Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
Started by
Cybe
, 2003. July 27. 12:04
#18181
Posted 2006. January 21. - 11:21
vki hallott mar chris king agyat?
hangos? halk?
szal mifele hangja van?
hangos? halk?
szal mifele hangja van?
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#18182
Posted 2006. January 21. - 11:02
#18183
Posted 2006. January 21. - 08:41
"...most még nem láttam fenn a velotrade honlapján shimano árakat. :("
A Velotrade honlapján vagy egy fél éve nincs Shimano.
A Velotrade honlapján vagy egy fél éve nincs Shimano.
White Horse
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#18184
Posted 2006. January 21. - 08:38
attól függ hogy a régire:
vagy az újra gondolsz:
de lehet mindkettõhöz. csak az integrálthoz kicsit combosabb áron lehet hozzájutni.
vagy az újra gondolsz:
de lehet mindkettõhöz. csak az integrálthoz kicsit combosabb áron lehet hozzájutni.
#18185
Posted 2006. January 20. - 21:46
#18186
Posted 2006. January 20. - 17:31
nem hiszem, h változott volna az ára. esetleg az áfa csökkenésbõl adódóan ment le egy kicsit, de nem hiszem, h eget rengetõ lenne a különbség. most még nem láttam fenn a velotrade honlapján shimano árakat.
igen, a régi (2003-as) XT -rõl volt szó.
igen, a régi (2003-as) XT -rõl volt szó.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#18187
Posted 2006. January 20. - 17:10
szerintem nem volt vele semmmi gáz én 2 példányt is használtam megelégedéssel...a felülete szerett rozsdásodni..de azt ügyesen le lehette szedni.hát igen, sok az érv és az
(az utolsó "hiresen" rossz sh!mano monoblokk széria a bb-un51 volt)
amug ynem értem az uy XT2006 olcsobb mint a 2005 LX??
vagy ezt meg az isises XT-re irtátok?
amugy a 2006os árak menyibe fáynak??
vagy nbem változott az LX/XT 2006ra? mármint a haytomü
#18188
Posted 2006. January 20. - 14:41
A cycles4u-n meg 77€ az LX. Még postaktg-vel is max 22000Ft. Csak hogy érdemes szétnézni máshol is.
#18189
Posted 2006. January 20. - 14:35
. Lx 31000 körül van az ebikén, míg az Xt 28000hft (máshol). Mindkettõ tetszik. Az Xt könnyebb, ám kb 100g nem nagyon számít az én súlyom mellett.
bike-discount. de
kb. 28000Ft nak megfelelõ euroba kerül, az új XT. szép is, olcsó is, új konstrukció is. mi kell még?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#18190
Posted 2006. January 20. - 14:13
hát igen, sok az érv és az ellenérv is.
én magam részérõl lx-et vennék, késõbb az elkopott tányérokat lehet könnyebb aluminiumokra cserélni, és oda is lesz a kis súlyfelesleg, de a merevsége és a konstrukció egyszerûsége miatt az lx jobb választás. a nagyobb csapágyak nagyobb élettartamot garantálnak, a vastagabb tengely meg a merevséget.
amugy sh!mano monoblokkról rég nem hallottam egységesen mindenkitõl rosszat, szóval amit te mondasz, az ritkaságszámba megy: az octás mono-k jóval megbizhatóbbak mint isis-es társaik.
(az utolsó "hiresen" rossz sh!mano monoblokk széria a bb-un51 volt)
én magam részérõl lx-et vennék, késõbb az elkopott tányérokat lehet könnyebb aluminiumokra cserélni, és oda is lesz a kis súlyfelesleg, de a merevsége és a konstrukció egyszerûsége miatt az lx jobb választás. a nagyobb csapágyak nagyobb élettartamot garantálnak, a vastagabb tengely meg a merevséget.
amugy sh!mano monoblokkról rég nem hallottam egységesen mindenkitõl rosszat, szóval amit te mondasz, az ritkaságszámba megy: az octás mono-k jóval megbizhatóbbak mint isis-es társaik.
(az utolsó "hiresen" rossz sh!mano monoblokk széria a bb-un51 volt)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#18191
Posted 2006. January 20. - 13:34
Éppen erre vagyok kiváncsi. Ha nem fogom megérezni, költsek-e rá többbet. Lx 31000 körül van az ebikén, míg az Xt 28000hft (máshol). Mindkettõ tetszik. Az Xt könnyebb, ám kb 100g nem nagyon számít az én súlyom mellett. Az Lx viszont újabb és modernebb konstrukció. Mindenesetre a(z Xt) monoról hallottam pár rossz dolgot is. Elkezdett kattogni, és ki kellett cserélni. Az Lx-nél ilyet még nem hallottam. Viszont ott meg jobban terpeszben kell tekerni (Ha jól tudom). Viszont egyiket sem próbáltam még. Bla-bla-bla.
Tudnám még folytatni, de szerintem senki nem fogja tudni megmondani mit vegyek. Kinek ez, kinek az. Majd döntök. :zly:
Köszi
Tudnám még folytatni, de szerintem senki nem fogja tudni megmondani mit vegyek. Kinek ez, kinek az. Majd döntök. :zly:
Köszi
#18192
Posted 2006. January 20. - 12:49
mondjuk 35-nél van jóval olcsóbban is lx, csak kicsit körbe kell nézni. én azt mondanám, hogy az integrált jobb konstrukció. de nem vennék rá mérget, hogy megéreznéd a kettõ közti különbséget a használat során.
#18193
Posted 2006. January 20. - 12:43
Sztem mindenképpen az LX-et az merevebb, erõsebb, hosszabb a várható élettartama.
magellanboy
magellanboy
#18194
Posted 2006. January 20. - 12:38
Van még egy kérdésem. Választás elõtt állok, hogy melyik legyen. Oktalink vagy integrált. Olcsóbb(28e) vagy drágább(35e). ShXt2003 vagy LX2005?
Mi a véleményetek?
Mi a véleményetek?
#18195
Posted 2006. January 19. - 16:10
oks köszi
majd megnézem közelebbrõl vki gépén hogy hogy is van a csapágyak körül....
mondjuk lehet hogy itt iscg van
namindegy, majd utánajárok
de akkor már ezt is tudom:-)
majd megnézem közelebbrõl vki gépén hogy hogy is van a csapágyak körül....
mondjuk lehet hogy itt iscg van
namindegy, majd utánajárok
de akkor már ezt is tudom:-)
Autist Team:)
#18196
Posted 2006. January 19. - 16:03
#18197
Posted 2006. January 19. - 16:02
Azt nem tom nem igazán értek az ilyenekhez. Én az ilyen csapágyas dolgokat szerelõvel csináltatom, nem merek belevágni. De ahogy leírtad lehet, hogy necces lesz. Ha tudod méregesd le, a bicajosboltban biztos segítenek.
magellanboy
magellanboy
#18198
Posted 2006. January 19. - 15:56
OK! MONOBLOKKHÁZ.:mybad:
BÁR EZ LEHETETT VOLNA A MONONAK A HÁZA IS. :wtf:
KÖSZI A VÁLASZOKAT. RÉGI KÉRDÉSEK VOLTAK EZEK.
ugye tudod, hogy a folyamatos nagybetûvel írás az interneten kiabálást jelent? erre figyelj legközelebb légyszíves
BÁR EZ LEHETETT VOLNA A MONONAK A HÁZA IS. :wtf:
KÖSZI A VÁLASZOKAT. RÉGI KÉRDÉSEK VOLTAK EZEK.
ugye tudod, hogy a folyamatos nagybetûvel írás az interneten kiabálást jelent? erre figyelj legközelebb légyszíves
#18199
Posted 2006. January 19. - 15:54
magellanboy: igen, elvileg jah
viszont
lehet hogy hülye kérdés, de:
ha integrált hajtómûvet veszek, fel lehet rakni rá az e.13-at?
a külsõ csapágyazás miatt nem lesz rossz helyen?
viszont
lehet hogy hülye kérdés, de:
ha integrált hajtómûvet veszek, fel lehet rakni rá az e.13-at?
a külsõ csapágyazás miatt nem lesz rossz helyen?
Autist Team:)
#18200
Posted 2006. January 19. - 15:51
68 a vázad monoblokkházának a szélessége széltõl szélig. a monoblokkok pedig általában 68/73 mm szélesek (állítható egy kis távtartó gyûrûvel) vagy ennél szélesebbek (ált. speckó dh vázaknál).
118 hosszú tengelyt általában középcsapágyra rögzített láncterelõnél használnak, hogy a terelõ teste mellett elférjen még a lánctányér. 113-ast pedig sima háromtányéros hajtómûnél, nyeregcsõre rögzített váltó esetén.
magellanboy: gyakorlatilag amelyikbe 68 vagy 73-as mono kell abba igen. bár van speckó saint is asszem 83-ashoz
118 hosszú tengelyt általában középcsapágyra rögzített láncterelõnél használnak, hogy a terelõ teste mellett elférjen még a lánctányér. 113-ast pedig sima háromtányéros hajtómûnél, nyeregcsõre rögzített váltó esetén.
magellanboy: gyakorlatilag amelyikbe 68 vagy 73-as mono kell abba igen. bár van speckó saint is asszem 83-ashoz