Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#18181
Írta 2006. január 21. - 14:22
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#18182
Írta 2006. január 21. - 11:21
hangos? halk?
szal mifele hangja van?
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#18183
Írta 2006. január 21. - 11:02
#18184
Írta 2006. január 21. - 08:41
A Velotrade honlapján vagy egy fél éve nincs Shimano.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!
#18185
Írta 2006. január 21. - 08:38

vagy az újra gondolsz:

de lehet mindkettõhöz. csak az integrálthoz kicsit combosabb áron lehet hozzájutni.
#18186
Írta 2006. január 20. - 21:46
magellanboy
#18187
Írta 2006. január 20. - 17:31
igen, a régi (2003-as) XT -rõl volt szó.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#18188
Írta 2006. január 20. - 17:10
szerintem nem volt vele semmmi gáz én 2 példányt is használtam megelégedéssel...a felülete szerett rozsdásodni..de azt ügyesen le lehette szedni.hát igen, sok az érv és az
(az utolsó "hiresen" rossz sh!mano monoblokk széria a bb-un51 volt)
amug ynem értem az uy XT2006 olcsobb mint a 2005 LX??
vagy ezt meg az isises XT-re irtátok?
amugy a 2006os árak menyibe fáynak??
vagy nbem változott az LX/XT 2006ra? mármint a haytomü
#18189
Írta 2006. január 20. - 14:41
#18190
Írta 2006. január 20. - 14:35
. Lx 31000 körül van az ebikén, míg az Xt 28000hft (máshol). Mindkettõ tetszik. Az Xt könnyebb, ám kb 100g nem nagyon számít az én súlyom mellett.
bike-discount. de
kb. 28000Ft nak megfelelõ euroba kerül, az új XT. szép is, olcsó is, új konstrukció is. mi kell még?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#18191
Írta 2006. január 20. - 14:13
én magam részérõl lx-et vennék, késõbb az elkopott tányérokat lehet könnyebb aluminiumokra cserélni, és oda is lesz a kis súlyfelesleg, de a merevsége és a konstrukció egyszerûsége miatt az lx jobb választás. a nagyobb csapágyak nagyobb élettartamot garantálnak, a vastagabb tengely meg a merevséget.
amugy sh!mano monoblokkról rég nem hallottam egységesen mindenkitõl rosszat, szóval amit te mondasz, az ritkaságszámba megy: az octás mono-k jóval megbizhatóbbak mint isis-es társaik.
(az utolsó "hiresen" rossz sh!mano monoblokk széria a bb-un51 volt)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#18192
Írta 2006. január 20. - 13:34
Tudnám még folytatni, de szerintem senki nem fogja tudni megmondani mit vegyek. Kinek ez, kinek az. Majd döntök. :zly:
Köszi
#18193
Írta 2006. január 20. - 12:49
#18194
Írta 2006. január 20. - 12:43
magellanboy
#18195
Írta 2006. január 20. - 12:38
Mi a véleményetek?
#18196
Írta 2006. január 19. - 16:10
majd megnézem közelebbrõl vki gépén hogy hogy is van a csapágyak körül....
mondjuk lehet hogy itt iscg van
namindegy, majd utánajárok
de akkor már ezt is tudom:-)
#18197
Írta 2006. január 19. - 16:03
#18198
Írta 2006. január 19. - 16:02
magellanboy
#18199
Írta 2006. január 19. - 15:56
BÁR EZ LEHETETT VOLNA A MONONAK A HÁZA IS. :wtf:
KÖSZI A VÁLASZOKAT. RÉGI KÉRDÉSEK VOLTAK EZEK.
ugye tudod, hogy a folyamatos nagybetûvel írás az interneten kiabálást jelent? erre figyelj legközelebb légyszíves
#18200
Írta 2006. január 19. - 15:54
viszont
lehet hogy hülye kérdés, de:
ha integrált hajtómûvet veszek, fel lehet rakni rá az e.13-at?
a külsõ csapágyazás miatt nem lesz rossz helyen?

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






