányérok kiosztása: 24,32,42...
Használható lehet így a fenti kombó 9-es rendszerrel?
Köszi elõre is
CUBE... your life!!!
#3858
Írta 2013. május 01. - 22:43

#3859
Írta 2013. május 01. - 07:08

XTR M960-hoz vennék utángyártott nagytányért 44...milyet ajánlotok?
#3860
Írta 2013. április 30. - 22:56

9-esre is jó vagy csak 10-esre. Mert a dobozán aztírja hogy újabb 10-esekkel is jó viszont a paramétereknél meg megegyezik a
9-es rendszerü lánc méreteivel amit én is alátámasztok. Most akkor melyikre is jó :confused:?
Nemvettem meg csak elhoztam megmérni hogy tényleg annyiak-e a méretek mint amit állít! De annyi. Tehát.....