Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#18201
Posted 2006. January 19. - 15:51
magellanboy
#18202
Posted 2006. January 19. - 15:49
_nem_ átmérõje
hanem a jobb oldalától a bal oldaláig
a "csõ" hossza ha így jobban tetszik
#18203
Posted 2006. January 19. - 15:47
A 118 a tengely hossza, és a 68 a monoblokkház menetes részének az átmérõje?
#18204
Posted 2006. January 19. - 15:39
de nagy valószinüséggel a vázadba 68/113 fog kelleni, nem pedig 68/118
#18205
Posted 2006. January 19. - 15:38
Köszi.
Sp
#18206
Posted 2006. January 16. - 15:09
#18207
Posted 2006. January 16. - 15:04
Jelenleg még csak 7-es rendszerem van, amit szeretnék lecserélni. Ezért kérdeztem, hogy milyen irányban induljak el.
Fogsorra meg ott van még az SRAM PG-850 is...
Ha váltani szeretnél 7-rõl akkor szerintem is csak 9-es rendszerre!
#18208
Posted 2006. January 16. - 14:04
#18209
Posted 2006. January 16. - 13:31
Fogsorra meg ott van még az SRAM PG-850 is...
#18210
Posted 2006. January 16. - 13:10
#18211
Posted 2006. January 15. - 23:53
Megéri az a plusz 1 sebesség hátul némi plusz költséget?
#18212
Posted 2006. January 15. - 23:44
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#18213
Posted 2006. January 15. - 22:58
Eddig amúgy párhuzamosan használtam a két rendszert, és olyan nagy különbséget nem lehetett érezni. Viszont ég és föld volt a különbség, amikor az STX-RC-t cseréltem le az XT-re. A Deore viszont az STX-RC utódja, csak 9-es rendszerben és mégis milyen jó az is. Ki érti ezt?
#18214
Posted 2006. January 15. - 22:24
természetesen egy xt váltókar jobb és egy xt váltó is jobb. de itt úgy látom az a kérdés inkább hogy mit szeretnél? jobb 8-as váltást, vagy közepes 9-es váltást?
#18215
Posted 2006. January 15. - 22:08
#18216
Posted 2006. January 13. - 22:50
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#18217
Posted 2006. January 13. - 21:25
megoldás:a shimano váltókon direkt van ilyen gumibizbasz.
a vázra is lehet rakni egy pici gumidarabot
esetleg meghúzni a kis csavart a váltón, ami elfeszíti a váltótartófültõl.
Köszi a válaszokat mindenkinek
amúgy nekem nincs rajta iylne gumi... annak hol is kéne lennie? azt a belsõdarabos izét azér kipróbálom hátha:)
+ az a csavar a váltón ami elfeszíti a váltót az kb semmit sem ér mert ha kitekerem akkor is felüt meg ha betekerem akkor is felüt szal...
a zsenik átlátják a káoszt
#18218
Posted 2006. January 13. - 17:25
OFF: a polgármesteri hivatalhoz, a jenõhöz
nem bántás magellánboy csak nem hagyhattam ki:D
ON: Szerintetek az normális hoyg egy deore hátsó váltó ha legalulra váltok vele vagy esetleg a hatosba vagy hetesbe akkor a váltó ha mondjuk átmek egy ágon vagy egy nagyobb kövön vagy valamin akkor felüt a vázoz? lehet ez ellen tenni valamit? azzal hoyg a lácból szedtem ki szemet attól nem lett jó
elõre is köszi
Nekem az LXem is ezt csinálta. Nem lett semmi baja, csak az ütõdés helyén kicsit megkopott. Attól hogy megrövidíted egy szemmel a láncot, nem lesz erõsebb a váltórugó. Ha nagyon kopog, akkor vagy a vázra, v. a váltóra tegyél gumibaszt. Messzebb állítani a váltót a fogaskerekektõl szerintem nem jó 5let, én azt vettem észre, hogy gyorsabb a váltás, ha közelebb van a felsõgörgõ az épp aktuális fogaskerékhez. Legjobb megoldás, ha veszel egy Sramot:) , azok nem fordulnak el fönt, csak a váltókanál feszít, nincs ami verje a vázat, a lánc is sokkal feszesebb mint a Shimanonál.
#18219
Posted 2006. January 13. - 17:06
NÉztem egy régi bikemagod és láttam hogy Molnár Dani Stabján Race Face XC hajtómû van! Ezt is szponzortól kapta, vagy maga választotta, és tényleg jó? Amúgy ugyanolyan pedálom van mint neki :wiking: