Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
Indította
Cybe
, 2003. július 27. 12:04
#18241
Írta 2006. január 12. - 20:25
Még egy hülye kérdés. Ha neadj Isten a külföldrõl rendelt cuccnak valami baja lenne akkor mit lehet csinálni. Vissza kell küldeni??
magellanboy
magellanboy
#18242
Írta 2006. január 12. - 19:52
egyéBként?Egyépként
láncnyúlás: legegyszerûbben ugy, hogy nagytányérra váltasz és ha elõre meg tudod emelni a láncot (vagy jobbra, ha ugy jobban tetszik ) akkor kezd baj lenni. ha fél centinél többet távolodik el a lánctányértól, akkor csere.
persze ez nem atom pontos, és általában tapasztalatfüggõ, azaz egy jó szerelõ már ránézésre is megmondja, szóval az is jó lehet, ha simán felkeresel egy felszereltebb szervizt, és leméreted a rohloff láncnyúlás-mérõ szerszámával.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#18243
Írta 2006. január 12. - 19:24
lehet kapni láncnyúlásmérõt boltban, az alapján meg lehet mondani a láncra hogy megnyúlt-e.
ha igen, akkor valószinüleg a fogaskoszorú is elég kopott lehet, a lánctányérok jobban bírják
ha igen, akkor valószinüleg a fogaskoszorú is elég kopott lehet, a lánctányérok jobban bírják
#18244
Írta 2006. január 12. - 19:21
egy kérdésem lenne: mikortól számít kopottnak a kánc, a fgosor és a lánctányérok? mi alapján lehet megállapítani, hogy megérett a cserére?
#18245
Írta 2006. január 12. - 18:56
Én annó a Crossma SL kerekeimmel majdnem 90 ezret spóroltam, hogy kintrõl rendeltem és nem itthon vettem. Nagy értékû cuccot csak külföldrõl érdemes venni az az igazság. Pl.: XTR hajtómû az itthoni ár feléért!!! De nézz szét hajtómûûgyben a Cycles4u-n is.
#18246
Írta 2006. január 12. - 16:48
A szállítás nekem 4 rugó volt két kerékre...és spóroltam vele vagy 30 rongyot...
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#18247
Írta 2006. január 12. - 16:28
A hibike-tól pl. 128€ az XT szállítással. Én még nálunk nem láttam XT-t 32000FT-ért, na persze attól még lehet hogy van.
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#18248
Írta 2006. január 12. - 11:50
Hajtómûnél akkor gyakorlatilag ugyanott vagyok ha itthon veszem akciósan. Nézegettem az említett német netes áruházat, de igazan csak 100e körül éri meg ott vásárolni. Egy 30-40e-res hajtókarnál nem nyerek annyit, és igazából kicsit bizonytalan vagyok a külföldrõl rendeléssel szemben.
Köszönöm a hozzászólásokat, tényleg sokat segítettek.
magellanboy
Köszönöm a hozzászólásokat, tényleg sokat segítettek.
magellanboy
#18249
Írta 2006. január 12. - 10:45
Ha németországból rendelsz üzletbõl, akkor általában nem hagyományos postával küldik, hanem más postacéggel, ami házhoz viszi akár a bicót is. Ezeknél a cégeknél nem méret, hanem súly és értékhatár van és az alapján számolják az árat. Egyépként az USA-ból is eljön akár cucc 15$-ért.
#18250
Írta 2006. január 12. - 09:09
annyiért lehet,hogy valami kisebb GLS szerû cég is elhozza, mert nagy cégeknek pofátlanul jó árakat adnak:D
#18251
Írta 2006. január 11. - 23:47
32 -ert egesz bringat? Az erdekes lenne, mert elvileg a magyar postai szabvany kisebb mint a nemzetkozi, ezert komplett bringa nem fer bele egy csomagba. Aztan lehet hogy nem a postaval van szerzodesuk, es ezert tudnak ennyiert szallitani, de ketlem
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#18252
Írta 2006. január 11. - 23:44
hát azt hiszem a bike-mailorder.de vagy a roseversand 15 euróért hoz el bármit és 32-ért egy egész biciklit. az nem olyan sok..
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#18253
Írta 2006. január 11. - 18:39
Ugye nem az xt-re írtátok, hogy 130 Júróéé megrendelhetõ??
Ha igen akkor az nagyonjó ár, de külfõdrõl piszok drága lehet a szállítás.
magellanboy
Ha igen akkor az nagyonjó ár, de külfõdrõl piszok drága lehet a szállítás.
magellanboy
#18254
Írta 2006. január 10. - 21:23
#18255
Írta 2003. augusztus 02. - 14:51
és hogy kell bekötni a bowdent mert nekem vagy laza vagy túl feszes és soha nem vált rendessen melyik pozícióba kell ja a hátsóváltóról van sz??????????????
#18256
Írta 2003. augusztus 02. - 03:27
#18257
Írta 2003. július 31. - 16:12
na jó, de akkor feltételezhetjük, hogy "üresben" kimondottan rosszul fog váltani? ???
mindenesetre megpróbálom, a zajosság nem nagyon érdekel, de ha hegymenetben túldobja, az azért már ciki...
mindenesetre megpróbálom, a zajosság nem nagyon érdekel, de ha hegymenetben túldobja, az azért már ciki...
#18258
Írta 2003. július 30. - 20:58
#18259
Írta 2003. július 30. - 20:34
neeee zárjuk le azért még...
engem az elsõ váltó is érdekelne, ott is erre való az a 2 csavar?
nem tudom, nektek volt-e olyan gondotok, hogy bár nyugalmi helyzetben (pl állványon tekerve) marha jól vált, de "erõltetve" folyton túldobja a kistányéron, rá egyenesen a középcsapágyházra - ezt hogyan lehet kivédeni? (xt váltó egyébként...)
engem az elsõ váltó is érdekelne, ott is erre való az a 2 csavar?
nem tudom, nektek volt-e olyan gondotok, hogy bár nyugalmi helyzetben (pl állványon tekerve) marha jól vált, de "erõltetve" folyton túldobja a kistányéron, rá egyenesen a középcsapágyházra - ezt hogyan lehet kivédeni? (xt váltó egyébként...)